Wim,the blue lobster schreef:Prima, doen ik vast mijn 1e foto.![]()
(er zijn er nog 53 onderweg, zitten nog in de soeppan)
Heb je deze foto in groot formaat? is de mini van mijn Pa en erachter rijdt een vriend...
Natuurlijk, maar ik heb er nog eentje van, en ook van die er achter.audissimo schreef:Wim, Heb je deze foto in groot formaat? is de mini van mijn Pa en erachter rijdt een vriend...
Vet zeg! Wat voor een camera heb je hiervoor gebruikt?ParklaneS schreef:
GoPro'tje aan de auto en Sony EX1r voor het overige werk.Kristiaan schreef: Vet zeg! Wat voor een camera heb je hiervoor gebruikt?
Volgens mij heb ik een heeeeele tijd achter je gezetenWoosh! schreef:Wow gaaf filmpje zeg, ParklaneS!! en ik spot mezelf toch zeker 2x![]()
en me er dan toch maar 2x in verwerkenParklaneS schreef:Volgens mij heb ik een heeeeele tijd achter je gezetenWoosh! schreef:Wow gaaf filmpje zeg, ParklaneS!! en ik spot mezelf toch zeker 2x![]()
Same here!Woosh! schreef:en me er dan toch maar 2x in verwerkenParklaneS schreef:Volgens mij heb ik een heeeeele tijd achter je gezetenWoosh! schreef:Wow gaaf filmpje zeg, ParklaneS!! en ik spot mezelf toch zeker 2x![]()
![]()
![]()
![]()
hehe, echt een gaaf filmpje, staat nu ook op mn FB!
Met de ZHZ-rit hebben pa & ik ook nog mogen dokken voor een paar capuccino's die niet waren afgerekend. Nooit iets van gezien of gehoord.Berthil schreef:Kleine opmerking nog over een ander restaurant:
de Dennenhoeve waar we wel gegeten hebben.
Helaas stond daar na vertrek van iedereen nog een rekening open van zaken die niet afgerekend waren, te weten:
Thee 2 Euro
Chaudfontaine blauw 2 Euro
Uitsmijter ham/kaas 5,5 Euro
Broodje gerookte zalm 7,5 Euro
Satésaus 50 cent
Ik heb dit afgerekend voor de mensen die dit wellicht vergeten zijn, totaal 18,5 Euro
Onze sponsors