Wim, Arjen en MINI Dusseldorp: bedankt voor de organisatie

Hier wat fotootjes:

En nog een mijlpaaltje onderweg

Zelfde hebben wij gehad met de Mini van Speedy toen wij de auto van de vergrendeling afhaalde.Ivo schreef:Trouwens nog wel iets vaags gezien toen ik op de parkeerplaats bij de eindlocatie de deur van de MINI open deed om naar huis te rijden:?. Toen ik op de knop van de sleutel om te openen drukte, gingen bij de MINI van MaVaEe (die er tegenover stond) de stadslichten een paar seconden branden. Daarna nog een paar keer geprobeerd en steeds hetzelfde. De deuren van zijn auto bleven wel dicht
.
Het stelt me gerust dat de deuren niet open gingen Ivo!Ivo schreef:Dank je Annet.
Trouwens nog wel iets vaags gezien toen ik op de parkeerplaats bij de eindlocatie de deur van de MINI open deed om naar huis te rijden:?. Toen ik op de knop van de sleutel om te openen drukte, gingen bij de MINI van MaVaEe (die er tegenover stond) de stadslichten een paar seconden branden. Daarna nog een paar keer geprobeerd en steeds hetzelfde. De deuren van zijn auto bleven wel dicht
.
Hey Brit die van jou was wel heeeeel origineel!!!!! Heb je de foto al gezien? Echt super!!CooperS-pepperwhite schreef:Zo gister naar huis geknald in 1,5 uur, alleen hadden we wéééér file!
De rit was top!! Goed geregeld Wim, Arjen en MINI Dusseldorp!! Een dikke pluim voor jullie!! Leuke wegenZeker die eenrichtingsweg was goed te doen!
(grote kans dat we nog eens terug rijden om dat weggetje over te doen..) En errrrrg leuke tas by the way! Ook weer een paar leuke en gezellige mensen ontmoet! Kortom: wij hebben het erg naar ons zin gehad en we hebben erg genoten van de prachtige omgeving! Onze mooie kiekjes komen snel op de site!
Groetjes, Britt en René
Onze sponsors