8 juni 2008: Rit van 8 heerlijckheden

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jun 2008, 22:56

willemvdberg schreef:Vond het echt een top dag vandaag, heb het nog nooit zo naar mijn zin gehad in een mini. Ook al was niet iedereen het eens met mijn laser uitlaat toch vonden andere mensen op straat het prachtig en ik zelf ook. De volgende keer probeer ik er zeker weer bij te zijn en hoop dat het dan net zo'n mooi weer is. bedankt voor het organiseren en de top-route en hoop het snel weer te doen.

groetjes de Hot Orange cabrio met Laser uitlaat :ralley
Opzich wel leuk hoor om zo een geluidje uit zo een autootje te horen! 8)
Ik denk dat het voor sommigen net iets te vaak was :wink:
Laatst gewijzigd door Deniz op 08 jun 2008, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jun 2008, 22:57

Zo ik ben ook weer thuis hoor..... Misschien wel samen met Jurgen als allerlaatste.....

De dag begon met het feit dat me bijrijdster afzegde dus alleen op pad. :'( Het was weer eens zo'n weekend dat alles tegen zat.... Dus moest de rit wel een succes zijn vond ik. Op naar Eindhoven en ergens totaal verkeerd gereden. Afslag gemist, maar dat bleek naderhand wel handig zijn geweest. Er bleek namelijk een flitser ergens gestaan te hebben.....

Bij van Laarhoven aangekomen de auto NIET naast een stoep geparkeerd, maar er bovenop. Vele nieuwe gezichten gezien... nooit gedacht zo veel nieuwe mensen te zien. Leuk dat jullie er allemaal waren!

Ook ff door de showroom gelopen en natuurlijk zitten wegkwijlen bij de 123i Cabrio.... BigD jij de M3 en ik de 135i ok? :D :D De broodjes waren luxe, de uitleg super van Sleefje en de gastvrijheid goed!

Routeboek geen moment ingekeken, maar gewoon achter iedereen aangereden. Lekker in Oirschot over de markt gelopen, frietje gegeten en lekker drankje gedaan met de "harde NewMINIclub kern". Daarna weer onderweg en achterbakhandel gedaan bij Carl... Thanks voor de Cobra's (Ik denk dat ik de volgende keer wat verder van da ding af moet praten)......

Tijdens de rit alles tegengekomen van landweggetjes :s :s waar je alleen met een John Deer thuis hoort (in welke vorm dan ook), naar pittoreske dorpjes tot bekend terrein in Vlijmen, Nieuwkuijk en Den Bosch. Zelfs me ex-schoonmoeder kwamen we tegen op de fiets! HELP! >) Lekkere afwisselende rit met leuke pauzes tussendoor.

Het tempo lag er niet echt lekker in door de grote groep denk ik, maar het was heerlijk relax!

Aan het einde van de avond lekker gegeten in Den Bosch. Lekker gekletst met iedereen..... 1,50 Euro parkeergeld dat is nog eens een koopje..... Het blijft helaas onduidelijk wat de 8 heerlijckheden zijn (He Arjan)... de 9de heerlijckheid zei 's ochtens af :(

@BMWX3, thanks voor het wisselen van de velgen :D Deze zijn VEEEEL mooier ;)
@Pretty, leuke jongens heb je.... haha maar uh nee nog niet voor mij ;)
@Ida, ORANJE BOVEN....
@Coendek, op naar de Diesel... da ga je toch nie menen he ;) Jij ook aan de R56 :D
@Damaris, ik zou ff regelen dat die vent van je in een Cooper D gaat rijden en dat je in die cabrio blijft rijden. Het was een uitzicht wat ik gewend ben in Amsterdam.... Mini's worden bijna altijd bevolkt met blonde vrouwen hihi :mrgreen:
@Kwiebje, klote van je wagen man :(
@Sleefje, werkt je laptop?
@Carl, bedankt voor de cobra... op naar de nieuwe Mini

Tot snel iedereen!!!

