Zo Berthil dat is een verhaal! Hoop dat je alle smurie verwijderd krijgt, want olie is een hardnekkig spulletje.....
Veel succes ermee! Wel raar overigens dat er een "verkeerde" slang is gebruikt, maar ja zoals je ziet, het kan gebeuren. Hoop niet dat het de rest van je avond heeft verpest.
Feest 1-jarig bestaan New-Mini-club
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo ik ben ook weer boven water.
Gisteren was echt weer een lekkere gezellige avond.
Normaal ligt mijn mobiel gewoon thuis binnen, maar toch even vlug auto gewassen en mobiel in de auto gelegd...en vergeten natuurlijk. Om kwart voor 5 ben ik maar eens gaan kijken en ja hoor 7 gemiste oproepen. Vlug adres doorgegeven en daar kwamen de gouden koets aan met de koning en koningin achterin en Kaj als chauffeur
Na even wat gedronken, gebabbeld door gereden naar de stad, alwaar we Arjan en Yvon spontaan tegen kwamen en toevallig ook naar hetzelfde feestje moesten
Door naar de Mac, alwaar de premeeters allemaal al aanwezig waren. Handjes geschud, weer even gebabbeld, ook weer nieuwe clubbers ontmoet.
Met een leuke sliert even kort dwars door de stad gereden, alwaar we bij Dzjengis Kahn aankwamen, waar al enkele NMCers aanwezig waren.
MEt zijn alle naar binnen, de hete oven in, maar beneden was het goed te doen, speech van Benno. lekker gegeten, gedronken, gekletst, gek gedaan.
Van daaruit duurde het even voordat iedereen in de auto's geparkeerd zat, waardoor Carl zijn muntjes niet meer kon inleveren
Toen kwamen we langs iets roze, en de dames wilde er meteen naar binnen. Ik was er nog nooit geweest
Even allemaal uitgeleefd op de dansvloer, en vanuit daar zijn er nog enkele doorgegaan met stappen.
Heb Yvon en Arjan netjes bij het hotel afgezet, nog wat nagekletst, en toen volgas naar huis. Bedje in en als een blok in slaap gevallen.
Dank jullie allemaal voor de opkomst en gezelligheid. Doen we nog eens over.
Berthil, Benno, Yvon en Arjan op naar het 2e jaar, en ga zo verder.
Op naar het retroevent, en dan nog heel eventjes geduld tot januari
Gisteren was echt weer een lekkere gezellige avond.
Normaal ligt mijn mobiel gewoon thuis binnen, maar toch even vlug auto gewassen en mobiel in de auto gelegd...en vergeten natuurlijk. Om kwart voor 5 ben ik maar eens gaan kijken en ja hoor 7 gemiste oproepen. Vlug adres doorgegeven en daar kwamen de gouden koets aan met de koning en koningin achterin en Kaj als chauffeur

Na even wat gedronken, gebabbeld door gereden naar de stad, alwaar we Arjan en Yvon spontaan tegen kwamen en toevallig ook naar hetzelfde feestje moesten

Door naar de Mac, alwaar de premeeters allemaal al aanwezig waren. Handjes geschud, weer even gebabbeld, ook weer nieuwe clubbers ontmoet.
Met een leuke sliert even kort dwars door de stad gereden, alwaar we bij Dzjengis Kahn aankwamen, waar al enkele NMCers aanwezig waren.
MEt zijn alle naar binnen, de hete oven in, maar beneden was het goed te doen, speech van Benno. lekker gegeten, gedronken, gekletst, gek gedaan.
Van daaruit duurde het even voordat iedereen in de auto's geparkeerd zat, waardoor Carl zijn muntjes niet meer kon inleveren

Toen kwamen we langs iets roze, en de dames wilde er meteen naar binnen. Ik was er nog nooit geweest

Heb Yvon en Arjan netjes bij het hotel afgezet, nog wat nagekletst, en toen volgas naar huis. Bedje in en als een blok in slaap gevallen.
Dank jullie allemaal voor de opkomst en gezelligheid. Doen we nog eens over.
Berthil, Benno, Yvon en Arjan op naar het 2e jaar, en ga zo verder.
Op naar het retroevent, en dan nog heel eventjes geduld tot januari

