MINI'S in de BUSH 01-11-2009

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 22:20

Wij zijn ook weer veilig thuis na de geweldige rit van vandaag 8)! Was allemaal super geregeld: perfecte ontvangst bij Dusseldorp, schitterende route en prachtige MINI's :rijden! Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's die er allemaal gemaakt zijn voor de fotowedstrijd :Foto.

Wim, Arjen en MINI Dusseldorp: bedankt voor de organisatie :icon_top:!

Hier wat fotootjes:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nog een mijlpaaltje onderweg :)):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

01 nov 2009, 22:24

Ivo,

gefeliciteerd met de 100.000 km :hoera
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 22:30

Dank je Annet :wink:.

Trouwens nog wel iets vaags gezien toen ik op de parkeerplaats bij de eindlocatie de deur van de MINI open deed om naar huis te rijden :?. Toen ik op de knop van de sleutel om te openen drukte, gingen bij de MINI van MaVaEe (die er tegenover stond) de stadslichten een paar seconden branden :s. Daarna nog een paar keer geprobeerd en steeds hetzelfde. De deuren van zijn auto bleven wel dicht :O.
Laatst gewijzigd door Ivo op 01 nov 2009, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

01 nov 2009, 22:39

Bedankt Wim en Arjen :icon_top: ik heb geen foto's gemaakt dus wacht op de andere :mrgreen: leuke rit en Ohhhhhhhh wat een mooie mini's
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 nov 2009, 22:41

Hier wat foto's...

Stoppen om foto's maken voor de wedstrijd
Afbeelding

The making of.....
Afbeelding

Bewust onscherp :mrgreen: !
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blad schuiven :wink: ..
Afbeelding

Afbeelding
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 22:43

@ivo, gefeliciteerd met die 100.000 km en leuke foto's. Het was ook leuk gezelschap vandaag.

Groet,

Hans & Sabine
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder

01 nov 2009, 22:43

Ivo schreef:Trouwens nog wel iets vaags gezien toen ik op de parkeerplaats bij de eindlocatie de deur van de MINI open deed om naar huis te rijden:?. Toen ik op de knop van de sleutel om te openen drukte, gingen bij de MINI van MaVaEe (die er tegenover stond) de stadslichten een paar seconden branden :s. Daarna nog een paar keer geprobeerd en steeds hetzelfde. De deuren van zijn auto bleven wel dicht :O.
Zelfde hebben wij gehad met de Mini van Speedy toen wij de auto van de vergrendeling afhaalde.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

01 nov 2009, 23:02

Foto's en films worden geimporteerd.

Verhaal en de rest doe ik maandag wel ff.

Afbeelding
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

01 nov 2009, 23:07

WIM, ARJEN, MINI DUSSELDORP :icon_top: CHAPEAU!!!!!!!!!!!!!!!!

Afbeelding

Afbeelding

Het was een heerlijk dagje.
Vanochtend een mini MINI-treintje met Berthil vanaf "De Lucht". Lekker relaxed naar Apeldoorn. :rijden

Onderweg nog Marga opgepikt :wink: :)) Aangekomen in Apeldoorn wachtte ons een geweldig aantal MINI's :shock:

Wat gedronken en gegeten, gingen we gevleugeld op pad met een lekkere sound :wink: Zo wat een verrassing!!!

Wat een prachtige herfstkleuren. Gelukkig was het grootste gedeelte van de rit droog. Dat leverde heel veel mooie plaatjes op :D

Lekker veel MINI-stuff uitgewisseld!

@ Marcel, thanks! :-))
@ Jurgen, beter twee als 1, superbedankt!! KARMA!!! :wink:
@ MINIchica, het zijn bjoeties, helemaal blij, dank je!!
@ jbcola, dit is echt een speciaaleke. Geweldig mooi :)) Thanks. :D
@ Greg, wat een spuit licht 8) 8) 8) . Cya!
@ Yvon, gaan we doen!!
@ Annet sorry, next time, liggen alweer achterin :wink

Na afloop nog ff gezellig wat whoopers naar binnen gewerkt en een heerlijk caramel ding. Als toetje een natte lap :mrgreen:

gr, PC :: :))
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MaVaEe
Koeien-teller

01 nov 2009, 23:26

Ivo schreef:Dank je Annet :wink:.

Trouwens nog wel iets vaags gezien toen ik op de parkeerplaats bij de eindlocatie de deur van de MINI open deed om naar huis te rijden:?. Toen ik op de knop van de sleutel om te openen drukte, gingen bij de MINI van MaVaEe (die er tegenover stond) de stadslichten een paar seconden branden :s. Daarna nog een paar keer geprobeerd en steeds hetzelfde. De deuren van zijn auto bleven wel dicht :O.
Het stelt me gerust dat de deuren niet open gingen Ivo! :mrgreen: Is het niet het gewone geknipper zoals die altijd doet?
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 23:51

Nee, het waren niet de knipperlichten, maar echt de stadslichten die even bleven branden :?.

