Goeie foto's, zal nog ff kijken wat er bij mij op de stick staat..
@Patrick; je hebt het iig gehaald. Zo te lezen is runflat toch niet helemaal idelaa.
@Ducks; hopelijk gaat het weer een beetje....Sterkte iig.
Afterparty Apeldoorn meeting
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren helemaal niet aan gedacht, maar zou er niet een vrouw van Elsevier komen?
Marcel174@Zoals je op de foto's ziet, heb je wel wat gemist en was het super gezellig. Van de 14 MINI's waren er 4 MINI's uit Apeldoorn. En mocht je een keer meerijden in een prefacelift, dan hoor ik het wel.
Patrick1976@Is wel mindere nieuws van je velg
Marcel174@Zoals je op de foto's ziet, heb je wel wat gemist en was het super gezellig. Van de 14 MINI's waren er 4 MINI's uit Apeldoorn. En mocht je een keer meerijden in een prefacelift, dan hoor ik het wel.
Patrick1976@Is wel mindere nieuws van je velg
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Iets wat voor mij begon als een melige opmerking is uitgelopen tot een zeer geslaagd evenement, op Patrick's lekke band en een misselijke 'ducks' na. Bedanken met wat 'karma' mag altijd... 
Overigens heb ik de dame van ook Elsevier niet gezien. Wel kwam ik net een @mail tegen waarin ze op het laatste moment aangaf niet meer te zullen komen...
Ik ben al een hoop mooie foto's in dit topic tegengekomen, en er zullen er ongetwijveld nog een hoop volgen! Hierbij komen er 19 van mijn kant:

Overigens heb ik de dame van ook Elsevier niet gezien. Wel kwam ik net een @mail tegen waarin ze op het laatste moment aangaf niet meer te zullen komen...

Ik ben al een hoop mooie foto's in dit topic tegengekomen, en er zullen er ongetwijveld nog een hoop volgen! Hierbij komen er 19 van mijn kant:

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

De andere 75 foto's heb ik in dit album geplaatst.
Als iemand een orginele foto wil hebben kan dat! Mail me het foto nummer (DSCF????-border), en ik stuur de gewenste foto's in de reply terug; [email protected]
Wanneer gaan we weer zoiets doen?

De andere 75 foto's heb ik in dit album geplaatst.
Als iemand een orginele foto wil hebben kan dat! Mail me het foto nummer (DSCF????-border), en ik stuur de gewenste foto's in de reply terug; [email protected]
Wanneer gaan we weer zoiets doen?

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
BerryM en Dennis@karma hebben jullie zeker verdiend. Voor het plannen van de route, locaties en natuurlijk ook voor de gemaakte foto's. Heb vandaag al 1 karma weggeven, jullie zijn de volgende.
Enne..... ik hoor wel een nieuwe datum
want ik ben er zeker weer bij
Enne..... ik hoor wel een nieuwe datum

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Hé Guys,
zoals gezegd hebben ook wij een te gekke middag gehad. Eerst met Coen vanuit het altijd pitoreske Wierden naar Apeldoorn. Kennis gemaakt met nog meer Mini wouwsen en vervolgens een leuke toerrit rijden. Helaas moesten wij aan het einde van de dag ook vertrekken maar de volgende keer blijven wij ook eten. (maar geen Pizza met ossehaasstukjes. Alleen de naam al.
Hier nog een paar foto's.

Coen sluit aan.

De tussenstop in de kroeg.

Treintje spelen?

Alle 14 op eeen rij.

De "SUV"
waar nog nieuwe velgen onder moeten. (FF Photshoppen)
Coen,
ik zet jouw foto's op een cd en die breng ik wel bj je langs.
zoals gezegd hebben ook wij een te gekke middag gehad. Eerst met Coen vanuit het altijd pitoreske Wierden naar Apeldoorn. Kennis gemaakt met nog meer Mini wouwsen en vervolgens een leuke toerrit rijden. Helaas moesten wij aan het einde van de dag ook vertrekken maar de volgende keer blijven wij ook eten. (maar geen Pizza met ossehaasstukjes. Alleen de naam al.

Hier nog een paar foto's.

Coen sluit aan.

De tussenstop in de kroeg.

Treintje spelen?

Alle 14 op eeen rij.

De "SUV"

Coen,

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hans

Van mij ook.nepnerd schreef:BerryM en Dennis@karma hebben jullie zeker verdiend. Voor het plannen van de route, locaties en natuurlijk ook voor de gemaakte foto's. ...........................
Hans

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ik heb ook nog 300 foto's
nee hoor, een paar andere voor de gezelligheid.
(ff klikken voor origineel formaat)

(ff klikken voor origineel formaat)

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Coen
- Be Mini
Bericht
Een karma erbij!
Ik vond het heel erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Over 2 maand weer?
Dat zou heel mooi zijn!hanskramer schreef: Coen,

Dit weekend?Berry M schreef: Wanneer gaan we weer zoiets doen?

Erg mooie foto! Zou je hier mij het origineel van kunnen sturen? Ik PB je mijn mail adres wel even. Op deze foto wordt toch wel duidelijk dat ik Aero sideskirts erop moet hebben... Iemand die ze over heeft?the blue lobster schreef:![]()

Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Onze sponsors