Ziet er gezellig uit, reslutaten zijn ook mooi!
@ Sepp, met wat voor machines hebben jullie gepoetst? Wat ik altijd begrepen heb is dat je als minder geoefende poetser met een excentrische machine goeie resultaten kunt behalen zonder schade aan de lak aan te richten. Pro's werken volgens mij met roterende machines die een nog beter resultaat geven maar niet "fool proof" zijn.
Met de alfa156club heb ik een keer een demo van Meguiars zelf mogen aanschouwen en het is echt ongelofelijk hoe je met de professionele lijn en de juiste apparatuur krassen e.d. goed kunt wegwerken!
15 april 2007: Meguiar's Workshop #2 bij HBest (Alkmaar)
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
@frankie. Ik heb zelf niet met machines gepoetst. Het was heel vrijblijvend allemaal. Ik heb zelf met mijn MINI geen krassen of doffe plekken die uitgepolijst moesten worden. Daarvoor poets ik al te vaak. Ik heb alleen maar last van steenslag door de vele kilometers die ik rij. En die poets je er niet uit helaas
Maar HBest zelf poetste de doffe plekken op de motorkappen bij Wint en bij Ralph-Cooper (allebei een zwarte MINI) wel machinaal. Wint en Ralph-Cooper zijn zelf daarna ook nog met de machine bezig geweest. Resultaat was goed volgens mij. Of dit een excentrische of een roterende machine was weet ik niet. Ik vermoed excentrisch, maar dat zouden Wint of Ralph zelf beter kunnen beantwoorden denk ik.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Frankie: Volgensmij heeft Wint met een excentrische gepoetst, ik met een roterende.
Het was trouwens een super geslaagde dag, beetje poetsen en een beetje ouwehoeren en natuurlijk ontzettend handige tips!
Ik zal zometeen nog eventjes wat plaatjes uploaden!
Het was trouwens een super geslaagde dag, beetje poetsen en een beetje ouwehoeren en natuurlijk ontzettend handige tips!
Ik zal zometeen nog eventjes wat plaatjes uploaden!
Onze sponsors