Gave foto's komen er trouwens voorbij 8)!
Afbeelding
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 nov 2009, 08:25

Bedankt Arjen en Wim, prima georganiseerd en een prachtige tocht, met gastvrij ontvangst bij Dusseldorp :icon_top:
Bij thuiskomst werd de tas gelijk geclaimd: 8) Mag ik die hebbuh? :wink:

We moesten weer op tijd naar huis voor de kids dus lichtelijk door het bos gescheurd :ralley .... En :? niet zoveel Mini's gezien :oops: We hadden in het begin een hele sliert achter ons maar die waren we op een gegeven moment op twee Mini's na kwijt.
Een paar kiekjes gemaakt met ons Coolpixje 4200.. het werd gauw ietwat te donker.

Mini in the bush

Afbeelding

Mini met de bus(h)

Afbeelding

Just Mini

Afbeelding

Oogje op een boompje

Afbeelding
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

02 nov 2009, 09:11

Tjonge, Tjonge wat heb ik genoten.. Heb geen foto's gemaakt, ben daar niet zo een ster in..

Eerst kwart voor twaalf mijn bijrijder opgehaald.. Toen naar Dusseldorp gescheurt.. Wel leuk om eens even bij een andere dealer te proeven hoe het er daar aan toe gaat.. Was er nog nooit geweest.. Om één uur in de MINI gesprongen, en op pad gegaan.. Natuurlijk heel dat routeboek niet in de gaten gehouden, en achter twee andere MINI's aangecrosst.. Totdat die MINI's ineens gaan afslaan om foto's te maken.. Oeps waar zijn we.. Als snel zagen wij twee andere MINI's langs de weg staan.. Dus daar maar even gestopt, en vriendelijk gevraagd of wij achter hun aan mochten rijden.. Uiteindelijk wisten hun het ook niet meer, dus hebben wij mijn navi maar ingesteld op de eindlocatie.. Ondertussen werd het weer steeds slechter ( Ik hou van Holland hihihi ).. Op de eindlocatie waren wij zowat de eerste die binnen kwamen druppelen.. Even gezellig wat geklets met ander MINI liefhebbers.. Heb helaas niet kunnen wachten op iedereen, ik en zowel mijn bijrijder hadden ook andere verplichtingen ( lees: man thuis, die met eten op het vuur staat te wachten ).. Ik vond het super gezellig, enne volgende jaar weer..

En voor diegene die volgende week komen shoppen bij mij, tot volgende week..

Wim en Arjan super bedankt voor de organisatie, was top geregeld.

Jelle en Diederik van Dusseldorp leuk om ook eens bij jullie in de showroom te snuffelen.

Dikke kus ,

Linda
CooperS-pepperwhite
One wheel wonder
One wheel wonder

02 nov 2009, 09:37

Zo gister naar huis geknald in 1,5 uur, alleen hadden we wéééér file! :evil:
De rit was top!! Goed geregeld Wim, Arjen en MINI Dusseldorp!! Een dikke pluim voor jullie!! Leuke wegen :wink: Zeker die eenrichtingsweg was goed te doen! :mrgreen: (grote kans dat we nog eens terug rijden om dat weggetje over te doen..) En errrrrg leuke tas by the way! Ook weer een paar leuke en gezellige mensen ontmoet! Kortom: wij hebben het erg naar ons zin gehad en we hebben erg genoten van de prachtige omgeving! Onze mooie kiekjes komen snel op de site!
Groetjes, Britt en René
I LoVe My MiNi!
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

02 nov 2009, 09:41

CooperS-pepperwhite schreef:Zo gister naar huis geknald in 1,5 uur, alleen hadden we wéééér file! :evil:
De rit was top!! Goed geregeld Wim, Arjen en MINI Dusseldorp!! Een dikke pluim voor jullie!! Leuke wegen :wink: Zeker die eenrichtingsweg was goed te doen! :mrgreen: (grote kans dat we nog eens terug rijden om dat weggetje over te doen..) En errrrrg leuke tas by the way! Ook weer een paar leuke en gezellige mensen ontmoet! Kortom: wij hebben het erg naar ons zin gehad en we hebben erg genoten van de prachtige omgeving! Onze mooie kiekjes komen snel op de site!
Groetjes, Britt en René
Hey Brit die van jou was wel heeeeel origineel!!!!! Heb je de foto al gezien? Echt super!!
:D 8)

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Terug naar “Afterparty”