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Wij zijn ook weer in het Amersfoorte aangekomen.
Nadat we met een gangetje van 160 naar Eindhoven zijn geknord (en op aanraden van Kaj met veel terugschakelen
) kwamen we tegen 17.45 bij het hotel aan. We hadden een top kamer (bovenste verdieping op de hoek). Voor de lolbroeken onder ons: hotel heeft 7 verdiepingen.
Zoals Coen vermelde, troffen we elkaar zomaar in een zijstraatje en gingen (onverwachts) naar hetzelde feesie.
Bij Kaj ingestapt (had nog nooit in een Landrover gezeten) en zo door Eindhoven gereden richting Coen's Place en de Mac. Na de gebruikelijke kofferbak verkoop gingen we richting de Mongool!
Na de speech van Benno, kwamen 'de waard' ook zijn praatje houden. Echter hadden wij ons welkomdrankje al gevonden
Na een korte uitleg kon er worden 'aangevallen'. Het spiesrijgen ging erg goed, mijn vlees belande in mijn biertje. Ach, in bier gemarineerd lamsdingetje is ook lekker. Alleen vergat ik regelmatig te draaien, waardoor ik dus een zwartgeblakkerd spiesje had
Na het heerlijke eten (en dito ijsje!) zijn we naar een ander tentje gegaan waar de PW-girls hun act konden opvoeren. Al gauw hadden de newminiclubbers de dansvloer veroverd (sommige zelfs de geluidsboxen
). Vanwege veiligheidsredenen stuivertje gewisseld met Snans....
Na de nodige
zijn we richting hotel gebracht door Coentje.
@Iedereen, bedankt voor de gezellige avond!
@Berthil, bedankt voor al je werk in de site het is echt top!
Op naar de tweede verjaardag!

Nadat we met een gangetje van 160 naar Eindhoven zijn geknord (en op aanraden van Kaj met veel terugschakelen

Zoals Coen vermelde, troffen we elkaar zomaar in een zijstraatje en gingen (onverwachts) naar hetzelde feesie.
Bij Kaj ingestapt (had nog nooit in een Landrover gezeten) en zo door Eindhoven gereden richting Coen's Place en de Mac. Na de gebruikelijke kofferbak verkoop gingen we richting de Mongool!
Na de speech van Benno, kwamen 'de waard' ook zijn praatje houden. Echter hadden wij ons welkomdrankje al gevonden

Na het heerlijke eten (en dito ijsje!) zijn we naar een ander tentje gegaan waar de PW-girls hun act konden opvoeren. Al gauw hadden de newminiclubbers de dansvloer veroverd (sommige zelfs de geluidsboxen

Na de nodige

@Iedereen, bedankt voor de gezellige avond!
@Berthil, bedankt voor al je werk in de site het is echt top!
Op naar de tweede verjaardag!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Wij hebben het ook enorm naar onze zin gehad. Tijdens de rit van McDonalds Eindhoven naar Dzjengis Kahn reden Nexus & Regske met ons mee. Nou ben ik al 1.93 mtr (mijn stoel staat normaliter min of meer tegen de achterbank
) en Nexus (Johannes) is volgens mij nog wat groter dus dat werd opvouwen geblazen achterin, maar is ook weer gelukt.
Nexus & Regske:

Tijdens het eten wat gebabbeld met Wim (TBL), Karretje & Martin, Chris (Braspenning) en ik heb heel veel naar
Ester & WickedWendy geluisterd, want die zaten zeker niet zonder woorden
Ester & WickedWendy:

We zijn niet meer mee gaan stappen want we moesten toch nog ca. anderhalf uur naar huis rijden. Top dat we met een lekkere grote groep waren. Dzjengis Kahn vonden wij prima mongolen met als hoogtepunt
'DE VISMONGOOL' (citaat: WickedWendy
).
Leuk cluppie:

Iedereen die zich het afgelopen jaar enorm voor de club heeft ingezet,
met in het bijzonder: Berthil, Benno & Wendy, Arjan & Yvon, Coen
en alle andere MINIcluppers bedankt!!! Op naar het 2e jaar....

Nexus & Regske:

Tijdens het eten wat gebabbeld met Wim (TBL), Karretje & Martin, Chris (Braspenning) en ik heb heel veel naar
Ester & WickedWendy geluisterd, want die zaten zeker niet zonder woorden

Ester & WickedWendy:

We zijn niet meer mee gaan stappen want we moesten toch nog ca. anderhalf uur naar huis rijden. Top dat we met een lekkere grote groep waren. Dzjengis Kahn vonden wij prima mongolen met als hoogtepunt
'DE VISMONGOOL' (citaat: WickedWendy

Leuk cluppie:

Iedereen die zich het afgelopen jaar enorm voor de club heeft ingezet,
met in het bijzonder: Berthil, Benno & Wendy, Arjan & Yvon, Coen
en alle andere MINIcluppers bedankt!!! Op naar het 2e jaar....

