2e editie Waterlandtour
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
eeehm ddenk dat ik ook maar even foto's moet posten.MaVaEe schreef:Ja daar ben ik overtuigd van!!!rini.odette schreef: Heb vandaag gezien dat BRG wel de kleur is die het meeste vuil aantrekt![]()
Die van Maarten was ook erg vuil aan de achterkant.

- MINICooper R
- One wheel wonder
Bericht
Die van mij was ook een lekker zandbak van achteren thuis gelijk maar even schoon gespoten kan die weer glimmend over de weg
Mac Mini schreef:eeehm ddenk dat ik ook maar even foto's moet posten.MaVaEe schreef:Ja daar ben ik overtuigd van!!!rini.odette schreef: Heb vandaag gezien dat BRG wel de kleur is die het meeste vuil aantrekt![]()
Die van Maarten was ook erg vuil aan de achterkant.
Die van mij was ook een lekker zandbak van achteren thuis gelijk maar even schoon gespoten kan die weer glimmend over de weg

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Zo mijn verhaal.
Gisteren thuisgekomen van een lange en zware dag en direct van de garage naar mijn bed gegaan. Ik was/ ben pompaf.
Ik vond persoonlijk dat de rit te lang was. En ja vorig jaar was ze te kort
This ook nooit niet goed he
Maar soit.
We zijn na de rit, die we zonder terassjes hebben gedaan
. zijn we nog iets gaan eten in een of andere strandtent op zandvoort met veel te dure zeetong, maar de kipsate was ook lekker
Zelfs de frietjes konde me smaken.
Het verstopertjes spelen was ook wel leuk aangezien we 3 keer van tafel veranderd zijn
Ook bijrijder Marjon was super
Lekker gebabbeld, zelfs zonder bonbons die ik natuurlijk hoe kan het ook anders vergeten was 
Oh ja trouwens mijn MINI is nog nooit zo zuinig geweest.
(295KM gereden en ik kon er nog 404
) Das dus 700km he!!! 
Gisteren thuisgekomen van een lange en zware dag en direct van de garage naar mijn bed gegaan. Ik was/ ben pompaf.
Ik vond persoonlijk dat de rit te lang was. En ja vorig jaar was ze te kort

We zijn na de rit, die we zonder terassjes hebben gedaan

Het verstopertjes spelen was ook wel leuk aangezien we 3 keer van tafel veranderd zijn

Ook bijrijder Marjon was super

Oh ja trouwens mijn MINI is nog nooit zo zuinig geweest.

(295KM gereden en ik kon er nog 404

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben blij om te horen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad.
De dag begon slecht qua weer maar uiteindelijk is het toch nog goed gekomen.
De rit was wat Jurgen zegt iets te lang maar vorig jaar was die inderdaad weer te kort!!
Iedereen bedankt voor de deelname, onze moeite is goed beloond
@ Mitchell bedankt voor het meerijden, wel een beetje stijve nek van dat snelle optrekken van je
maar dat mocht de pret niet drukken.
gr.
floris
De dag begon slecht qua weer maar uiteindelijk is het toch nog goed gekomen.
De rit was wat Jurgen zegt iets te lang maar vorig jaar was die inderdaad weer te kort!!
Iedereen bedankt voor de deelname, onze moeite is goed beloond

@ Mitchell bedankt voor het meerijden, wel een beetje stijve nek van dat snelle optrekken van je

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Man man man
En dan stop je niet even voor een dessert te komen etenMaVaEe schreef:Ik heb jullie nog zien staan aan de boulevard!Jurgen schreef: zijn we nog iets gaan eten in een of andere strandtent op zandvoort met veel te dure zeetong, maar de kipsate was ook lekker :

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
mijn verhaal ook nog even,
Als 1/2de van de belgische deelnemers (dank je jurgen om ook te komen, was leuk om niet enigste belg te zijn
)
moet ik zeggen dat het een erg leuke rit is en een mooie omgeving.
Ik heb me wel kunnen amuseren (vooral tunneltjes) (en wielerterroristen doen schrikken
). Hier en daar was het wel nogal krap om ergens over te komen met de GP zijlijsten. (sinds zondag staan er enkele kleine krasjes aan de onderkant
Maar zoals ducks al zei dat moet je er maar voor over hebben om mooi te zijn
@ Ducks: Het was leuk om voor je te rijden maar nog leuker om achter je te rijden:
toen ik voor je reed was het super om te zien hoe je soms over een heuveltje moest,
toen ik achter je reed was het super omdat ik niet snel genoeg over de heuvel kon om te schuren
De voormiddag was het weer echt depressief, kapje toe en rijden door de regen, waardoor ook wel was charme en schoonheid van de omgeving verloren ging,
Maar de namiddag heeft dat absoluut goedgemaakt.
De Namiddag was echt geweldig, niet te warm niet te koud, met toch nog voldoende zon.
Dus direct kapje open, en genieten maar.
Ik ben na de middag alleen vertrokken (met 3e in de mini dus) en ik moet zeggen wat een leuk baantje op de dijk daar
achteraf nog enkele minirijders tegegekomen en nog was zot zitten doen (vooral die flitser op de achterbank bij mij) (FOTO'S komen nog)
was toch leuk om zijn gezicht te zien als je zegt dat er een vluchtheuvel aankomt
Op het einde hebben we ook de route even verloren
spijtig maarja GPS ff opzetten en maar naar de eindplek, we zaten er echt niet al te ver van af.
De rit was wel een beetje aan de lange kant, maar was goed te doen (leuk om nog even na te babbelen, maar iedereen moest vrij snel weer door) ook wij moesten snel weer door:
we moesten namelijk nog 1,5 uur rijden (175km) maar we hebben deze terugweg in enkele keren gedaan (ff stoppen om te eten onderweg)
Het was absoluut een dagje om niet te vergeten.
Ik kan ook niet wachten op het filmpje van Ducks zijn voorvalletje (hij had er achteraf nog plezier in ook)
Zo moet je op het leven kijken. met een glimlach
Het duurde toch niet lang eer er voldoende mensen rondom je stonden om je te helpen, was ook leuk om te zien dat iedereen met je meeleefde en benadrukt de teamgeest van onze club nog maar eens.
echt een super fijne dag.
@iedereen, bedankt om de dag leuk en intressant te maken
Als 1/2de van de belgische deelnemers (dank je jurgen om ook te komen, was leuk om niet enigste belg te zijn

moet ik zeggen dat het een erg leuke rit is en een mooie omgeving.
Ik heb me wel kunnen amuseren (vooral tunneltjes) (en wielerterroristen doen schrikken

@ Ducks: Het was leuk om voor je te rijden maar nog leuker om achter je te rijden:
toen ik voor je reed was het super om te zien hoe je soms over een heuveltje moest,
toen ik achter je reed was het super omdat ik niet snel genoeg over de heuvel kon om te schuren

De voormiddag was het weer echt depressief, kapje toe en rijden door de regen, waardoor ook wel was charme en schoonheid van de omgeving verloren ging,
Maar de namiddag heeft dat absoluut goedgemaakt.
De Namiddag was echt geweldig, niet te warm niet te koud, met toch nog voldoende zon.
Dus direct kapje open, en genieten maar.
Ik ben na de middag alleen vertrokken (met 3e in de mini dus) en ik moet zeggen wat een leuk baantje op de dijk daar

achteraf nog enkele minirijders tegegekomen en nog was zot zitten doen (vooral die flitser op de achterbank bij mij) (FOTO'S komen nog)
was toch leuk om zijn gezicht te zien als je zegt dat er een vluchtheuvel aankomt

Op het einde hebben we ook de route even verloren

De rit was wel een beetje aan de lange kant, maar was goed te doen (leuk om nog even na te babbelen, maar iedereen moest vrij snel weer door) ook wij moesten snel weer door:
we moesten namelijk nog 1,5 uur rijden (175km) maar we hebben deze terugweg in enkele keren gedaan (ff stoppen om te eten onderweg)
Het was absoluut een dagje om niet te vergeten.
Ik kan ook niet wachten op het filmpje van Ducks zijn voorvalletje (hij had er achteraf nog plezier in ook)
Zo moet je op het leven kijken. met een glimlach

Het duurde toch niet lang eer er voldoende mensen rondom je stonden om je te helpen, was ook leuk om te zien dat iedereen met je meeleefde en benadrukt de teamgeest van onze club nog maar eens.
echt een super fijne dag.
@iedereen, bedankt om de dag leuk en intressant te maken
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
En dat dessert had ik een stukje verderop al naar binnen geduwd!
Je pppssssssst?Jurgen schreef:Ah zo meneer klaagt al bij 175kmIk moest vanuit zandvoort nog zo'n 219 km zien weg te werken
Om 21 uur savonds dan nog
Maar met een cooper S is het wel leuk om te rijden natuurlijk
Trouwens niemand mijn nieuwe mod gehoord?

-
Ri
Bericht
Niet alleen pssst gehoord Jurgen. Klinkt goed trouwens
Ook je bumper is weer wat afgeschaafd aan de onderzijde.
Was bij mij in de auto te horen toen ik voor je reed.
Bijna elke drempel bij het afkomen raakte hij.

Ook je bumper is weer wat afgeschaafd aan de onderzijde.
Was bij mij in de auto te horen toen ik voor je reed.

Bijna elke drempel bij het afkomen raakte hij.
MaVaEe schreef:Je pppssssssst?Jurgen schreef:Ah zo meneer klaagt al bij 175kmIk moest vanuit zandvoort nog zo'n 219 km zien weg te werken
Om 21 uur savonds dan nog
Maar met een cooper S is het wel leuk om te rijden natuurlijk
Trouwens niemand mijn nieuwe mod gehoord?
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Die metertjes van jou zien er ook helemaal
uit.
(ik ben gewoon jaloers)
Annet
Ja dat aero pakket is een must hoor.Jurgen schreef:Lol zo vaak? Had ik nog eens niet door, maar ik heb die lip nog heDus
![]()
En binnenkort toch een aero pakket!!![]()
![]()
Die metertjes van jou zien er ook helemaal

(ik ben gewoon jaloers)
Annet

Onze sponsors