Afterparty tunnelcruise 18 april 2010

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Onnof
Enthousiast
Enthousiast

19 apr 2010, 15:07

Deniz schreef:
Onnof schreef:Even snel een filmpje, de rest komt later. Vooral op 0:35 is het wel heel gaaf :mrgreen: .
Haha, top. Geluid was ik voornamelijk :mrgreen: :icon_top:

@Wim, jesus, hoe krijg je het voor mekaar. Eerste foto gaat echt ook ingelijst worden, maar die 2e foto... wauw.. echt ge-wel-dig die creatieve shots :-))

En inderdaad, alleen maar lof voor alle mensen die de moeite hebben genomen om foto's en video's op te nemen (voornamelijk ook Ragnar, Willem, Patrick, hoop dat ik nu niet iemand nog mis in dit lijstje..). Het is altijd lekker makkelijk om rond te rijden en gefotografeerd te worden, dus thanks for the 'sacrifice'
:Foto :icon_top:
Haha gave Mini in het wit! En helemaal een bruut geluid :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 16:03

Deniz schreef:
mushrop schreef:je foto's staan inmiddels ook op het Duitse forum. Je Clio hadden ze ook gespot. Ze vonden het te gek dat je de moeite hebt genomen om je te registeren en de foto's hebt geplaatst. :icon_top:
Link?
www.powerminis.com Je moet je wel eerst registreren en voorstellen voordat je "er op" mag, Deniz...(dat klinkt vreemd, vind je niet.. :mrgreen: )
Kenzojdm schreef:Ik weet niet waar je woont in Amstelveen, maar ik kom regelmatig mini's tegen bij westwijk(centrum) én bij me vriendin in groenhof(alpen rondweg) zie ik al maanden al dan niet jaren dezelfde mini staan.
Geen idee welke kleur ze hadden. Ik heb daar niet echt opgelet :oops:
Ik woon idd schuin tegenover Groenhof, in de flat "Monte Rosa" (tijdelijk hoor...). Die zwarte Classic Mini ken ik ook, die staat daar echt al heeeel lang. Westwijk ben ik zelf ook regelmatig te spotten (vrienden, school vd kids, nieuwe huis in aanbouw). In m'n gallery staan wel foto's van onze MINI's. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shadow_Breaker
GPc-0001

19 apr 2010, 16:47

man man man dat ik dit heb moeten missen :-(
maar ik denk dat we dit hier in de buurt van antwerpen ook wel kunnen doen :-D
eens een plannetje van antwerpen er bij halen en eens kijken hoeveel tunnels we tegen komen (de konijnenpijp is in iedergeval al zeer leuk :-D )
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 17:20

Aantje schreef:Voor de liefhebbers staan ze alle 168 hier op een rijtje!

Comments zijn altijd welkom :)

http://picasaweb.google.com/arjanvdeijn ... 8240708978

*Waar zo'n dakraam al niet goed voor is...
zie ze nu net pas maar een aanradertje, dus vandaar dit schopje :mrgreen:
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 apr 2010, 17:25

Was mooi dat ik nog even kon aanhaken bij het concertgebouw! En top gezicht al die Mini's door het centrum van Amsterdam :mrgreen:
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
iDarkDesign
Transformer

19 apr 2010, 17:36

WTF! Dan hebben we elkaar net gemist. Ik heb drie rondjes PC hooft moeten doen om al die MINI's af te schudden. Ben toen naar huis gegaan. Hoe was het bij de ArenA?

iDD
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 18:09

mushrop schreef:
Deniz schreef:
mushrop schreef:je foto's staan inmiddels ook op het Duitse forum. Je Clio hadden ze ook gespot. Ze vonden het te gek dat je de moeite hebt genomen om je te registeren en de foto's hebt geplaatst. :icon_top:
Link?
www.powerminis.com Je moet je wel eerst registreren en voorstellen voordat je "er op" mag, Deniz...(dat klinkt vreemd, vind je niet.. :mrgreen: )
Kenzojdm schreef:Ik weet niet waar je woont in Amstelveen, maar ik kom regelmatig mini's tegen bij westwijk(centrum) én bij me vriendin in groenhof(alpen rondweg) zie ik al maanden al dan niet jaren dezelfde mini staan.
Geen idee welke kleur ze hadden. Ik heb daar niet echt opgelet :oops:
Ik woon idd schuin tegenover Groenhof, in de flat "Monte Rosa" (tijdelijk hoor...). Die zwarte Classic Mini ken ik ook, die staat daar echt al heeeel lang. Westwijk ben ik zelf ook regelmatig te spotten (vrienden, school vd kids, nieuwe huis in aanbouw). In m'n gallery staan wel foto's van onze MINI's. :wink:
Nou heb me geregistreerd op powerminis , dat is gelukt vervolgens kan ik alleen mijn eigen topic's lezen ..
Wat een flutforum
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 apr 2010, 18:12

een simpel filmpje nog

En een paar foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 18:29

euh Martin ik kan je foto's niet zien...technical default, am I the only one :roll:
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 apr 2010, 18:34

Mis ik alleen de foto's nog van mijzelf uit t dakraam....
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 apr 2010, 18:36

Ik zie ze wel hier.. Maarja zo spannend zijn ze niet hoor :P
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 18:51

MartinG schreef:Ik zie ze wel hier.. Maarja zo spannend zijn ze niet hoor :P
Ik zie ze ook gewoon hoor !!!
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 apr 2010, 18:52

@ wall-e

tijd voor een nieuw pc-tje ? :wink:
jouw foto's zijn ook helemaal TOP :icon_top:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 19:38

ik kan ze zien (thuis), very nice weer
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2010, 19:50

Blue Chaser schreef:Nou heb me geregistreerd op powerminis , dat is gelukt vervolgens kan ik alleen mijn eigen topic's lezen ..
Wat een flutforum
je moet je voorstellen aan de forumbeheerders en dan schakelen ze het forum voor je vrij. Gewoon de instructies volgen, is niet zo moeilijk Gerard. Het kan eventjes duren voordat je overal toegang tot hebt. :D
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Afterparty”