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Wij leven ook weer
We hebben echt een topavond gehad! Lekker gegeten, gedanst, gekletst, gelachen, gedronken, geYMCA'd
... En het was erg leuk weer wat nieuwe NMCers in levende lijve te ontmoeten (nu weet ik eindelijk wie Blont-007 is
)
Kan weinig aan bovenstaande posts toevoegen.
Bedankt iedereen!! Moeten we snel weer doen!!

We hebben echt een topavond gehad! Lekker gegeten, gedanst, gekletst, gelachen, gedronken, geYMCA'd

Kan weinig aan bovenstaande posts toevoegen.
Bedankt iedereen!! Moeten we snel weer doen!!

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zooo, ik ben ook weer wakker en nuchter genoeg om weer een onzin verhaal te posten dus bij deze.
Gistermiddag de PW MINI ingedoken om door coureur Sleefje naar Eindhoven gebracht te worden. Nou die tips van Kaj beginnen hun vruchten af te werpen (vaker terugschakelen en MINI uit laten rijden op de motor om meer herrie uit de uitlaat te krijgen) dus de MINI begint wat meer tot leven te komen eindelijk
In Eindhoven aangekomen snel ingecheckt bij het hotel en daarna snel richting de taxistandplaats. Aldaar troffen we, puur toevallig, Coen, Paul, Ida en Kaj. Met gezwinde spoed naar de McDonalds gereden alwaar we de anderen troffen. Daar even snel wat spulletje uitgedeeld en ontvangen (Marco hartelijk dank voor die luchtfilter) en nog even telefonische bijstand gedaan richting Berthil die met het olieslang-probleem op de snelweg stond. Dankzij MINIgeut uiteindelijk de juiste olie kunnen doorbellen aan Berthil (in het instructieboekje van Hein konden we de oliewaardes niet terugvinden). Gelukkig kwam Berthil samen met Sasha nog gezellig op het feestje. Sterkte Berthil met het verdere herstel!
Bij Djengiz Khan aangekomen stond er al een aantal te wachten. Snans heeft zou later komen maar dat bleek achteraf niet terecht
Nadat we de benedensauna hadden veroverd (Nexus wilde de darkroom hoorde ik hem zeggen bij binnenkomst) werden we door Benno welkom geheten en daarna volgde de oppermongool. Hij was erg gelukkig met de vele aandacht die de site van Djengiz Kahn had gekregen na de posting van het feest op de NewMINIclub-site.
Het eten was weer heerlijk en de bediening eveneens. Weer heerlijk gegeten en gedronken al was het bier wel een beetje slapjes, of was het vlees lekker gekruid?
Na de warme maaltijd was het nog even tijd voor het nagerecht. Ida wilde graag een kokosnoten-bikinitopje dus er moest snel even een kokosnootijsje genuttigd worden. En Ida passen ze? (foto's volgen vast nog)
Daarna nog even wat gaan drinken in een tent waar het nog bijzonder rustig was toen we binnenkwamen maar al snel werd het drukker. Kwam waarschijnlijk door de spetterende dansmoves van onder andere Sleefje, Ida, Kwiebje, Coen, Carl, Snans, Regske, Smousje en nog vele anderen
Naar mate de avond vorderde kwamen de dames in deze tent enigzins in de verdrukking maar dat was waarschijnlijk ook de opzet van deze gezellige tent
Na een paar uur was het tijd om weer eens buiten te kijken en gingen nog een aantal verder Eindhoven in en wij, onder andere, gingen terug richting hotel. Daar vanmorgen een heerlijk ontbijtje gescoord en veel koffie. Al met al een perfecte avond en nacht gehad!!
Iedereen hartelijk bedankt voor dit fantastische eerste jaar NewMINIclub. Erg leuk om zoveel enthousiasme te lezen, te zien, te ervaren en te voelen. Dat het 2e jaar NewMINIclub even succesvol of nog succesvoller mag worden dan het eerste!! en natuurlijk gaan we het volgend jaar weer vieren
Tot de volgende meet zou ik zeggen
@ Kaj en Coen: bedankt voor het meerijden! was erg tof!
@ Coen: supergeregelde fuif gisteren. superveel dank daarvoor!!

