was er zelf niet was op een andere meeting
Zeker die ene waar ik en *Blue Lobster* ook veels te hard over heen gingen? Mijn banden schuurde lekker hard tegen me wielkasten aan en ik lag zowat uit me stoel toen ookShag schreef:
... en 1x veels te hard over een drempel geknald maar heb wel gelachen.....
Ik had begrepen dat het de bedoeling was om alleen van Speedy's auto wat actie foto's te maken... Maar nu ik zie dat je ook van de andere auto's foto's hebt gemaakt, baal ik eigenlijk wel dat we niet meegereden zijn.ricktolboom schreef:mooie foto's Dennis! jammer dat je niet mee ging naar snelweg
Jawohl!MartinG schreef:Zeker die ene waar ik en *Blue Lobster* ook veels te hard over heen gingen? Mijn banden schuurde lekker hard tegen me wielkasten aan en ik lag zowat uit me stoel toen ookShag schreef:
... en 1x veels te hard over een drempel geknald maar heb wel gelachen.....
Ja haha zeker sterk spul zo mini, Lobster zag ik ook echt airborn voor me gaan en ik was ook te laat om te remmen, dus ging maar door. want als je hard remt dan gaat de voorkant naar voren en ga je alleen maar harder tegen de drempel aanShag schreef:
Jawohl!![]()
Ik zei toen nog tegen die vriendin van me (we hadden daarvoor al wat drempels gehad) "stel je voor dat je hier met deze snelheid aan komt rijden en die drempel daar over het hoofd ziet..." (ondertussen was ik al aan het remmen, maar dus nog lang niet genoeg hahahaha) dus ik lag niet alleen uit m'n stoel zowat, ik lag ook nog dubbel![]()
Toch best sterk spul, zo'n onderlip![]()
@ Berry: Mooie foto's gemaakt! Die vriendin van me kijkt wel een beetje zuur op de laatste foto terwijl ze het toch echt een leuke dag vond...
Onze sponsors