was top gasten! hoe zijn de filmpjes

Volgens mij zijn die foto's gewoon snel achter elkaar genomen, gezien Woosh zijn rijstijl vlogen we eerder de stoet voorbij dan dat we reden (We hebben het hier over laagvliegen, luchtruim was namelijk dicht...)!wall-e schreef:ja dacht zal eerst de foto's van de fotograaf en zijn chauffeur euh coureur plaatsen![]()
was top gasten! hoe zijn de filmpjes
nou... ik moet zeggen... ondanks alle aandacht die kreeg van een paar mini rijderswall-e schreef:Bij deze mijn selectie.....meeste zijn dus gemaakt door mijn nichtje![]()
ghehe, helaas wat onscherp maar zeker gaafwall-e schreef:hulde!!![]()
[/img]
PM gestuurd, wat een dikke foto's man!!!!Kenzojdm schreef:Hallo,
ik was toevallig aanwezig op de foodstrip met een camera. Bij deze de link naar een korte slideshow:
Klik hier voor de slideshow!
En een voorbeeld foto:
Als je een foto ziet die je wil hebben. Stuur dan een mail met de naam van de foto. Dan stuur ik deze terug in een iets groter formaat en zonder logo zodat je deze als achtergrond kunt gebruiken!
Leuke wagens, jammer dat we nét te laat waren en dat de meeste al weg waren. Er komt nog een kort filmpje aan!
Hej ik heb ook nog ergens verdwaal foto's van ons gespot, we kwamen toen net met z'n 3en aan op de foodstrip. kga ff zoeken.DrAtomic schreef:wall-e schreef:
![]()
Yay!!! Aktie foto's van mijn bakkie, dank je wel!
Onze sponsors