MR
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

08 jun 2008, 23:03

Ok eerst aan iedereen het is YVON niet yvonne :P

Maar ik ben ook weer thuis.
Eerst rijkelijk laat toe gekomen :D (belgisch kwartiertje :D) en vond het echt tof dat er een paar mensen speciaal op mij gewacht hebben respect! :).
Dan aangekomen bij de bugermeeste kreeg ik daar zomaar ff een staande ovatie (toch van een persoon :D) je zou van minder blozen :D
Dan vaak gereden en nog vaker stil gestaan :D Iets met de blaas van Paul ofzo :D :P Uiteindelijk aangekomen bij de macdo, is daar kei veel volk... Voor de prijzen waren we al te laat :D Maar ik had toch al een K&N luchtfilter :D Wel mooie prijzen anders :).
Dan nog iets gaan eten bij een of andere plaats in den bosch waar ze heerlijke maar vullende stoofvlees hadden en een super lekker ijsje met hazelnoten en vannillesaus. Ik kan niet meer op de naam komen maar er zaten ook stukken brownie in. Ondertussen ook de mac van Yvon (zonder de nne) weer tot leven geschept dus dat is ook alweer in orde. Al bij al drukke en vermoeiende dag en tot de volgende keer :D

Jurgen
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

08 jun 2008, 23:10

@denizg: precies, dat is het :wink:

@marc: nogmaals het was een 120i waar je in zat :wink: en komt wel goed over een paar jaartjes :lol:

@jurgen: jij was idd laat, heb je nog tegengekomen toen ik de rit net gestart was :wink: toerde en zwaaide nog hevig maar weet niet of je dat wel in de gaten had :roll:

Greetz BigD
PaulRdam
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 jun 2008, 23:12

Tja, wat kan ik nog toevoegen aan al deze mooie verhalen...???

Ook wij hebben een geweldige dag gehad...
Ook wij zijn 2 x op en neer gereden op zoek naar de molen...
Ook wij reden bijna stapvoets door de bush, maar kregen toch behoorlijk wat stofwolken binnen...
Ook wij vonden de broodjes lekker...
Ook wij hebben op een terrasje gezeten...
Ook wij vonden de bejaarden in de weg fietsen...
Ook wij hebben vandaag veel nieuwe, aardige newMINIclubbers ontmoet...
Enz., enz., enz...

En ook wij willen de organisatoren bedanken voor deze erg leuke dag en mooie rit!
Kees en Annet
Racende reporter

08 jun 2008, 23:21

Ook wij zijn dan eindelijk dan weer thuis. (grapje)
Als eerste onze dank aan Yvon en Arjan voor het organiseren van de rit.
(Doet apple het al met de nieuwe software) :bleh
Dan willen wij Van Laarhoven bedanken voor de te gekke ontvangst. Heerlijke broodjes en drank. Helemaal top. :))

De route was net iets te lang. We kwamen ongeveer 3 kwartier te laat :s . Het kan ook zijn dat we teveel hebben stil gestaan. :mrgreen:

Het bospad was werkelijk kikke. Vooral in een cabrio (bedankt Jurgen)was het echt stofhappen.

We zijn wel blij, dat Arjan en Yvon (en mensen van van Laarhoven) nog op ons gewacht hebben.
Waardoor we nog even naar Den Bosch zijn geweest. (Errug gezellig):bier

Hierbij nog even 2 foto's. (Filmpjes komen later.) :oops:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

08 jun 2008, 23:23

Ja, was gezellie Annet en Kees!!

Hier nog eentje van de andere kant :mrgreen: ennuh succes met de filmpjus..........
Afbeelding

hoi Paul :wink:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

08 jun 2008, 23:28

Zo ik zal ook ff mijn verhaaltje neerpennen.
Ik was vrijdagavond al vertrokken richting het Eindhovense met de Oranje Leeuw. :mrgreen: Met Smousje even de markt van Valkenswaard rondgekart en zelfs door onze Duitse vrienden gespot 8) . Na een avondje stappen in V'waard was het vanmorgen toch nog erg vroeg uit de veren maar het was voor een goed doel zeg maar. :mrgreen:
Nou wat een lekker ritje puzzelen zeg, die oranje leeuw brullend voorop en de rest kachelde lekker mee. :p Toch ook nog heerlijk bij Damaris in de cabrio gezeten en lekker de haren laten wapperen, heerlijk ik kan niet wachten. 8) De rit stak goed in elkaar en routebook lekker duidelijk en overzichtelijk, Marcel zag er weer toppie uit. :wink: Yvon en Arjan ik heb er weer van genoten en jullie hebben weer super je best gedaan om er weer iets speciaals van te maken. Ik vond het idee met de foto's helemaal leuk. Nu lekker mijn bedje op zoeken en morgen maar eens wat foto's uitzoeken, en natuurlijk mijn filmpje in elkaar steken.

