Afterparty Tunnelcruise Amsterdam 24-09

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 20:13

Haha wat een gasten! :mrgreen: >)
GreyCooperS
Forum Junky

24 sep 2011, 20:23

:mrgreen: ...one word...EPIC!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 sep 2011, 20:26

Ben ook weer thuis. Het was lekker in het zonnetje zitten vandaag of luisteren naar de uitlaten (in de tunnels schijnt de zon niet) :)

Ik was nog op de eindspot maar wat laat door verkeerd rijden maar iedereen was kennelijk al weg.

Die stilstand actie was wel geinig maar wel linke soep als niet iedereen bovenin zijn twee de tunnel in komt knallen. Valt mee dat er niet meer bandengegil te horen was :)

Ik ben zeer benieuwd of de rolling shot vanuit auto van Geoffrey (GeoBem007) wat geworden is 8)
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 20:42

Berthil schreef:Ben ook weer thuis. Het was lekker in het zonnetje zitten vandaag of luisteren naar de uitlaten (in de tunnels schijnt de zon niet) :)

Ik was nog op de eindspot maar wat laat door verkeerd rijden maar iedereen was kennelijk al weg.

Die stilstand actie was wel geinig maar wel linke soep als niet iedereen bovenin zijn twee de tunnel in komt knallen. Valt mee dat er niet meer bandengegil te horen was :)

Ik ben zeer benieuwd of de rolling shot vanuit auto van Geoffrey (GeoBem007) wat geworden is 8)
Men stond al stil door file, men was gewoon niet met het overige verkeer mee weggereden toen het weer kon....
Is eigenlijk ook wel te zien op de vid...

In een tunnel zonder file stoppen zou redelijk zoniet totaal imbeciel zijn idd. :s
Laatst gewijzigd door P5ycH0 op 24 sep 2011, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 20:42

Gave filmpjes al mannen!! 8) :D
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 20:43

Het was weer een top rit!!! Af en toe navigatie was een beetje lastig, begin stop was ook een Texaco ipv Total, daarom reden we daarlangs... We zijn Amsterdam uit de A10 naar Zaandam op gegaan!

Verders top georganiseerd en we hebben ons weer goed vermaakt!!

Op naar morgen, Zandvoort!!! :D
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 21:02

Wie had er nou eigenlijk een kokende motor in Adam?
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 21:08

Dat was Sander met zn classic...

Willem en ik stonden na de PC achter hem, en zagen steeds meer rook uit dat autotje komen... :? gewoon overhit geraakt... Sander zou em even af laten koelen, nieuw water geven en naar huis gaan...

het stilstaan in de PC was em waarschijnlijk iets te veel geworden.... :(
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

24 sep 2011, 21:13

haha classics en kokende motortjes gaan heel goed samen hoor :P
Hoop dat je er op tijd bij was Sander, scheelt je wellicht je koppakking... (rij nu met de 3e :roll:)
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 21:24

mini cabrio schreef:Dat was Sander met zn classic...

Willem en ik stonden na de PC achter hem, en zagen steeds meer rook uit dat autotje komen... :? gewoon overhit geraakt... Sander zou em even af laten koelen, nieuw water geven en naar huis gaan...

het stilstaan in de PC was em waarschijnlijk iets te veel geworden.... :(
Heb m'n foto's blindelings op FB gedumpt...
Moet er eigenlijk nog ff doorheen en de goede eruit pikken....
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 sep 2011, 21:44

P5ycH0 schreef:Men stond al stil door file, men was gewoon niet met het overige verkeer mee weggereden toen het weer kon....
Is eigenlijk ook wel te zien op de vid...

In een tunnel zonder file stoppen zou redelijk zoniet totaal imbeciel zijn idd. :s
Excuses dan want dat eerste stuk heb ik niet gezien als je achterop komt rijden.
Dan lijkt het net of ze in de tunnel stil zijn gaan staan for no reason :)

Trouwens goed om te horen dat de multiriem zo snel gefikst was van S en C.
Hopelijk is met de Classic ook alles goed.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 21:50

Martiio schreef:Op de motor nog ff een tunneltje meegepakt :D Gezellig om jullie weer gesproken te hebben!

Wall-e: In de velsertunnel toen je achter me zat, hoorde je die klappen toen m'n motor in de toerenbegrenzer ging? :mrgreen:
omg :shock: gozer die motor van jou spuwt vuur, die kleintjes dachten dat het vuurwerk was :mrgreen: , wat een heerlijk kabaal in die tunnel zeg, tig MINI's tegelijk aan t bleeeren :yeah

super gezellig om weer veel oude bekenden gesproken te hebben! ben benieuwd naar de rest van het beeldmateriaal....die piet heyn tunnel is wel heerlijk hoor! Jammer dat het voor ons bij 1 tunnel is gebleven, met kiddo's op de achterbank vond ik dat wel voldoende :wink:
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 21:52

Berthil schreef:Trouwens goed om te horen dat de multiriem zo snel gefikst was van S en C.
Hopelijk is met de Classic ook alles goed.
Ja, we stonden een beetje met ons handen in 't haar met S&C's probleem.
En toen zag ik in mijn ooghoek het woord 'garage' op een pand staan. Daarna ging het redelijk vlot geloof ik..

En idd. Hopelijk is de classic ook nog goed thuis geraakt.....
Altijd vervelend als het net jou op zo'n moment gebeurd. Met de SwetterhageRun waren er ook een paar met oververhitte motoren. Die zijn d8 ik allemaal na een afkoel beurt van de bezemwagen weer aan het rollen geraakt.....
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

24 sep 2011, 21:56

Afkoelen is idd meestal al voldoende, water spuit namelijk via de overloop van je radiateur naar buiten in je motorruimte, tenzij je injectie hebt met reservoir :)

Maar eigenlijk hoort 'ie niet warm te lopen bij deze temperaturen. 9/10 keer verkeerde afstelling van mengsel en/of ontstekingstijdstip of slechte koelinstallatie.
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2011, 21:59

Ondanks dat ik nog niet helemaal herstelt ben van de griep, heb ik me goed vermaakt vandaag!
Franklyn, echt top dat ik met je mee mocht rijden! Heerlijk om eens een Mini met wat power mee te maken :mrgreen:

Terug naar “Afterparty”