BirthDayRun 2008
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Sluit me hier volledig bij aan!florisvandam schreef:Jammer dat die geschifte schiftingsvraag alleen maar in het leven was geroepen om de leden van de MMC te laten winnen maar al met al een geslaagde dag.
Renova bedankt voor de organisatie en volgend jaar zijn we er weer bij, alleen dan ook de NewMINiclub bedanken he voor het verdubbelen van het aantal deelnemers![]()
Dat krijg je ervan als je met een dikke bak komt!florisvandam schreef: Ps. er zijn nooit zoveel foto's gemaakt van mij en mijn MINI

- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Oh, dat ziet er gezellig uit zeg!!
Wat een mooie foto's zitten er weer tussen.
We hebben wel gisteren aan jullie gedacht
omdat het weer eens een mooie dag was om een ritje te doen.
Martin is vorige week weer met spoed gedotterd( aan' t hartje) vandaar dat we af moesten zeggen en er dus niet bij waren. jammer ...................
Hopelijk zijn we er volgende keer weer bij.
gr karin en martin

Wat een mooie foto's zitten er weer tussen.
We hebben wel gisteren aan jullie gedacht

Martin is vorige week weer met spoed gedotterd( aan' t hartje) vandaar dat we af moesten zeggen en er dus niet bij waren. jammer ...................

Hopelijk zijn we er volgende keer weer bij.

gr karin en martin
MINI...................................The best there is.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Karin en Martin tot snel maar weer.
@ Floris:
Ik deel je mening dat het een vreemde schiftingsvraag was, jouw reactie is begrijpelijk hoewel ik geen
van de winnaars ken. Ook de grote opkomst van NewMINIclub maakt deel uit van het succes van deze rit.
Mijn voorstel is om volgend jaar de rit gewoon te laten organiseren door:
Renova, MMC en NewMINIclub.
Dan kan het een nog groter succes worden.

@ Floris:
Ik deel je mening dat het een vreemde schiftingsvraag was, jouw reactie is begrijpelijk hoewel ik geen
van de winnaars ken. Ook de grote opkomst van NewMINIclub maakt deel uit van het succes van deze rit.
Mijn voorstel is om volgend jaar de rit gewoon te laten organiseren door:
Renova, MMC en NewMINIclub.
Dan kan het een nog groter succes worden.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
het was echt een super dag 
merciekes aan iedereen voor de geweldige dag,
Blont, nogmaals bedankt voor de stikker, morgen zet ik em erop (vandaag nogal weinig tijd
)
het was een leuke uitstap.
Groetjes, Timo

merciekes aan iedereen voor de geweldige dag,
Blont, nogmaals bedankt voor de stikker, morgen zet ik em erop (vandaag nogal weinig tijd

het was een leuke uitstap.
Groetjes, Timo
- Coopah!
- Enthousiast
Bericht
weet de schiftingsvraag niet meer maar wel hte antwoord, dat was 3 en 58 als ik het goed heb?
ohjaa is er niemand die toevallig een foto heeft gemaakt toen de mini bij renova weg reedt met rokende banden
zou het wel leuk vinden om daar een foto van te hebben!
ohjaa is er niemand die toevallig een foto heeft gemaakt toen de mini bij renova weg reedt met rokende banden

zou het wel leuk vinden om daar een foto van te hebben!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Beetje zielig van de MMC, was wederom weer geen goede reclame voor ze
gr.
floris
heb eigenlijk geen idee meer maar je moet in ieder geval MMC lid zijn om die vraag uberhaupt te kunnen beantwoorden.MaVaEe schreef:Mag ik vragen wat de schiftingsvraag was?
Beetje zielig van de MMC, was wederom weer geen goede reclame voor ze

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb toen het treintje naar links gevolgd na 3x het rond punt hebben rond gereden omdat er blijkbaar wat twijfel was...
De verkeerde keuze dus...
Al bij al nog leuk rondgereden, na onze weg helemaal te zijn kwijt gespeeld hebben we voor het laatste kwartier de GPS opgezet en nog wat rondgebold in de richting die hij aangaf! ;-)
Het was een super dag, spijtig dat de groep kleiner en kleiner werd omdat we enkele MINI's waren 'verloren' lol
Zoals Florisvandam vertelt zijn we idd een beetje fout gegaan op't einde id buurt van Bruinisse...remco schreef:zo das was effe een lekker middagje sturenmooie weggetjes. lekker navigeren en een super weertje!
Renova, Mixed Mini club bedankt voor het organiseren![]()
Net na de rust in Oude Tonge nog effe gewacht op dat hele lange Mini treintje was net achter ons vertrok. Zitten ze vlak achter ons slaan wij bij "bruinisse 7" links af, rijdt dat hele treintje rechtdoor!wij nog twijfelen maar dat monument volgde vrij snel daarop dus we zaten goed. Uiteindelijk dat treintje nooit meer gezien. Zijn degene nog wel op de route terug gekomen? begreep aan de finish (nog effe geweest, moesten vrijwel direct door naar huis) dat "de belgen" maar getomtomt hadden naar de meet omdat ze het niet meer wisten.
weet iemand de juiste antwoorden nog?
Ik heb toen het treintje naar links gevolgd na 3x het rond punt hebben rond gereden omdat er blijkbaar wat twijfel was...
De verkeerde keuze dus...

Het was een super dag, spijtig dat de groep kleiner en kleiner werd omdat we enkele MINI's waren 'verloren' lol
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!