18 Juni Rit van de Acht Zaligheden
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
18 juni Rit van de Acht Zaligheden
Yes, geregistreerd. Voorstellen volgt nog. Wij hebben een geweldige dag gehad
. Wat een genot om met zoveel mini's bij elkaar te zijn. Prachtig weer, mooie rit, blije gezichten, glimmende Mini's. De dag kon niet meer stuk. Sleefje, Arjan en van Laarhoven bedankt voor jullie inspanningen. Voor mij mag dit vaker. Leuk topje Ida.

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank jullie allemaal voor jullie enthousiaste woorden!! Wij zijn erg blij dat jullie gisteren hebben genoten van de Rit van de Acht Zaligheden. Het was voor ons best spannend hoe jullie het zouden vinden. Maar zo als we het nu lezen is jullie enthousiasme er niet minder door geworden
Jullie spontaniteit, gezelligheid, vriendelijkheid, humor, spontane initiatieven en mini-gekte hebben het voor ons ook tot een onvergetelijke dag gemaakt.
Het was voor ons ook een spontaan idee wat enkele maanden geleden kwam opborrelen en toen maar de stoute schoenen aangetrokken en contact gelegd met de Van Laarhoven MINI in Eindhoven. Het idee is zo ontzettend leuk ontvangen daar dat het feestje alsmaar uitgebreider en luxer is geworden.
Nogmaals onze dank aan jullie, aan de sponsor, en natuurlijk onze hartelijk dank aan Van Laarhoven MINI voor hun gastvrijheid en de geweldige prijzen die beschikbaar gesteld zijn voor de winnaars.
Tot één van de volgende meets!!

Jullie spontaniteit, gezelligheid, vriendelijkheid, humor, spontane initiatieven en mini-gekte hebben het voor ons ook tot een onvergetelijke dag gemaakt.
Het was voor ons ook een spontaan idee wat enkele maanden geleden kwam opborrelen en toen maar de stoute schoenen aangetrokken en contact gelegd met de Van Laarhoven MINI in Eindhoven. Het idee is zo ontzettend leuk ontvangen daar dat het feestje alsmaar uitgebreider en luxer is geworden.
Nogmaals onze dank aan jullie, aan de sponsor, en natuurlijk onze hartelijk dank aan Van Laarhoven MINI voor hun gastvrijheid en de geweldige prijzen die beschikbaar gesteld zijn voor de winnaars.
Tot één van de volgende meets!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Evi
- Leerling Mini lid
Bericht
Het was weer een fijne dag gisteren! Uitstekend onthaal, leuke rit, fijne stopplaatsen,... De moeite om nog eens richting Nederland te crossen!
Bedankt aan de organisatie voor de gezellige dag! Yvonne en Arjan, we werden met geweldige Nederlandse gastvrijheid ontvangen en jullie zien ons zeker nog terug! Ook dank aan Van Laarhoven MINI voor het onthaal.
Bedankt Inge om mij via de juiste weg naar het eindpunt te brengen
, je mag dat meer doen
Dat liep gesmeerd!
Bedankt aan de organisatie voor de gezellige dag! Yvonne en Arjan, we werden met geweldige Nederlandse gastvrijheid ontvangen en jullie zien ons zeker nog terug! Ook dank aan Van Laarhoven MINI voor het onthaal.
Bedankt Inge om mij via de juiste weg naar het eindpunt te brengen

Dat liep gesmeerd!
Mini ... Yeah it is Love!
- Jivecar
- Nieuwsgierig
Bericht
Zo ook ik ben weer totaal uitgerust van de rit gisteren. De rit was supermooi en het eindpunt lekker dicht bij huis (ook wel eens fijn). Jammer van de kwaliteit, snelheid en netheid van de bediening bij het eindpunt, ach de Mac heeft er nu van geprofiteerd......
Arjan & Yvonne bedankt voor het uitzetten van deze superrit, en uiteraard de organisatie eromheen. Jammer dat wij met onze +2miljoen antwoord iets te hoog zaten. Ach het is spel, en in bijna 4 jaar ritten te hebben gereden zijn wij nog nooit zo hoog geeindigt, dus dat is ook leuk natuurlijk! Laarhoven uiteraard ook bedankt! Als ik van de broodjes had geweten had ik niet ontbeten
@Carl: Die tv's waren leuk, als ik de lotto win dan zal ik je nog eens bellen
en tot dan misschien tot ziens op het terras in Breda? Bel eens als je er heengaat in het weekend / 's avonds. Onder het mom van oude tijden herleven?
@Tubby: Hou je auto heel (desnoods met twintig rollen ducktape), en als ie brandweerrood wordt geef dan ff een belletje
Dat willen we natuurlijk wel zien
@Benno & Wendy & kids: Als je de cabrio over een jaartje wegdoet voor een zacht prijsje: remember me!
@iedereen die ik ben vergeten en iedereen die zich nog aangesproken voelt en waarvoor ik nog geen personelijk bericht heb geschreven: Tot ziens, de MINI tijd was fijn; nu wordt het voor mij een Punto tijd..... dus als je een Punto ziet waven, zwaaien en knipperen: That's Me! Zwaai rustig terug!
Arjan & Yvonne bedankt voor het uitzetten van deze superrit, en uiteraard de organisatie eromheen. Jammer dat wij met onze +2miljoen antwoord iets te hoog zaten. Ach het is spel, en in bijna 4 jaar ritten te hebben gereden zijn wij nog nooit zo hoog geeindigt, dus dat is ook leuk natuurlijk! Laarhoven uiteraard ook bedankt! Als ik van de broodjes had geweten had ik niet ontbeten

