Was een gezellig middagje, leuk om weer eens wat mensen gesproken te hebben.
@ Ida : topless staat je goed
@ Marss : dikke MINI geworden!
@ Coen : No: 4 al! Ik kom binnenkorelijket (binnenkort) weer op gelijke hoogte
26 juli: Renova sla je slag MINI meet.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Bedoel je die paarse sjoelbakschijven, 320dtouring good luck!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Sicco schreef: En die leverworst.... euh...
Bedoel je die paarse sjoelbakschijven, 320dtouring good luck!!!

gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Voor paal, hij zat echt zwaar voor l*l!!! Was nou de bedoeling, dat wij daar ook eens tussen die gammele bulten moesten gaan zitten
No thanks
gr, PC

turbootje schreef:Die man zat pas echt voor paal (of moet ik zeggen: voor bult
) op die kameel!! Grtz
Karin
Voor paal, hij zat echt zwaar voor l*l!!! Was nou de bedoeling, dat wij daar ook eens tussen die gammele bulten moesten gaan zitten

gr, PC

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Zag er op de foto's idd gezellie uit.
Kwiebje, prima fotowerk.

Kwiebje, prima fotowerk.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Goedemorgen allemaal,
Ik wilde jullie even allemaal namens Renova Breda, Coen en mijzelf hartstikke bedanken voor jullie komst naar een voor ons enorm geslaagd
dagje Sla je Slag! Wij vonden het super leuk dat jullie zo massaal langskwamen en het is zeker voor herhaling vatbaar we weten nu iig hoe het moet!
Er zal alleen niet ieder half jaar een nieuwe MINI onthuld worden van een clublid
maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben iig enorm verrast en blij met mijn nieuwe cabbie, het kenteken word maandag aangevraagd en woensdag kan ik hem ophalen en rijden met nieuwe JCW stuur en aangepaste pookknop en mijn velgies!
dan is tie rijdbaar!
De andere modificaties kunnen jullie wel volgen in mijn topic er ligt iig al e.e.a. te wachten! Keep you posted!!
Bedankt allemaal en tot snel weer!!!
:)):))
Ik wilde jullie even allemaal namens Renova Breda, Coen en mijzelf hartstikke bedanken voor jullie komst naar een voor ons enorm geslaagd
dagje Sla je Slag! Wij vonden het super leuk dat jullie zo massaal langskwamen en het is zeker voor herhaling vatbaar we weten nu iig hoe het moet!

Bedankt allemaal en tot snel weer!!!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo ik ben ook weer wakker
Gisteren lekker vroeg naar Renova vertrokken omdat Cin en ik ook weer om 15.00 uur ergens anders werden verwacht.
kwamen bijna als eerste binnen maar dat mocht de pret niet bedrukken.
Gelukkig nog de onthulling van Ida der nieuwe bolide meegemaakt en daarna als een speer naar huis gereden.
Toch nog even twee MINI gadjets gescoord, n.l. een R56 badhandoek en een petje (want die had ik nog niet he Ida?
) handdoek gelijk s'avonds gebruikt met het naaktzwemmen op de Kaag
sorry na 4 flessen rosé weet ik echt niet meer wat ik doe
Jammer dat ik zo vroeg zijn weggegaan want zo te zien heb ik een hoop mensen gemist.
gr.
floris
Ps Ries wanneer komen de veren???

Gisteren lekker vroeg naar Renova vertrokken omdat Cin en ik ook weer om 15.00 uur ergens anders werden verwacht.
kwamen bijna als eerste binnen maar dat mocht de pret niet bedrukken.
Gelukkig nog de onthulling van Ida der nieuwe bolide meegemaakt en daarna als een speer naar huis gereden.
Toch nog even twee MINI gadjets gescoord, n.l. een R56 badhandoek en een petje (want die had ik nog niet he Ida?

Jammer dat ik zo vroeg zijn weggegaan want zo te zien heb ik een hoop mensen gemist.
gr.
floris
Ps Ries wanneer komen de veren???

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
@ Allemaal,
Mijn eerste Mini meeting gisteren, voor vele van jullie een bekende ervaring. Heel veel moois in iedere keer een andere jas
. Echt geweldig om zoveel liefhebbers bij elkaar te zien, die allemaal met hun eigen ideeen er iets speciaals gemaakt hebben (sommige zijn nog lang niet klaar hoorde ik
). Leuk om met enkele van jullie kennis gemaakt te hebben, de Mini's heb ik in ieder geval allemaal bekeken
.....
Je eerste meeting, dan neem je natuurlijk je camera mee, maar je daar heb je niets aan als je hem vervolgens in de kofferbak laat liggen
. Gelukkig waren andere wel zo helder, en zijn er toch nog mooie foto's gemaakt.
En de mensen die de organisatie op zich hadden genomen: HULDE met als enig smetje dat je mij nu vaker zal tegenkomen bij de meetings
.
Tijno.
Mijn eerste Mini meeting gisteren, voor vele van jullie een bekende ervaring. Heel veel moois in iedere keer een andere jas

Je eerste meeting, dan neem je natuurlijk je camera mee, maar je daar heb je niets aan als je hem vervolgens in de kofferbak laat liggen

En de mensen die de organisatie op zich hadden genomen: HULDE met als enig smetje dat je mij nu vaker zal tegenkomen bij de meetings

Tijno.
- Blont-007
- NMC Legend
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Wat een hoop volk weer zeg! Geweldig, lekker bijgepraat met een hoop mensen leuk om oude bekenden weer te zien.
De afgesloten met een griek (mjammie) en fillempie in het Belgische land. Kortom een topdag!
BlonT/Coen/Renova bedankt voor de organisatie waneer is de finale solden??

Gisteren een topdag gehad, nog fijn wat kunnen aanschaffen voor de mini (en de bestuurster)

De afgesloten met een griek (mjammie) en fillempie in het Belgische land. Kortom een topdag!
BlonT/Coen/Renova bedankt voor de organisatie waneer is de finale solden??