alleen jammer dat het poolbiljard zo kort mocht duren
Gistermiddag de PW MINI ingedoken om door coureur Sleefje naar Eindhoven gebracht te worden. Nou die tips van Kaj beginnen hun vruchten af te werpen (vaker terugschakelen en MINI uit laten rijden op de motor om meer herrie uit de uitlaat te krijgen) dus de MINI begint wat meer tot leven te komen eindelijk

In Eindhoven aangekomen snel ingecheckt bij het hotel en daarna snel richting de taxistandplaats. Aldaar troffen we, puur toevallig, Coen, Paul, Ida en Kaj. Met gezwinde spoed naar de McDonalds gereden alwaar we de anderen troffen. Daar even snel wat spulletje uitgedeeld en ontvangen (Marco hartelijk dank voor die luchtfilter) en nog even telefonische bijstand gedaan richting Berthil die met het olieslang-probleem op de snelweg stond. Dankzij MINIgeut uiteindelijk de juiste olie kunnen doorbellen aan Berthil (in het instructieboekje van Hein konden we de oliewaardes niet terugvinden). Gelukkig kwam Berthil samen met Sasha nog gezellig op het feestje. Sterkte Berthil met het verdere herstel!
Bij Djengiz Khan aangekomen stond er al een aantal te wachten. Snans heeft zou later komen maar dat bleek achteraf niet terecht

Nadat we de benedensauna hadden veroverd (Nexus wilde de darkroom hoorde ik hem zeggen bij binnenkomst) werden we door Benno welkom geheten en daarna volgde de oppermongool. Hij was erg gelukkig met de vele aandacht die de site van Djengiz Kahn had gekregen na de posting van het feest op de NewMINIclub-site.
Het eten was weer heerlijk en de bediening eveneens. Weer heerlijk gegeten en gedronken al was het bier wel een beetje slapjes, of was het vlees lekker gekruid?
Na de warme maaltijd was het nog even tijd voor het nagerecht. Ida wilde graag een kokosnoten-bikinitopje dus er moest snel even een kokosnootijsje genuttigd worden. En Ida passen ze? (foto's volgen vast nog)
Daarna nog even wat gaan drinken in een tent waar het nog bijzonder rustig was toen we binnenkwamen maar al snel werd het drukker. Kwam waarschijnlijk door de spetterende dansmoves van onder andere Sleefje, Ida, Kwiebje, Coen, Carl, Snans, Regske, Smousje en nog vele anderen

Naar mate de avond vorderde kwamen de dames in deze tent enigzins in de verdrukking maar dat was waarschijnlijk ook de opzet van deze gezellige tent

Na een paar uur was het tijd om weer eens buiten te kijken en gingen nog een aantal verder Eindhoven in en wij, onder andere, gingen terug richting hotel. Daar vanmorgen een heerlijk ontbijtje gescoord en veel koffie. Al met al een perfecte avond en nacht gehad!!
Iedereen hartelijk bedankt voor dit fantastische eerste jaar NewMINIclub. Erg leuk om zoveel enthousiasme te lezen, te zien, te ervaren en te voelen. Dat het 2e jaar NewMINIclub even succesvol of nog succesvoller mag worden dan het eerste!! en natuurlijk gaan we het volgend jaar weer vieren

Tot de volgende meet zou ik zeggen

@ Kaj en Coen: bedankt voor het meerijden! was erg tof!
@ Coen: supergeregelde fuif gisteren. superveel dank daarvoor!!

alleen jammer dat het poolbiljard zo kort mocht duren

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Het was me een waar genoegen al julie verslagen te mogen lezen.
Ik heb zitten (nou ja zitten)[
genieten

Berthil,wat balen zeg. Hoop dat het snel opgelost is en je EB er snel weer glanzend bij staat. Wordt je niet echt vrolijk van. Tof dat je je toch in dit feest hebt gestort.
Ik was richting huis afgedropen.
Tot de volgende meet
allemaal

Berthil,wat balen zeg. Hoop dat het snel opgelost is en je EB er snel weer glanzend bij staat. Wordt je niet echt vrolijk van. Tof dat je je toch in dit feest hebt gestort.

