Die foto kan zo een automagazine in, erg goed! Of voor in de showroom bij de de dealer

Voyager op MINIACS-forum schreef:Wat betreft de foto's: Ik zal vandaag of morgen op het forum van Belgium Digital nog de richtlijnen posten voor het verwerken van de foto's. Ik zal daarin ook vragen de nummerplaten te wissen bij de foto's die op internet gezet worden.
Meestal zie je op Belgium Digital nogal snel enkele resultaten van een shoot.
Het bulk van de foto's zal verzameld worden en nadien kan iedereen die dat wil een cd (of dvd) bekomen met zijn foto's aan kostprijs (enkele euro's voor aanmaak van de cd en post). Dit zal wel een tijdje in beslag nemen aangezien de foto's van alle fotografen binnen moeten zijn voordat de verzamel cd kunnen gemaakt worden. Alle foto's via internet verdelen zal een beetje moeilijk zijn want we zullen toch wel zo'n 50 Gigs volschieten
Ons is niets gevraagd qua naam en kentekenArjan schreef:Voyager op MINIACS-forum schreef:Wat betreft de foto's: Ik zal vandaag of morgen op het forum van Belgium Digital nog de richtlijnen posten voor het verwerken van de foto's. Ik zal daarin ook vragen de nummerplaten te wissen bij de foto's die op internet gezet worden.
Meestal zie je op Belgium Digital nogal snel enkele resultaten van een shoot.
Het bulk van de foto's zal verzameld worden en nadien kan iedereen die dat wil een cd (of dvd) bekomen met zijn foto's aan kostprijs (enkele euro's voor aanmaak van de cd en post). Dit zal wel een tijdje in beslag nemen aangezien de foto's van alle fotografen binnen moeten zijn voordat de verzamel cd kunnen gemaakt worden. Alle foto's via internet verdelen zal een beetje moeilijk zijn want we zullen toch wel zo'n 50 Gigs volschieten![]()
De kentekens zijn bekend bij Voyager (Vincent). Ben heel nieuwsgierig!
Onze sponsors