Kwam deze Mini niet uit het buitenland (Duitsland/Belgie)? Volgens mij niet van iemand van hier.. Stond er wel lekker laag bij..martijnvanderh schreef:Hier nog even een dikke foto waarop ik naar die dikke blauwe mini stond te kijken die binnen stond. Iemand van hier?
Foto gemaakt door m'n kameraad Misha.
Afterparty Dumpd - 08/09/2012 Ede
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Fluitmans
- Nieuwsgierig
Bericht
Leuke meeting en mooie locatie!
En een thuiswedstrijd dus kon er heen fietsen
Veel mooie projecten gezien, met name op VAG gebied
En gelukkig een paar zeer mooie Mini's
En sinds ik de Clubman van Ragnar heb gezien ben ik het model steeds meer gaan waarderen.
Ook ik houd het er nooit zo lang vol, na 2 uurtjes maar weer richting huis..
Die uitgebouwde Porsche heeft voor mij een te hoog Tupperware gehalte, kan het niet echt waarderen
En een thuiswedstrijd dus kon er heen fietsen

Veel mooie projecten gezien, met name op VAG gebied
En gelukkig een paar zeer mooie Mini's

En sinds ik de Clubman van Ragnar heb gezien ben ik het model steeds meer gaan waarderen.
Ook ik houd het er nooit zo lang vol, na 2 uurtjes maar weer richting huis..
Die uitgebouwde Porsche heeft voor mij een te hoog Tupperware gehalte, kan het niet echt waarderen
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ze zijn zo strict met de toelating op het binnenterrein op het type auto's en bepaalde tuning. Waarom laten ze dan wel auto's met airride toe? Dat is dan toch "vreemde eend in de bijt"?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En nou ben ik totaal niet thuis in die VAG wereld, dus misschien lul ik wel stom, maar bij de meeste van die VW's zie ik:
BBS velgen / extreme verlaging... rest van details daar gelaten, maar daar zie je er zo een tiental van staan.
Echt origineel vind ik dat dan niet, als je bijv. naar de Clubman van Ragnar kijkt, en de R56 van Olaf, die 2 zijn origineel!
Daar zie je echt niet gauw een 2e van rond rijden, op die manier gestyled!
En ik ben zeker geen VAG hater oid, kan die auto's echt waarderen!
Sorry maar originaliteit? Afwerking dat kan ik zeker begrijpen (bij sommige auto's), stonden er super strak bij!MartijnGizmo schreef:Top-dagje, lekker veel mensen gesproken en mooie auto's gezien. Wel jammer dat er binnen ook wat matige auto's stonden, terwijl er buiten juist een paar auto's stonden die ze zo binnen hadden kunnen zetten. Wat betreft het VAG-gehalte: die lopen nou eenmaal een beetje voor op de meeste anderen qua originaliteit en afwerking!Het is dat m'n auto ongewassen was, anders had ik zo buiten mogen staan bleek bij aankomst...
![]()
En nou ben ik totaal niet thuis in die VAG wereld, dus misschien lul ik wel stom, maar bij de meeste van die VW's zie ik:
BBS velgen / extreme verlaging... rest van details daar gelaten, maar daar zie je er zo een tiental van staan.
Echt origineel vind ik dat dan niet, als je bijv. naar de Clubman van Ragnar kijkt, en de R56 van Olaf, die 2 zijn origineel!
Daar zie je echt niet gauw een 2e van rond rijden, op die manier gestyled!
En ik ben zeker geen VAG hater oid, kan die auto's echt waarderen!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors