volgens mij was je wel meer vergeten net als koen.......Daveke schreef:Die Porsche was inderdaad erg bruut
En ik ben mn kalender vergeten WJ!

volgens mij was je wel meer vergeten net als koen.......Daveke schreef:Die Porsche was inderdaad erg bruut
Dat viel me vorige keer ook al op. Ze nemen goed de tijd voor het vastzetten zeg maarWoosh! schreef:Waar ik me wel over verbaasde is de tijd die ze nodig hebben om een auto op de bank te zetten.. volgens mij duurde dat bij Davy zo'n beetje een uur..
Zijn MINI werd erop gereden en toen liepen ze weg om even te overleggen ofzo![]()
Ik snapte er niets van..
had eerlijk gezegd ook het idee dat dit een soort informatie/laat zien wie je bent kind of thing was.. maar daar heb ik niet zoveel van gemerkt..
Als je er dan over nadenkt dat je daar vanaf 1 uur bent (want de meet was VANAF 13.00 uur, en niet pas 14.00 uur) en om 4 uur weer weg gaat en er slechts 2 auto's op de bank zijn geweest...... vond ik erg weinig
![]()
![]()
franklyn85 schreef:volgens mij was je wel meer vergeten net als koen.......Daveke schreef:Die Porsche was inderdaad erg bruut
Koenv schreef:franklyn85 schreef:volgens mij was je wel meer vergeten net als koen.......Daveke schreef:Die Porsche was inderdaad erg bruut
En ik ben mn kalender vergeten WJ!,
ik heb ze onderweg allemaal opgeraapt.
In totaal ca. 60pk tjes gevonden, lekker
Kapoet hard jonguHKoenv schreef:Die van mij ging steeds harder lopen..................
Onze sponsors