Afterparty Apeldoorn meeting

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder

28 jun 2009, 23:58

Het was zeker een geslaagd dagje, ín het begin had ik nog zoiets van 'gaat dit wel goed komen, ik heb nog nooit zoiets georganiseerd, en zeker niet voor een stel mini's'

Maar nadat ik van de fotolocaties al een hoop complimenten kreeg wist ik dat het wel snor zat 8)

Vertrek in Apeldoorn, door de stoplichten even rustig aan gedaan:

Afbeelding

Aankomst bij de VSM (Berry en ik hadden 's ochtends al toestemming gevraagd en ervoor gezorgd dat het hek los stond)

Afbeelding

Iedereen begon meteen leuke plekjes te zoeken voor een foto, of elkaar op te zoeken om te gaan beppen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Berry zoekt mini's :yeah psssst die stoan achter oe :s

Afbeelding

Afbeelding

We leuk om er misschien bij te vertellen dat ze ook nog gewoon met deze stoomtreinen rijden, iedere zomer rijden ze met een stoomtrein tussen Dieren <-> Apeldoorn en kun je er ook met mee, deze stichting loopt volkomen op vrijwilligers die de passie voor stoomtreinen hebben en er alles aan doen om ze werkend en rijdend te houden.

Afbeelding

Afbeelding

heb verder nog wel honderden foto's van mini's alleen op locatie

einde deel 1
Coen
Be Mini
Be Mini

29 jun 2009, 00:14

Dennis schreef: einde deel 1
Mooie foto's! Op naar deel 2 :mrgreen:
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder

29 jun 2009, 00:25

Nadat we treintjes hadden gekeken kwamen er mensen met het idee om wat te gaan drinken met het warme weer, dit gooide eigenlijk een beetje roet in het eten van de route, aangezien ik al slingerend via het bos graag richting de Steeg had gewild, maargoed 'atamotdamotdat' :D

Na vluchtig overleg met 'the blue lobster' wisten we al snel waar we heen moesten, Mister lobster wist de weg erheen ook wel.

Bij het café waar we wat dronken kwam op een gegeven moment een man met een dikke BMW langsrijden die gewoon stopte om foto's te maken :D

De route naar de Steeg was snel gezet, eigenlijk gewoon de snelste weg, ik zelf heb de pest aan die route langs het Apeldoorns Kanaal, maar dit komt omdat ik een paar maanden geleden een heel zwaar ongeluk heb zien gebeuren voor mijn ogen en ik de enigste was die ter plaatse was.

Afbeelding

Vanaf Dieren richting Arnhem, ik was al blij dat het allemaal goed ging met de mini's met al die stoplichten. Vervolgens stukje snelweg op richting Arnhem om vervolgens bij de Steeg er weer af te gaan. Onder het viaduct van de snelweg heb je altijd zo'n mooie galm zitten 8)

's Ochtend hadden we al gezien dat een groot gedeelte van de zandbak tegenwoordig afgesloten is, ik heb zo het vermoeden dat er mensen met auto's / motoren vroeger zijn geweest die er een beetje de beest hebben uitgehangen, waardoor het nu blijkbaar noodzakelijk was dat het grootste gedeelte afgesloten was met behulp van een grote berg zand. Maar de plek die we nog wel hadden had wel genoeg mogelijkheden voor fotografen om te spelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sommige mensen MOETEN weer een stukje gaan rijden :P

Afbeelding

Afbeelding

Helaas begonnen er toen al wat mensen te gaan.

-end of part 2-
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder

29 jun 2009, 00:55

na de Steeg zijn we met 5 mini's richting Arnhem getrokken

Afbeelding

We hadden nog het idee om foto's te maken op de snelweg, dat wij (Berry en ik) op de linkerbaan zaten, maar dan moest ik eerst van lens wisselen en dat stukje snelweg is niet zo heel erg lang.

In Arnhem hebben we op de korenmarkt heerlijk gegeten, met biertje erbij :mrgreen: Dat was echt verschrikkelijk met dat benauwde weer :mrgreen:

Na het eten zijn er 3 richting huis vertrokken, en Berry, mister Lobster en ik hadden zoiets dat de postbank er toch echt nog wel bij zou moeten horen, als goede afsluiting.

De postbank is op zondagavond nou eenmaal hartstikke rustig met verkeer, en je komt er bijne geen tegenliggers tegen. Ik denk dat berry en Wim hier wel van genoten hebben aangezien het gas echt diep is ingetrapt door de haarspeldbochten en over de heuvels heen!

*de blauwe die-hards die nog over waren*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al die mini's bij elkaar.... ik hoop het toch wel vaker mee te maken, en hoop dat -eventueel- de blue-lobster mij op sleeptouw zou willen nemen (aangezien die uit de buurt komt), om eventueel op locatie over te stappen op Berry's Mini 8)
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

29 jun 2009, 01:19

Het was een geweldige dag. :yeah

Leuk ook dat Yvon even kwam buurten in Apeldoorn. (toch een van de club-moeders)

Berry en Dennis bedankt voor jullie organisatie en het voorwerk, en natuurlijk iedereen die er was, super gezellie. :D
Het is zeker voor herhaling vatbaar want er zijn nog veel meer mooie shoot locaties hier in het oosten. 8)

Er zijn al veel mooie foto's geplaatst wat een goede indruk van de leuke dag geeft.

