Zoals iedereen al heeft gemeld het was weer een geslaagde meeting.
Ik zal vanavond even wat foto's plaatsen. ( lees secretaresse )
Gr.werner
Shoppen in de AntwerpStore
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
We waren helaas net te laat
Ik was samen met Wim (TBL) net te laat in Antwerpen om nog wat mensen te zien. We warem omstreeks 15.00 uur in Antwerpen en hebben de store (winkeltje) ook even aangedaan. En ook nog wat gekocht ook. Ook al was het al niet veel meer
Volgende keer zullen we eerder vertrekken zodat we jullie ook een keer treffen op locatie
Sleefje toch nog bedankt voor het adres en de tip voor de parkeergarage anders hadden we het nooit gevonden.

Volgende keer zullen we eerder vertrekken zodat we jullie ook een keer treffen op locatie

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Was een erg gezellig dag zaterdag. Een aantal nieuwe mensen leren kennen. Het was gelukkig mooi weer.
Heb zelf niks gekocht bij de AntwerpStore. Alleen een MINI poster meegnomen. Alles was al door de andere clubleden meegenomen. Er waren alleen restjes over
Was in ieder geval wel leuk om er een kijkje te nemen.
De reacties van mensen toen we door de stad
was erg
Onderweg ook veel MINI's tegengekomen (en andere mooie auto's).
Het eten in Breda was ook erg goed. Helaas dat we eruit werden gejaagt
Op de terugweg werd ik nog geflitst, maar gelukkig was dat Coen in zijn MINI (schok toch wel even)
Zeker voor herhaling vatbaar
Tot de volgende meet
Heb zelf niks gekocht bij de AntwerpStore. Alleen een MINI poster meegnomen. Alles was al door de andere clubleden meegenomen. Er waren alleen restjes over

De reacties van mensen toen we door de stad

Het eten in Breda was ook erg goed. Helaas dat we eruit werden gejaagt

Op de terugweg werd ik nog geflitst, maar gelukkig was dat Coen in zijn MINI (schok toch wel even)

Zeker voor herhaling vatbaar

Tot de volgende meet

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Ja, belachelijk, ik heb het niet echt meegekregen maar hoorde het van Paul. Laatste keer geweest dat ik daar gegeten heb, niet zo'n goede reclame voor je zaak. Maar er zijn meerdere Grieken in Breda, dus niet getreurd.Maaij schreef:Het eten in Breda was ook erg goed. Helaas dat we eruit werden gejaagt![]()

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors