Street Power Zandvoort Afterparty
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Goedemorgen Annet.
Er zijn al meerdere mooie pics geplaatst van het event.
Zoals beloofd nog een paar van Niko N.
De hele selectie staat op: http://fotoalbum.mini-tbl.com/thumbnails.php?album=129
EERST WIJ !!!
(de mini's dus)

DE DRIFTERS
(dansers van de weg)

DE SPRINTERS (hebben altijd haast)

TIME ATTACK

EN .... HANS

Er zijn al meerdere mooie pics geplaatst van het event.

Zoals beloofd nog een paar van Niko N.

De hele selectie staat op: http://fotoalbum.mini-tbl.com/thumbnails.php?album=129
EERST WIJ !!!

DE DRIFTERS

DE SPRINTERS (hebben altijd haast)

TIME ATTACK

EN .... HANS

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Ze zien er weer prima uit, Wim.
Ga je toch weer aan een spiegelreflex denken als ik die mooie cameraspullen van jouw zie.
De Remus-twins had ik ook nog vastgelegd

Waren de foto's van die driftende zwarte BMW Touring in de finale nog gelukt?
Of was het licht toen echt weg? ISO-aanpassing bij mij werkte niet echt. Erg korrelig.
Groetjes, Ron
Ga je toch weer aan een spiegelreflex denken als ik die mooie cameraspullen van jouw zie.
De Remus-twins had ik ook nog vastgelegd

Waren de foto's van die driftende zwarte BMW Touring in de finale nog gelukt?
Of was het licht toen echt weg? ISO-aanpassing bij mij werkte niet echt. Erg korrelig.
Groetjes, Ron
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ Ron:
Al toen Hans de baan op ging was het licht een stuk minder.
Gaat vooral ten koste van de scherptediepte
Die laatste werden idd niet echt super, bovendien regende het ook, maar gaan we toch nog een keer met

Al toen Hans de baan op ging was het licht een stuk minder.

Gaat vooral ten koste van de scherptediepte
Die laatste werden idd niet echt super, bovendien regende het ook, maar gaan we toch nog een keer met

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Erg zonde van de GP van Maiky Maik. Zelf kon hij er weinig aan doen heb ik gelezen....
Quote van ander forum:
twan is er met de EVO IX hard af gegaan op einde scheivlak.
mini reed aan de binnen kant een stuk langzamer.
Twan is iets van zijn lijn afgeweken om meer ruimte te geven aan de mini en heeft daardoor aan het eind van de schevlak een curb geraakt.
achterkant gleed weg en is zo rechts in de banden gedoken.
Heeft daarbij ook de mini geraakt.
Quote van ander forum:
twan is er met de EVO IX hard af gegaan op einde scheivlak.
mini reed aan de binnen kant een stuk langzamer.
Twan is iets van zijn lijn afgeweken om meer ruimte te geven aan de mini en heeft daardoor aan het eind van de schevlak een curb geraakt.
achterkant gleed weg en is zo rechts in de banden gedoken.
Heeft daarbij ook de mini geraakt.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is niet de eerste EVO die er af vliegt omdat er van de lijn af wordt geweken op het Scheivlak. Vorig jaar met een DF trackday daar ook een EVO er af door een inhaalmanouvre (kan de film niet meer vinden). Geen plek om te hard in te halen ook al krijg je de ruimte. Jammer dat de GP daar het slachtoffer van is geworden.
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
[quote="Mac Mini"]WEl erg zonde van de GP van maiky maik.. wat een dike tegenvaller. had van ander clubleden vernomen dat hij er helemaal klaar voor was. bijrijdersstoel eruit gehaald. in de buurt geslapen... pff en dan krijg je dit. [/quote]
Weet niet hoe je dit weet, maar het klopt wel ja.
Ach schade valt mee, maar was gewoon lullig. had dit liever om een uur of 4 willen hebben, want dan had ik teminste de hele dag nog gereden.
Volgende keer beter.
Leuk om de beroemde mini's van de site eens in het echt gezien tehebben.
Bedankt voor alle steunbetuigingen!! GIRO 1399: Help Maik's Mini weer op de weg!! ALVAST BEDANKT. :roll:
Weet niet hoe je dit weet, maar het klopt wel ja.
Ach schade valt mee, maar was gewoon lullig. had dit liever om een uur of 4 willen hebben, want dan had ik teminste de hele dag nog gereden.
Volgende keer beter.
Bedankt voor alle steunbetuigingen!! GIRO 1399: Help Maik's Mini weer op de weg!! ALVAST BEDANKT. :roll:
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Big Brother is watching you!maiky maik schreef:Weet niet hoe je dit weet, maar het klopt wel ja.Mac Mini schreef: WEl erg zonde van de GP van maiky maik.. wat een dike tegenvaller. had van ander clubleden vernomen dat hij er helemaal klaar voor was. bijrijdersstoel eruit gehaald. in de buurt geslapen... pff en dan krijg je dit..

Laatst gewijzigd door MaVaEe op 04 mar 2009, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

ach ja je hoort wel eens wat de club kan soms een kippehok zijn
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
nou het is gewoon shit. kleine of grote schademaiky maik schreef:Weet niet hoe je dit weet, maar het klopt wel ja.
Volgende keer beter.
Bedankt voor alle steunbetuigingen!! GIRO 1399: Help Maik's Mini weer op de weg!! ALVAST BEDANKT.

ach ja je hoort wel eens wat de club kan soms een kippehok zijn

- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Gelukkig valt de schade mee. Succes met de afhandeling.
De Mitsubishi was er erger aan toe, volgens mij.
Goed te lezen dat je het wel een volgende keer gaat proberen
Groet, Ron
De Mitsubishi was er erger aan toe, volgens mij.
Goed te lezen dat je het wel een volgende keer gaat proberen

Groet, Ron
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
ja die evo, die lang echt helemaal in elkaar. Nou of ik ooit nog met de gp ga rijden weet ik niet, ben er nu goed van afgekomen en is de gp eigenlijk beetje te duur voor.
heb met hans erwel over gehad, kwa racen en timeattacks, maar dan bij een betere club met wel jongens die goed kunnen rijden. dus who knows!!
heb met hans erwel over gehad, kwa racen en timeattacks, maar dan bij een betere club met wel jongens die goed kunnen rijden. dus who knows!!
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
[quote="maiky maik"]ja die evo, die lang echt helemaal in elkaar. Nou of ik ooit nog met de gp ga rijden weet ik niet, ben er nu goed van afgekomen en is de gp eigenlijk beetje te duur voor.
heb met hans erwel over gehad, kwa racen en timeattacks, maar dan bij een betere club met wel jongens die goed kunnen rijden. dus who knows!![/quote]
Daag je mij nu uit?
haha...nee kiddin
Ik hou het nog ff bij het karten. Binnenkort nog een 3 uurs endurance op de agenda staan dus trainen tussen het werken en leren door
heb met hans erwel over gehad, kwa racen en timeattacks, maar dan bij een betere club met wel jongens die goed kunnen rijden. dus who knows!![/quote]
Daag je mij nu uit?

Ik hou het nog ff bij het karten. Binnenkort nog een 3 uurs endurance op de agenda staan dus trainen tussen het werken en leren door

Onze sponsors