Da's toch effe het betere werk! Ik kan me goed voorstellen dat je een aangename terugreis hebt gehad!jbcola schreef:
Bij de eerste run een verassende 177pk na de 2de 192![]()
Testbankdag 15 maart
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- Daantje
- Be Mini
Bericht
Zo, dat was me weer een dagje wel! Veel geleerd en gezien. Toch van mijn oooooone maar "motormanagement" (jaja ik heb opgelet!) laten aanpassen. Wat een verschil! Het geld zeker waard.
Ook weer verschrikkelijk mooie MINI's gezien. Was al met al weer een fraai dagje.
@ iDD - Thx for the back belt line tape!
@ MR - Sounds great!
@ Tysi - Keep on modding!
@ Marss - Let the modding begin!
@ Sid - I keep on smoking the Cubans you ASA brother!
@ Wint - Tnx for all
@ The Belgian NewMiniclub delegation - Dat taaltje van jullie blijft toch leuk!
Ook weer verschrikkelijk mooie MINI's gezien. Was al met al weer een fraai dagje.
@ iDD - Thx for the back belt line tape!
@ MR - Sounds great!
@ Tysi - Keep on modding!
@ Marss - Let the modding begin!
@ Sid - I keep on smoking the Cubans you ASA brother!
@ Wint - Tnx for all
@ The Belgian NewMiniclub delegation - Dat taaltje van jullie blijft toch leuk!

- modena
- Be Mini
Bericht
Was er geen R56 S met beekchiptuning op de bank geweest???
Had ik misschien toch even langs moeten komen
(maar ik werk op zaterdag
)
groet jack(modena)
Had ik misschien toch even langs moeten komen

groet jack(modena)
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was helemaal gezellig. Lekker kenne ouwehoeren met iedereen. 's ochtends samen met de Belgische vrienden naar Den Haag gecruised. En die blokkeren gewoon met zun allen de A16, ander verkeer, who cares
!!!

Aangekomen bij Beek, stond de parkeerplaats al aardig vol. Iedereen bedankt voor de leuke complimenten over mijn nieuwe S-je. Daarna rete goed ontvangen met koffie en vlaai, erg lekker!! Op naar de intro van Beek Autoracing. Erg interessant en duidelijke taal voor een leek (erg proffessioneel allemaal).
Daarna lootjes trekken en de bank op. Ik geloof dat Bas als eerste de bank op mocht en ik moet eerlijk bekennen dat het "hoge" aantal toeren (zo lijkt dat) redelijk indrukwekkend was. Als mijn Coopertje maar heel blijft!!!
Als nummer 5 erg lang op nummer 4 staan wachten. Die was nog even aan het warm rijden
. Omdat dit te lang duurde, in overleg met Rob toch maar voorgegaan!!

En hier een stukje film:
Het resultaat:

Het een volledig originele Cooper S betreft originele MINI Cooper S en daarmee voldoet ie aan de verwachting van 127 Kw bij 6500 toeren.. Dit biedt mogelijkheden voor verdere tuning zullen we maar zeggen
!!
Daarna met Tysie mijn bovenste OMP strut gemonteerd!! Das weer een mod (zie straks mijn "show my ride") die ik kan afstrepen. @ Tysie, thnx for the help!!! De rest van de dag mijn ogen uitgekeken naar ieders MINI. Gaaf te zien hoe iedereen op eigen wijze met zijn (of haar) bezig is. Hier en daar nog wat fotootjes en filmpjes gemaakt.
Tenslotte erg leuk om weer een hoop nieuwe gezichten en MINI's te zien. Erg leuk om met onze Belgische delegatie op te rijden en de gezichten te leren kennen.
@ iDD: thanx for the tape. Met een beetje mzzl morgen ff plakken. Ennuhh, irl is die strijkplank echt wel gaaf!!!
@ Daantje: thanx for the drink. Ennuhh ...... VET, die ASA's maar HIJ MOET OMLAAG!!
@ MR: vet geluidje in je CooperT!! Doe je goed.
@ Hans: bedankt voor de organisatie!! Erg
om het een keer mee te maken.
@ Wint: bedankt dat je de honeurs van Hans heb kenne waarnemen.
Ennuh, mochten ze meelezen @ Beek: super zo'n testbankdag!! Bedankt hiervoor!!.
Hier nog wat beeldmateriaal:
jbcola op de bank

Jurgen op de bank

filmpje!!!
MR op de bank, TERING WAT EEN HERRIE!!!!
De beelden zijn niet helemaal super, maar het gaat uiteindelijk om de HERRIE!!!!
marss

Aangekomen bij Beek, stond de parkeerplaats al aardig vol. Iedereen bedankt voor de leuke complimenten over mijn nieuwe S-je. Daarna rete goed ontvangen met koffie en vlaai, erg lekker!! Op naar de intro van Beek Autoracing. Erg interessant en duidelijke taal voor een leek (erg proffessioneel allemaal).
Daarna lootjes trekken en de bank op. Ik geloof dat Bas als eerste de bank op mocht en ik moet eerlijk bekennen dat het "hoge" aantal toeren (zo lijkt dat) redelijk indrukwekkend was. Als mijn Coopertje maar heel blijft!!!

