Nachtrit, Waterlinieroute filmpje op pagina 3 :-)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

01 jun 2008, 17:35

hehe en hij heeft nog gelijk ook ida :D

Dan is het in mijn auto toch wat minder geweest he, ondanks de grote voorraden :D :P
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2008, 18:29

BMW X3 schreef:Het is maar goed dat er geen politie op de weg was. (tenminste dat hoop ik toch) :surrender
Want van een rustig ritje naar huis was echt geen sprake.
Om Kaj bij te houden :s (ging niet lukken) moet je echt alle zeilen bijzetten, en dan nog kom je veel tekort.
Heerlijk zeg zo'n bevestiging dat MINI's het niet bij houden. Oke, niet eerlijk I know, maar wel leuk! Ik wil trouwens dat filmpje wat Kees op nam toen ik voor jullie reed en gas gaf! :mrgreen:
Blont-007 schreef:@Kaj: Eerste reactie van Rick toen die vanmorgen bij de MINI kwam.

STELLETJE SNOEPKONTEN.!!!!!!!! :mrgreen: :roll: :mrgreen: :s
Dat moet hij zeggen... :p

Ik heb helemaal niet liggen slapen. Heb net 15 minuutjes kunnen rusten op de bijrijderstoel van m'n eigen auto... :s Gebroken is wel een goed woord denk ik. :roll:

Het was trouwens erg gezellig. Weinig gezien van de omgeving, maar dat is normaal toch bij een nachtrit :mrgreen: Een zeer leuke ervaring! Bedankt organisatie. Ook leuk dat er alsnog zoveel mensen zijn komen opdagen. Had het vandaag behoorlijk moeilijk. Heel de dag nog op het circuit van Zandvoort gelopen... :s Nu even BBQ-en dan snel m'n bedje in!
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

01 jun 2008, 19:36

jeetje hej wat een leuke reacties allemaal, ga er van blozen :oops:

ook ik heb het heel gezellig gehad 8) was leuk jullie weer te zien en te zien dat jullie genoten :wink: na thuiskomen uurtje naar bedje gegaan om daarna effe lekker een ritje groningen op en neer te doen :s das gewoon 600 KM. wel lekker stukje door de veluwen maarja ben nu wel gaar opzich

ik zeg mensen dit wordt gewoon traditie :lol:

Greetz BigD

p.s. ben wel benieuwd naar de foto's en de filmpjes :mrgreen:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2008, 19:38

Zo ik ben ook weer thuis. Na een enerverend avondje met Jochem Myjer gingen we op weg naar breda en daarna voor naar de nachrit. Daar aangekomen had benno al zijn multifunctionele klaptafeltje staan met de koffie. Deze was erg lekker. Daarna nog wat goodies gekregen van de kofferbakhandel.

Eenmaal op weg was er weinig zichtbaar van al het moois wat we gepasseerd hebben. Wat is dat fijn sturen als je alleen maar de bochtige weggetjes en de mini voor je in de gaten hoeft te houden.

Naarmate de tijd vorderde werd het als maar lichter buiten. Erg leuk want zo zag je tenminste nog wat kasteeltjes en wat forten. Het was een erg mooie route benno en danny! Goed werk jongens!!

Op de weg terug lekker rustig aan gedaan en toen kon ik heel even liggen. Dit was wel nodig ook want ik moest nog meelopen in een optocht van 3 km. En dat valt niet mee als het heel heet is.

Nu zit ik dus ook een beetje gaar te kijken naar dit scherm maar dat halen we vannacht wel in.

Je leeft maar 1 keer, dus leef nu ;)

Smous en ik hebben me goed vermaakt!!! Voor herhaling vatbaar :D
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2008, 20:02

Nou, ik ben nu dus op kantoor. Ik kon het niet laten de reacties te lezen na dit avontuur. Daar ik thuis even geen internet heb (lekker rustig, en wel zo leuk voor Wendy, zit ik weer eens naast haar op de bank) ben ik even op de fiets naar de werkhut gegaan om te checken hoe jullie het gevonden hebben.
De reacties liegen er niet om, en ik had tijdens het ontbijt in hotel Gorinchem ook al een beetje rond gepolst, een sequel zit er dus vast wel in. We denken dan meer aan iets in het najaar omdat het dan nog een stukje langer donkerder is. Ook hebben we dan niet veel rekening te houden met het "Brabants" (of was het nou Amersfoorts) kwartiertje.
De route zat goed in elkaar, ik hoop dat ik Danny niet teveel heb bezwaard om samen met zijn mams voorop te rijden. Danny, je weet, mijn geheugen is een vergiet en ik heb gemerkt in de voorbereiding dat jij een perfect geheugen hebt waar we eerder langs gekomen zijn en dergelijke. Top dat je het voortouw hebt genomen. Een hele verantwoording.

