Grtz
Afterparty Photoshoot Doel 6-8
- ScoobyPaul
- Enthousiast

- Contacteer:
Bericht
He allemaal,
Heb natuurlijk maar 1 shoot echt mijn auto geposeerd (bij het tankstation) en was benieuwd of daar foto's van zijn!
Hoop van wel
Greetz Paul
Heb natuurlijk maar 1 shoot echt mijn auto geposeerd (bij het tankstation) en was benieuwd of daar foto's van zijn!
Hoop van wel
Greetz Paul
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Snelheids duivels voorop en vanwaar de remmen slijtage ..........................

burn rubber not your soul

- despoo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Doe ik Psycho!P5ycH0 schreef:Geef ff een gil als je gaat, ik heb deze sessie moeten missen en wil zelf ook even lekker schieten met mijn camera.despoo schreef:ik ben van plan om na mijn vakantie nog eens terug te gaan samen met die 2 argumenten die eigenlijk zouden mee gaanKristiaan schreef:Wanneer gaan we terug? :-D
Help ik haar door als oefen materiaal te dienen en zij helpt mij aan leuke kiekjes van mijn Mini.
aka BenjaMini
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
!
Alhier het resultaat, ik vond ze qua licht niet zo bijzonder dus heb er wat van proberen te maken. Hopelijk bevalt het jullie (ik ben er zelf nog niet helemaal over uit....):

Ik heb foto's van het pompstationScoobyPaul schreef:He allemaal,
Hoop van wel![]()
Greetz Paul
Alhier het resultaat, ik vond ze qua licht niet zo bijzonder dus heb er wat van proberen te maken. Hopelijk bevalt het jullie (ik ben er zelf nog niet helemaal over uit....):

- GreyCooperS
- Forum Junky
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Zeeuws meisje
- Enthousiast

Onze sponsors