Dicks bday-run

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

15 aug 2010, 20:50

Luitjes,

het was helemaal geslaagd!! 's ochtends BlonT en Minipaul opgehaald en lekker op de cruise-control naar Brugge gereden. Zeer gastvrij ontvangen, lekker met een bubbeltje en lekker de tijd om iedereen eventje te spreken. De groep was niet super groot, dus we zijn als treintje achter Dick aangereden. Tjemig, geen idee, maar Dick weet echt lekkere weggetjes te vinden ... allemaal geasvalteerd, soms wat smal en een beetje bol, maar super lekker rijden (zolang er geen fietser zijn :wink:).

Na de tussenstop met ONZETTEND lekker ijs is Thomas, de zoon van Dick, mijn bijrijder geworden. Altijd handig om iemand bij te hebben die alles weet van de omgeving (bijv. de ijzerentoren) en niet bang is om lekker door de bocht te vliegen :mrgreen:
Met Billie voor me en Bollie achter me heb ik de gehele tijd schrappende bumpers gehoord, Echt dat die bumper van Bollie nog heel is, unbelievable!! Na de rit lekker in de zon op het terras gezeten, geouwehoerd met iedereen en een hapje gegeten. Daarna barste het feest los!!!

Dick en Rebecca, ik vond het gezellig!! Jullie en alle deelnemers THNX!!!

Volgend jaar weer!!



marss
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

16 aug 2010, 10:36

Zo ik ben ook weer bijgekomen van een toch wel vermoeiende dag, maar heb het super gezellig gehad met een leuke groep mensen.
Hartelijke ontvangst bij de dealer en op het einde in de kroeg van stafke!

Heb redelijk wat foto's gemaakt die zal ik straks nog posten.

Ook leuke Belgische woorden en uitspraken gezien onderweg, zoals

Poeperkesbal
Foute discoshow voor kids
Pikdorser :shock:


Al met al leuke dag, volgend jaar zeker weer!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

16 aug 2010, 11:04

Hoe is het met Paul? :lol: :bier
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

16 aug 2010, 11:09

Vandaag weer helemaal in vorm :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

16 aug 2010, 11:12

vandaag al? :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

16 aug 2010, 11:17

Paar rauwe eieren doen wonderen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

16 aug 2010, 11:30

Enjoy!!

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

16 aug 2010, 12:03

leuk! Ik sta er weer een paar keer heel intelligent op.... :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

16 aug 2010, 12:09

Was er iets met Paul dan?? :mrgreen:

Mooie vid Ida!! Thx! 8)
maus105
Bonkey
Locatie: brabant
Berichten: 11220
Lid geworden op: 08 mei 2007, 16:31

16 aug 2010, 12:22

Ten opzichte van vorig was het een andere rit en ik vond hem beter als vorig jaar. Helaas moest ik op een gegeven moment afhaken door de "bolle" wegen. Mensen die meegereden hebben zullen begrijpen wat ik bedoel. Waar de wegen "bol" stonden waren de banden lager dan het middelste gedeelte van de weg en zo schraapte de onderkant en uitlaat over de weg. Als je drempels hebt kun je gewoon afremmen en wat rustiger gaan maar bij zo een weg klapt ie er ineens op.
Alles ging goed totdat we op die wegen reden. Voor me gevoel klapte me onderkant er op een gegeven moment onderuit :(
Maar toch niet heel veel van de rit gemist omdat jullie al snel aan kwamen rijden bij le staff. Persoonlijk en dat is volgens mij echt alleen mijn mening maar wij vonden ook dat het tempo er behoorlijk op zat. Maar andere mensen hadden daar geen last van dus misschien ben ik een trage rijder :lol:
Voor de rest leuke dag en ik hoop dat je jack daniels lekker smaakt :lol:
Thx Dick en de mensen die jou geholpen hebben!
Gr Maurice & Chantal

@Ida: Zaterdag wil ik die foto's ook wel effe op een sticky als het kan.
Wij waren ons toestel namelijk vergeten :(
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

16 aug 2010, 13:30

Te snel? Ligt wsl gewoon aan jij maus :), charlien zei trouwens dat ze volgende keer zelf ook zou rijden, dan moet het tempo wel meegevallen hebben denk ik :)
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

16 aug 2010, 13:41

Nou het was een mooie rit en volle begrip voor Maus want die had echt wel wat te lijden op de bolstaande weggetjes. Niet alleen het schrapen van de uitlaat en ander metalen delen, ook de achterbumper ging enkele malen flink tekeer. Was wel bang dat op gegeven moment die bumper of die uitlaat los zou komen.

Er zat ook een duidelijk verschil in snelheid voorin de groep versus achterin. Opvallend dat na de eerste tussenstop ineens heel veel mensen voorin wilden rijden. :mrgreen:

Bedankt aan de Mini dealer Cocquyt voor de aangename ontvangst.


Het tempo lag erg hoog en omdat we ook al een heel end gereden hadden, vond ik het wel welletjes en ben met Stefan+ Maus rechtstreeks naar het eindpunt gereden.
Lekker gegeten bij het eindpunt en toen weer op m'n gemak teruggesukkeld naar huis. (nadat de navigatie me wel eerst helemaal de verkeerd kant opstuurde maar ja...).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

16 aug 2010, 13:56

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

16 aug 2010, 14:08

Met een volgrit is het altijd moeilijk het juiste tempo te vinden voor iedereen.
Voor de eerste rij je gewoon véél te traag en voor de achterkomers gaat het veel te snel. Das altijd zo...
We zien wel wat het volgend jaar word :mrgreen:
Clubhouse
Garlic Chef
Locatie: Aalst
Berichten: 1599
Lid geworden op: 22 jun 2008, 20:43

16 aug 2010, 17:01

Jammer dat ik niet langer kon blijven op de party, maar er stond nog een evenement op mijn agenda. :oops:
Het was super, de rit, het weer, het gezelschap. Voor mij was dit de 1ste maal dat ik een rit meereed en ik kan maar een ding zeggen: voor herhaling vatbaar.
Terug wat nieuwe gezichten gezien en kennis gemaakt. Stefan heeft wat pech gehad maar heeft in de plaats gratis wat spierballen training gekregen. :wink:
Mijn passagier was ook enorm onder de indruk, leuke mensen die Minigekken. :mrgreen:
Dick & Rebecca & iedereen bedankt voor de leuke dag.

Mijn foto's:

Afbeelding

De rest van de foto's staan op de volgende pagina.
Met dank aan Dick. :icon_top:
Laatst gewijzigd door Clubhouse op 24 aug 2010, 20:14, 12 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Afterparty”