Leuke aan deze rit vond ik het achter elkaar aan toeren zonder zelf te hoeven uitpluizen. Het is eens wat anders, maar is me zeker goed bevallen. Over de Cobra's was het erg gezellig met Arjan (overdosis kleurstoffen) aan het woord met kommentaar op alles en iedereen. Naar mate de rit vorderde werd het wel wat stiller over kanaaltje 3. Ook zelf voelde ik enige vermoeidheid opkomen. De koffie leek mij een goed idee om even een frisse neus te halen en de broodnodige verhalen te wisselen. Hier werd ook gretig gebruik van gemaakt.

Al met al een geslaagd event die we zeker nog een keer gaan uitoefenen. Er is zelfs al even gesproken over een nachtelijk weekend met overdagovernachting. Danny: Je bent een topper. Wanneer schrijven we weer een route uit??

Iedereen bedankt voor zijn komst.
Ida: vergeet jij vaker je batterijen voor je walkie? Lekker rustig.
Sleefje: Kleurstof is niet goed voor je ADHD
Berthil: Vraag jij nog eens om een adres voor in je TomTom.
Kaj: Slaapkop, leuk dat je erbij was.
Jurgen: Goede wegen in NL niet? Lijken wel Belgische snelwegen.
Smousje: Volgende keer plastuit mee.
Kees en Annet: Tomeloos fanatiek, vooral door modificeren die tractor van jullie.
En allen die ik vergeten ben.

Dank ook aan hotel Gorinchem voor de gastvrijheid aan dit stel uitgelaten honden.

Mensen tot de volgende rit. Dit geeft moed.

Ciao
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2008, 20:18

nieuwe datum al bekend? 8) 8) :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2008, 20:25

8 juni ;)
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2008, 21:02

CooperS-lightningblue schreef:Heel de dag nog op het circuit van Zandvoort gelopen... :s
Toevallig nog gespeeld met een S6 in de buurt van zandvoort? klik 8)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

01 jun 2008, 21:12

@benno: vond het helemaal niet erg hoor om voorop te rijden :wink: vond het wel wat hebben om de dans is een keer te leiden :lol: was geweldig en idd op kanaaltje 3 was het kei gezellig 8) En jij bent ook een topper kerel de koffie, de routenboeken en alles waren gewoon perfect geregeld en dat kleine kannetje is echt geweldig met de eigen avatar erop 8)

Ik zeg we spreken elkaar snel en dan hebben we het wel over een vervolg, dat fixen wij wel :wink: :mrgreen:

Greetz BigD
Marcel Always Open
Cabrio-King

01 jun 2008, 22:52

hmmm heb wel wat gemist zeg :| :cry:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

Ritje

01 jun 2008, 23:54

Goedemorgen :mrgreen:

Zo vandaag maar wat uurtjes ingehaald :wink:
Wat was dit ontzettend gaaf en gezellig !! (shakeit)
Als 1 grote sliert door het Hollandse landschap. :D
Danny en Benno dank voor de geweldige organisatie :-))

Ondanks de nacht en het weinige licht vroeg in de morgen heb ik toch wat plaatjes kunnen maken. :p
Ze staan op: http://fotoalbum.mini-tbl.com/thumbnails.php?album=109

We doen er een stel 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

02 jun 2008, 00:19

hahahah op die laatste foto arjan :D :P
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

02 jun 2008, 07:47

Wim,

De foto's zien er weer schitterend uit :lol:

ik heb ondertussen 9 kleine filmpjes klaar en allemaal gisteren verstuurd naar Google Video maar ze werken nog niet, ze hebben daar waarschijnlijk problemen (de vorige zending van de waterlandtour ging wel vlekkeloos :? ). Ik zal ze vanavond nog wel een keer uploaden :oops: ( behoorlijk veel werk )

wordt vervolgd......

Kees
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

02 jun 2008, 07:56

Afbeelding

Wow, deze heeft gewoon snelheid. 8) 8) Nice pics, Wim.

ga je ook genieten van de heerlijckheden? :wink:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Terug naar “Afterparty”