Dennis prachtig beeldverslag, met zulke mooie plaatjes mag/moet je zeker vaker mee. :-))

(Niko N. rust nog even uit, die komt morgen in actie, als die er nog wat aan kan toevoegen. :| )
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2009, 01:57

Berry M en Dennis@ top geregeld. Ik wist niet dat er in mijn buurt zulke locaties bestonden, waar je mooie foto's met je MINI kon maken.
Heb zelf wel geen foto's gemaakt :mrgreen:

Aan allen@ Het weer was prachtig, weer kennis gemaakt met leuke mensen en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor een topdag en tot een andere keer.
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder

29 jun 2009, 02:02

Fijn dat ik op u / jou / je / het kan rekenen :D

Wanneer er weer iets in de planning staat van een foto-rit dan hoor ik graag van u, u weet me te vinden, ik kom met liefde richting A'doorn geknald om met u mee te rijden :D

Als leek (niet mini-bekende fotograaf) zijnde, vond ik het erg gezellig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 jun 2009, 07:27

wat een dikke foto's 8) super !!!
patrick1976
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 jun 2009, 08:44

Ook ik heb me super vermaakt. Erg leuk weer om eens wat andere mensen te ontmoeten. Vooral de locatie met de stoomtreinen was geweldig. Jammer van de lekke band, in een bocht reed mijn mini in een keer als een of andere gezapige amerikaan. Wat een dweilbak. Hele rare gewaarwording, zeker als er rechts ook nog een ander clublid rijdt. Dus toen was het afgelopen met knallen.
Maar inderdaad je kan met een lekke bande gewoon volgas wegtrekken op de snelweg, too 100 km/h. Sneller durf en kan je niet.
Ritje bij Ducks in zijn monster was errug kickuuuhh :lol: :lol: :shock:
Damn wat blaft dat apparaat hard!
Eten in Arnhem was erg gezellig en ook lekker. Jammer dat ducks een of ander Dubai buikgriep virus te pakken kreeg. Aangezien ik de zelfde kant op ging zijn we met z'n tweeen richting utrecht gegaan. De een met een lekke band, de andere met zweet op zijn voorhoofd en de nodige spontane stops langs de kant van de weg. Hoe groen zag jij eruit Olaf!!! :mrgreen: maar dan zonder smile. Beterschap in ieder geval, en was wel zo sociaal om effe bij je te blijven dacht ik. Na de laatste pitstop met 80 doorgekacheld richting Hoofddorp. Maar de band begon steeds meet te bonken en naar rubber te stinken. Dus ik heb het uiteindelijk met 60 km/h de laatste 30 km gedaan. Was een latertje dus.
Wel een erg leuke dag gehad! :D

Bedankt allemaal.
Foto's volgen later deze week. Ik zal er een paar uploaden, de meeste plaatjes staan hieboven al.
Coen
Be Mini
Be Mini

29 jun 2009, 09:35

Heb ik in de startpost staan dan Patrick er niet was :s Foutje! :lol:
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2009, 11:23

@ Ducks heb je hem hoger gezet :wink:
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jun 2009, 11:52

@PPCS: tuurlijk niet ;)
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
patrick1976
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 jun 2009, 12:29

Hmmm, net terug van de banden boer...
runflat band doorrijd aktie heeft de velg zo beschadigd (rand beschadigd en krom / onbalans) dat de velg vervangen dient te worden. :shock: Terwijl ik niet boven de 100 merendeel onder de 80 km/h ben gekomen.
De band was aan de binnekant volledig naar zijn grootje, gescheurd op 2 kanten. :? Dat is op het stuk van amsterdam naar utrecht gebeurd. Daar reed ik 60, maar de banden waren zo extreem heet geworden dat ze van binnen zijn afgebrokkeld.
hier de brokjes...

Afbeelding
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2009, 12:31

Kon helaas idd niet komen....
Moest iets meer bijkomen van het feestje de dag ervoor dan verwacht :mrgreen:

ach ja heb je soms ;)

Zo te zien was t wel een geslaagd dagje :)
Nice Pics !!
Marcel174
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

29 jun 2009, 13:03

Het ziet er echt gezellig uit..

Helaas is het me niet gelukt om even te komen kijken.
Ik moest roeien om 14.30uur maar doordat er een boot was omgeslagen liep alles achter op schema.
Ik had op zijn vroegst pas om 15.30uur bij de Mac kunnen zijn en dat was denk al wel te laat.

Baal wel want het was een mooi moment geweest om me verder te kunnen orienteren en wat meer info op te doen.

Terug naar “Afterparty”