Hans en Berthil hebben na 17.00 gereden. We reden om +/- 15.00 weg uit "Timboektoe". Ik had andere verplichtingen dus ik ben in Hoofddorp afgehaakt.werner schreef:Hoe laat was het dan? ik was om 14:30 op de baan, maar toen waren er alleen motoren
Zandvoort 21-5
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
Prachtig, wat een lef om met zo'n dikke wagen (bijna) tot het uiterste te gaan....
Maar berthil...naast een ruit ook een nieuwe motorkap nodig? Ik neem aan de het grind niet alleen op je ruit kwam??
Maar berthil...naast een ruit ook een nieuwe motorkap nodig? Ik neem aan de het grind niet alleen op je ruit kwam??
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
hahaha
Maarruh ff zonder dollen.... Volgende keer zijn Jannie en ik er waarschijnlijk ook bij (als het qua tijd uitkomt). Heb wel zijn om ff 20 minuutjes te knallen zonder de kans om me rijbewijs kwijt te raken
Nou je het zegt, hij lijkt inderdaad wel beetje op een wijf. Stapvoets de bocht om, waaiert overal over de weg en zit altijd te bellen onder het rijden (regelmatig met mijwerner schreef:Hans schreef:Misschien handig om ook even te vragen![]()
Je lijkt wel een wijf, die moeten ook altijd het laatste woord hebben

hahaha
Maarruh ff zonder dollen.... Volgende keer zijn Jannie en ik er waarschijnlijk ook bij (als het qua tijd uitkomt). Heb wel zijn om ff 20 minuutjes te knallen zonder de kans om me rijbewijs kwijt te raken
- Black Berliner
- 4 op een rij!
Bericht
Die foto's van Berthil en Hans zien er echt super uit! Ik begin zelf een beetje te twijfelen om de volgende keer (nurburgring?) ook met de mini te gaan. Aan de andere kant blijft het wel een risico. Ik heb ook al een tijd een barst in mijn ruit van een auto die door de grindbak ging, en dit keer vloog ik er zelf bijna af in de kuhmo bocht...

MINI: SIZE IS DECEPTIVE
Onze sponsors