@All bedankt voor weer een fantastische dag!!! :D
Ook mijn complimenten voor van Laarhoven, je moet je toko maar open willen doen op zondag!!! :))

@Jurgen: Jurgen is oké olé olé!!!! :mrgreen:
Broodjes en drank waren toppie verzorgt. 8)
mcjack
Nieuw Lid
Nieuw Lid

08 jun 2008, 23:32

Ook wij willen de organisatie bedanken voor de geweldige rit,
de :zon heeft hier natuurlijk ook bij geholpen
Alleen teveel en telang terasjes gepakt :bier
Dus als resultaat telaat binnen :surrender
De prijsuitreiking was al klaar en veel deelnemers
waren of gingen al weg en veel waren nog niet binnen,
dit was een klein min puntje :roll:
Maar zeker tot een volgende keer.

Grtz Jack en Conny
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jun 2008, 23:37

Hier een paar foto's van mij:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

09 jun 2008, 00:04

Hier een kleine compilatie van de foto's die ik geschoten heb, Enjoy

de start

Afbeelding

Afbeelding

bij een vraag

Afbeelding

een terrasje
Co-pilot (kaas)
Afbeelding

Benno
Afbeelding
Afbeelding

selectie van de mini's die vorbij kwamen

Afbeelding

Digg the wheels
Afbeelding

Hot oranje incl laser :wink:
Afbeelding

Coole groen mini :wink: ofniet benno,maar wat was/vond ik er nou zo cool? de mini of dat andere :lol:
Afbeelding

The real mini incl diesel sound 8)
Afbeelding

Waar is nou die molen? :?
Afbeelding

Stof waar?

Afbeelding

Afbeelding

Dit was het hoop dat jullie het wat vonden

@Quattro: leuke filmpjes 8)

Greetz BigD
Marcel Always Open
Cabrio-King

09 jun 2008, 01:32

Wat een leuk ritje. 8)
Vrijwel de hele dag heb ik achter die gele MINI van Mellow-Ron en Pauline en de rode MINI van Ries aangetuft en dat ging best aardig (jammer dat ze zoveel fouten maken :mrgreen:). Diverse foto's hebben we niet gezien maar dat maakte ons niet zoveel uit. Wij hebben lekker gereden. Wel een bonuspunt gescoord door de foto van de Eiffeltoren te spotten. :wink:
Een klein beetje hulp van Tom & Tom om weer bij de spoorweg uit te komen heeft ons goed geholpen.

Ik weet trouwens zeker dat ik wel meer dan 2 tankoversteekplaatsen gezien heb... :mrgreen:

Arjan en Yvon, bedankt voor het uitzetten van de route.
Ook dank aan Marcel Clemens die volgens mij het routeboek afgedrukt had.

@Peter, jullie hadden je dak echt net op tijd dicht voor die stortbui op de terugweg... Jammer van de file, had ik dat geweten had ik wel over de A58 teruggereden naar huis.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2008, 07:53

hallo dan! wat een leuke reacties.

Yvon en ik zaten gisteren heeeeel stevig te balen dat ze toch in de meest leuke plaatjes juist net een paar hekken op de weg hadden gezet en we dus noodgedwongen via de "achterlangsroute" door die dorpjes heen moesten. Speciaal met het uitzetten rekening gehouden dat je met je MINI gespot WILT worden en daar waren zowel de Markt in Oirschot als het centrum van Oisterwijk nou precies voor bedoeld. Jammer dat de "locals" die borden niet een dag later hadden geplaatst.

Grappig om op de antwoordenvellen hele creatieve antwoorden terug te zien en dat mensen bij een kerk staan in het verkeerde dorp terwijl bij dat punt een vraag over een molen stond :mrgreen:
Hoe dan ook, het was even puzzelen, maar sommigen hadden het toch heel netjes gedaan en waren keurig op tijd terug.

De prijzen gingen naar 2 klanten van Van Laarhoven en 1 prijs ging mee met Billie en Billie richting België (wederom worden de Nederlanders afgetroefd door de zuiderburen).

Erg leuk dat jullie er waren, dat jullie hebben genoten, dat het weer meezat (ondanks Benno's plensbui op de terugweg), er ook een "vallende ster" geposteerd stond om de Marathonloop in Eindhoven en de Belgische delegatie daar al een fotoshoot ondervond :shock: :?
Sorry daarvoor (de platte pet lag zelfs te slapen in zijn hondenhok.....)

Marcel Clemens, bedankt voor het zeer verzorgde drukwerk.
van Laarhoven voor de gastvrijheid (over 2 jaar 100+ deelnemers?)
Iedere deelnemer voor zijn en/of haar enthousiasme, het doorzettingsvermogen en het puzzelen ;)

Tot de "Rit van de 8 verrukkelijkheden" dan maar?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

09 jun 2008, 07:57

Graag ben ik er dan bij :))
Ff kijken wat voor knaller ik dan weer meebreng. :mrgreen:

Terug naar “Afterparty”