Als nummer 5 erg lang op nummer 4 staan wachten. Die was nog even aan het warm rijden

En hier een stukje film:
Het resultaat:

Het een volledig originele Cooper S betreft originele MINI Cooper S en daarmee voldoet ie aan de verwachting van 127 Kw bij 6500 toeren.. Dit biedt mogelijkheden voor verdere tuning zullen we maar zeggen

Daarna met Tysie mijn bovenste OMP strut gemonteerd!! Das weer een mod (zie straks mijn "show my ride") die ik kan afstrepen. @ Tysie, thnx for the help!!! De rest van de dag mijn ogen uitgekeken naar ieders MINI. Gaaf te zien hoe iedereen op eigen wijze met zijn (of haar) bezig is. Hier en daar nog wat fotootjes en filmpjes gemaakt.
Tenslotte erg leuk om weer een hoop nieuwe gezichten en MINI's te zien. Erg leuk om met onze Belgische delegatie op te rijden en de gezichten te leren kennen.
@ iDD: thanx for the tape. Met een beetje mzzl morgen ff plakken. Ennuhh, irl is die strijkplank echt wel gaaf!!!
@ Daantje: thanx for the drink. Ennuhh ...... VET, die ASA's maar HIJ MOET OMLAAG!!

@ MR: vet geluidje in je CooperT!! Doe je goed.
@ Hans: bedankt voor de organisatie!! Erg

@ Wint: bedankt dat je de honeurs van Hans heb kenne waarnemen.
Ennuh, mochten ze meelezen @ Beek: super zo'n testbankdag!! Bedankt hiervoor!!.
Hier nog wat beeldmateriaal:
jbcola op de bank

Jurgen op de bank

filmpje!!!
MR op de bank, TERING WAT EEN HERRIE!!!!
De beelden zijn niet helemaal super, maar het gaat uiteindelijk om de HERRIE!!!!

Waren jullie met een Chili Red Cooper S op belgisch kenteken? Kan het zijn dat ik julie in Breda dan weer tegen kwam (stukje vanaf de MacD naar Van Tilburg-Bastiaansen)? Ivm met het belgische kenteken niet stil gestaan dat het een member uit Breda kon zijn. Maarruhh, alsnog "hallo"!!alain schreef:ben toch maar even wezen kijken...
mooie autos gezien... en leuke ideetjes opgedaan..
marss
Laatst gewijzigd door marss op 15 mar 2008, 23:48, 2 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC
* filmpie van iDD
lekker man!

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Klinkt allemaal heel wat positiever als toen je uit Sliedrecht kwamMR schreef:Tsja, voor mij ook alleen maar 1 grote smile.... Gewoon gaan kijken dacht ik, maar uiteindelijk vertrokken met 400 Euro lichter.... De wagen heeft nu een maximaal koppel van 163 NM op 5000 toeren en een maximaal aantal pk's van 124 bij 6000 toeren. Meer is er gewoon niet meer uit te halen... een winst van 9 PK op standaard.... De Cooper dip is gelukkig weg en de auto rijdt heerlijk daar gaat het me om.....
MR

gr, PC
* filmpie van iDD

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- Bas
- Mod virus alert!
Bericht
Gisteren ook op de bank geweest
Wat een herrie, dacht ff dat het eea zou exploderen
, ervaren bankgangers hebben me overtuigd dat het normaal is
Heb niet alle runs meegemaakt, had nog een afspraak 's middags
Leuk om weer aantal gesproken en gezien te hebben
resultaten: 144kW (142kW gecorrigeerd) is 195PK bij 6500 rpm
max koppel 270 NM bij 3000 rpm
Wel tevreden, moest er een keer van komen (meer ter bevestiging zoals Klaas al zei in de introductie)

@ Klaas, oeie uitleg over de mogelijkheden, ff verder sparen dus
@Wint, bedankt voor het organiseren en koffie/vlaai
@IDD, hoe bedoel je "nu met koelvloeistof"
CU

Wat een herrie, dacht ff dat het eea zou exploderen

Heb niet alle runs meegemaakt, had nog een afspraak 's middags
Leuk om weer aantal gesproken en gezien te hebben
resultaten: 144kW (142kW gecorrigeerd) is 195PK bij 6500 rpm
max koppel 270 NM bij 3000 rpm
Wel tevreden, moest er een keer van komen (meer ter bevestiging zoals Klaas al zei in de introductie)

@ Klaas, oeie uitleg over de mogelijkheden, ff verder sparen dus

@Wint, bedankt voor het organiseren en koffie/vlaai

@IDD, hoe bedoel je "nu met koelvloeistof"

CU
Laatst gewijzigd door Bas op 18 mar 2008, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Onze sponsors