was top gasten! hoe zijn de filmpjes
Afterparty tunnelcruise 18 april 2010
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
ja dacht zal eerst de foto's van de fotograaf en zijn chauffeur euh coureur plaatsen
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Aantje
- Bijna verslaafd

Bericht
Wel leuk
Volgens mij zijn die foto's gewoon snel achter elkaar genomen, gezien Woosh zijn rijstijl vlogen we eerder de stoet voorbij dan dat we reden (We hebben het hier over laagvliegen, luchtruim was namelijk dicht...)!wall-e schreef:ja dacht zal eerst de foto's van de fotograaf en zijn chauffeur euh coureur plaatsen![]()
Wel leuk
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

Bij deze mijn selectie.....meeste zijn dus gemaakt door mijn nichtje

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
heeft ze zich schijnbaar goed kunnen concentreren op het fotograferen... 
zien er goed uit
nou... ik moet zeggen... ondanks alle aandacht die kreeg van een paar mini rijderswall-e schreef:Bij deze mijn selectie.....meeste zijn dus gemaakt door mijn nichtje![]()
zien er goed uit
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
en het mag wel duidelijk zijn aan Arjan's gezicht op jouw foto's dat hij nog vrijgezel is
ghehe, helaas wat onscherp maar zeker gaafwall-e schreef:hulde!!![]()
[/img]
en het mag wel duidelijk zijn aan Arjan's gezicht op jouw foto's dat hij nog vrijgezel is
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
PM gestuurd, wat een dikke foto's man!!!!Kenzojdm schreef:Hallo,
ik was toevallig aanwezig op de foodstrip met een camera. Bij deze de link naar een korte slideshow:
Klik hier voor de slideshow!
En een voorbeeld foto:
Als je een foto ziet die je wil hebben. Stuur dan een mail met de naam van de foto. Dan stuur ik deze terug in een iets groter formaat en zonder logo zodat je deze als achtergrond kunt gebruiken!
Leuke wagens, jammer dat we nét te laat waren en dat de meeste al weg waren. Er komt nog een kort filmpje aan!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- de_jeff
- Mod virus alert!

Bericht
Hej ik heb ook nog ergens verdwaal foto's van ons gespot, we kwamen toen net met z'n 3en aan op de foodstrip. kga ff zoeken.DrAtomic schreef:wall-e schreef:
![]()
Yay!!! Aktie foto's van mijn bakkie, dank je wel!
Its never to late to get yourself a MINI
- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kleine anekdote... zit vandaag op een telecom event in de Force, die race simulator, spreek ik een PR dame van LG en komen we op de MINI rit. Zegt ze ineens, ja die kwam ik tegen in de PC. Allemaal MINI's de ene nog lager dan de ander. Mooi yo...
Zo iedereen wist da we er waren!
MR
Zo iedereen wist da we er waren!
MR
Onze sponsors

[/img]