Zet ons ook maar even ondervoorbehoud op het lijstje want we hebben dan ook vakantie dus weet nog niet helemaal hoe of wat maar staat ook met potloot in onze agenda
Ik ben weer terug van zeilen.. en is alles alweer geregeld door peter.. Heb je ook de route al uitgestippeld?
Afspreken op de brouwensdam strandtent de Kous lijkt mij een goed idee.. 11,00uur ofzo? als het erg mooi weer wordt moeten even een andere route gaan rijden want dan staat daar een duitse file
Zondag wordt goed weer voor een ritje.. niet te warm en niet te koud.. top!
11,00uur bij de kous op de brouwensdam even een doen dan door naar Veere, foto's maken, naar Goes (even mijn naamplaats opzoeken) via polderweggetjes en langzaam weer naar boven via de zeelandbrug richting het plaatsje dijkhuisjes.. ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.. kortom een leuk ritje tot zondag!
Even een update voor zondag! Ik denk dat 12,00uur beter uitkomt ipv 11,00uur ivm de afstanden die sommige moeten afleggen richting brouwensdam dan kunnen we nog een beetje uitslapen Wie komen er nu allemaal?
Hoeveel mensen komen er morgen naar zeeland? lijkt ons ook erg leuk te komen, we zijn pas 2 dagen lid van newmini forum! dus kan iemand laten weten hoelaat.. waar.. etc etc
Marcel, Jannie en ik komen naar Hans in Nootdorp (Werner misschien ook wel) en rijden dan gezamelijk naar Zeeland. Lijkt me voor jou ook niet verkeerd vanuit Pijnacker.
Checkmate, het een klein, maar wel gezellig , groepje mensen dat morgen komt. Gewoon lekker komen!!
@peter, werner &mderijke: misschien handig om bij de texaco aan de A13 (net voorbij delft) af te spreken om 10,30uur vanaf daar is het een klein uurtje rijden.. (voor jullie dan ) of bij mij thuis natuurlijk (clubhuis regio west..)
Ik ga PROBEREN er om 10.30 uur te staan, maar dat is onzeker. Als ik er om 10.31 uur nog niet ben, moeten jullie maar gaan rijden dan zie ik jullie later op de dag! Niet blijven wachten!
Groeten Marcel de Rijke
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"