Tot de volgende meet

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo ook wij hebben een super avond gehad het was mega gezellig
Aangekomen bij de Mac stonden Benno,Wendy,Marco en Martine er al we werden onderweg al ingehaald door Marco en Martine
Zo kwamen er steeds wat meer mensen en ook voor ons vele nieuwe gezichten gezien!
In een sliert naar de Mongool toe stonden we ineens voor het rode stoplicht achter karretje maar bijna niemand wist de weg maar gelukkig was Kwiebje daar nog die ons de weg kon wijzen
Aangekomen bij de Mongool was de eerste indruk idd pppffff wat warm,maar veder was de eerste indruk heel goed en zag er goed uit dus zeker voor herhaaling vatbaar
Jammer genoeg heb ik niet veel kunnen eten maar daar is niets aan te doen
,maar dat kon de pret niet drukken.
Dus we kunnen zo,n avond zeker nog wel eens doen.
Ik zet nog paar foto,s in de gallery voor de liefhebbers
@Coen het was een goed sfeertje en heel erg bedankt voor deze avond.
@Berthil, Benno, Yvon en Arjan op naar het 2e jaar, en ga zo verder
@Op naar Retroevent
@ Iedereen bedankt voor de gezellige avond

Aangekomen bij de Mac stonden Benno,Wendy,Marco en Martine er al we werden onderweg al ingehaald door Marco en Martine

Zo kwamen er steeds wat meer mensen en ook voor ons vele nieuwe gezichten gezien!
In een sliert naar de Mongool toe stonden we ineens voor het rode stoplicht achter karretje maar bijna niemand wist de weg maar gelukkig was Kwiebje daar nog die ons de weg kon wijzen

Aangekomen bij de Mongool was de eerste indruk idd pppffff wat warm,maar veder was de eerste indruk heel goed en zag er goed uit dus zeker voor herhaaling vatbaar

Jammer genoeg heb ik niet veel kunnen eten maar daar is niets aan te doen

Dus we kunnen zo,n avond zeker nog wel eens doen.
Ik zet nog paar foto,s in de gallery voor de liefhebbers

@Coen het was een goed sfeertje en heel erg bedankt voor deze avond.
@Berthil, Benno, Yvon en Arjan op naar het 2e jaar, en ga zo verder
@Op naar Retroevent

@ Iedereen bedankt voor de gezellige avond
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuke foto heb je trouwens gemaakt! Zal deze in mijn gallery opnemen
Had het al in de gaten dat sommige niet meer wisten waar ze heen moesten. Vandaar dat ik jullie zo voorbij gestoven kwam. Maar alles is goed gekomen!In een sliert naar de Mongool toe stonden we ineens voor het rode stoplicht achter karretje maar bijna niemand wist de weg maar gelukkig was Kwiebje daar nog die ons de weg kon wijzen
Leuke foto heb je trouwens gemaakt! Zal deze in mijn gallery opnemen

- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Nou wat was het gezelli zeg gisteren!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles is wel al een beetje gezegt maar ook wij hebben het erg naar ons zin gehad.
Leuk om ook weer nieuwe mensen te leren kennen, dan heb je een idee wie er achter een forumnaam zit.
Het is zeker voor herhaling vatbaar om ieder jaar een MINIFEESTJE te houden.
Zou zeggen ga zo door!!!!
@ Arjan en sleefje
@ Berthil ( en verder sterkte met je auto)
@ Benno
@ Coen super locatie gekozen, doordat we zo lekker voorverwarmd waren konden we heel de weg naar huis "open"rijden...

PS; In mijn Gallery staan foto's van de Mini's van de Feestgangers.!!!
Alle namen wist ik soms niet zeker bij de auto, sorry!!

Alles is wel al een beetje gezegt maar ook wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Leuk om ook weer nieuwe mensen te leren kennen, dan heb je een idee wie er achter een forumnaam zit.

Het is zeker voor herhaling vatbaar om ieder jaar een MINIFEESTJE te houden.

Zou zeggen ga zo door!!!!

@ Arjan en sleefje
@ Berthil ( en verder sterkte met je auto)
@ Benno
@ Coen super locatie gekozen, doordat we zo lekker voorverwarmd waren konden we heel de weg naar huis "open"rijden...

PS; In mijn Gallery staan foto's van de Mini's van de Feestgangers.!!!
Alle namen wist ik soms niet zeker bij de auto, sorry!!

Laatst gewijzigd door karretje op 25 sep 2006, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI...................................The best there is.
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Het was weer ouderwets gezellig.. en lekker gegeten...!!
Op naar vele jaren meer...!!
Greetz.
Op naar vele jaren meer...!!
Greetz.

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Onze sponsors