@Carl: Die tv's waren leuk, als ik de lotto win dan zal ik je nog eens bellen

@Tubby: Hou je auto heel (desnoods met twintig rollen ducktape), en als ie brandweerrood wordt geef dan ff een belletje

@Benno & Wendy & kids: Als je de cabrio over een jaartje wegdoet voor een zacht prijsje: remember me!
@iedereen die ik ben vergeten en iedereen die zich nog aangesproken voelt en waarvoor ik nog geen personelijk bericht heb geschreven: Tot ziens, de MINI tijd was fijn; nu wordt het voor mij een Punto tijd..... dus als je een Punto ziet waven, zwaaien en knipperen: That's Me! Zwaai rustig terug!
- Mini Power
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Dit was mijn eerste NewMINI evenement, en ik moet zeggen dat het niet mijn laatste was! Mijn broer (CooperSFreak) vroeg of ik mee ging... Alles was top geregeld! Onthaal bij Van Laarhoven was super, dat kon niet beter... Ook ik met mijn classic-hart heb mijn ogen uitgekeken, wat zijn er al veel niet std MINI's...
@Jivecar: Er was ook iemand die 14 miljoen had gegokt, dus zo erg was dat niet. Ik zal niet zeggen wie het was maar hij zat bij mij in de auto...
Organisatie:
Bedankt!!!

@Jivecar: Er was ook iemand die 14 miljoen had gegokt, dus zo erg was dat niet. Ik zal niet zeggen wie het was maar hij zat bij mij in de auto...

Organisatie:
Bedankt!!!

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Helemaal toppieeeeee!!!! We hebben een fantastische dag gehad! Arjan & Yvonne hadden alles erg goed geregeld. Van Laarhoven was heel gastvrij en had mooie MINI's binnen staan. Mooi uitgezette rit met lekkere terrasjes...jajaja...daar houden Sepp & Ester wel van.
De rit was 3-dubbel zo leuk door ons samenrijden met
Lisette & Janko (begint een traditie te worden
), Benno & Wendy met de kids en Karin en Martin.
Waarbij hulde aan mijn Essie en Janko voor het superscherp navigeren. Jullie vormen een heel goed duo!!
Maaaaaaarrr....de man van de dag was voor mij de berijder van de rode cabrio met zijn 2 trouwe viervoeters.
Mega-stoer vond ik dat!! Allebei in de gordels en genieten van de zon en de wind door de vacht.
Coooool man!!! Ben je naam vergeten. Meldt je nog ff. Een echte dierenvriend...

Lisette & Janko (begint een traditie te worden

Waarbij hulde aan mijn Essie en Janko voor het superscherp navigeren. Jullie vormen een heel goed duo!!
Maaaaaaarrr....de man van de dag was voor mij de berijder van de rode cabrio met zijn 2 trouwe viervoeters.
Mega-stoer vond ik dat!! Allebei in de gordels en genieten van de zon en de wind door de vacht.
Coooool man!!! Ben je naam vergeten. Meldt je nog ff. Een echte dierenvriend...

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zijn MINI is te zien op het eind van dit filmpje waar Mike Cooper zijn Cabrio signeerd Op MINI United op het dashboard en de stripes!!!
Dat is Eddy oftewel Scudy. Helaas is hij niet zo vaak te vinden op het forum (of achter de computer) maar een echte MINI fan en dierenvriend is hij wel. Een echte kenner op het gebied van auto's poetsen is hij trouwens ook.Sepp schreef:Maaaaaaarrr....de man van de dag was voor mij de berijder van de rode cabrio met zijn 2 trouwe viervoeters.
Mega-stoer vond ik dat!! Allebei in de gordels en genieten van de zon en de wind door de vacht. Coooool man!!! Ben je naam vergeten. Meldt je nog ff. Een echte dierenvriend...
Zijn MINI is te zien op het eind van dit filmpje waar Mike Cooper zijn Cabrio signeerd Op MINI United op het dashboard en de stripes!!!
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/74/3166_th.jpg
Aha. Eddy dus dan weet ik dat nu ook.
Wij hebben nog ff met eddy een eindje samen getoerd, omdat we toen de rest kwijt waren.
Maar toen is hij naar huis gereden,( barbequetje)
Fantastisch hoe braaf en lief die honden in de auto zaten en ook later op een terrasje. Goed opgevoed.
Ze hadden er bij ons ook in mogen springen.
Tot een volgende meet

Aha. Eddy dus dan weet ik dat nu ook.

Wij hebben nog ff met eddy een eindje samen getoerd, omdat we toen de rest kwijt waren.
Maar toen is hij naar huis gereden,( barbequetje)
Fantastisch hoe braaf en lief die honden in de auto zaten en ook later op een terrasje. Goed opgevoed.

Ze hadden er bij ons ook in mogen springen.

Tot een volgende meet

MINI...................................The best there is.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow Ida, in je gallery staat een foto die ik vanuit mijn auto heb gemaakt, die is best goed gelukt.....
Mooie foto's zijn bij mij altijd per ongeluk!

Mooie foto's zijn bij mij altijd per ongeluk!

Onze sponsors