Men stond al stil door file, men was gewoon niet met het overige verkeer mee weggereden toen het weer kon....Berthil schreef:Ben ook weer thuis. Het was lekker in het zonnetje zitten vandaag of luisteren naar de uitlaten (in de tunnels schijnt de zon niet)
Ik was nog op de eindspot maar wat laat door verkeerd rijden maar iedereen was kennelijk al weg.
Die stilstand actie was wel geinig maar wel linke soep als niet iedereen bovenin zijn twee de tunnel in komt knallen. Valt mee dat er niet meer bandengegil te horen was
Ik ben zeer benieuwd of de rolling shot vanuit auto van Geoffrey (GeoBem007) wat geworden is
Heb m'n foto's blindelings op FB gedumpt...mini cabrio schreef:Dat was Sander met zn classic...
Willem en ik stonden na de PC achter hem, en zagen steeds meer rook uit dat autotje komen...gewoon overhit geraakt... Sander zou em even af laten koelen, nieuw water geven en naar huis gaan...
het stilstaan in de PC was em waarschijnlijk iets te veel geworden....
Excuses dan want dat eerste stuk heb ik niet gezien als je achterop komt rijden.P5ycH0 schreef:Men stond al stil door file, men was gewoon niet met het overige verkeer mee weggereden toen het weer kon....
Is eigenlijk ook wel te zien op de vid...
In een tunnel zonder file stoppen zou redelijk zoniet totaal imbeciel zijn idd.
omgMartiio schreef:Op de motor nog ff een tunneltje meegepaktGezellig om jullie weer gesproken te hebben!
Wall-e: In de velsertunnel toen je achter me zat, hoorde je die klappen toen m'n motor in de toerenbegrenzer ging?
Ja, we stonden een beetje met ons handen in 't haar met S&C's probleem.Berthil schreef:Trouwens goed om te horen dat de multiriem zo snel gefikst was van S en C.
Hopelijk is met de Classic ook alles goed.
Onze sponsors