mij word gevraagt om een wachtwoord...??MiniBeardie XL schreef:Was ik al bang voor, vandaarMaVaEe schreef:Waar Ron? Ik kan de knop niet zo goed vinden...![]()
![]()
Zuid-Holland Zuid route 23 mei 2010
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sorry Ron ik kom op de mainpage uit van fotobucket.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Dat ziet er leuk uit zeg! wat een weer gisteren 

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het goed is, is dat nu ook aangepast.Marcel Always Open schreef:Sorry Ron ik kom op de mainpage uit van fotobucket.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sluit mij volledig aan bij de vorige postings, het was een top dag 
Alles goed georganiseerd, leuke groep mensen en heerlijk weertje.
Weer genoten van een dagje MINI tourtocht in m'n achtertuin
Een pluim voor Patrick, Saskia en voor de mensen van Dubbelstein

Alles goed georganiseerd, leuke groep mensen en heerlijk weertje.
Weer genoten van een dagje MINI tourtocht in m'n achtertuin

Een pluim voor Patrick, Saskia en voor de mensen van Dubbelstein

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Zuid-Holland Zuid rit 23-05-2010
dit is het tweede filmpje
De film is ook in HD kwaliteit te zien. (aanrader)
als je over het filmpje gaat verschijnt er rechts verschillende knoppen,
op de onderste van de 3 HD is off kan je dan drukken voor HD is on en druk daarna op het grote HD logo,
je wordt dan doorgelinkt naar de site van Vimeo, de kwaliteit ziet er dan veel beter uit.
(en fullscreen is dan ook mogelijk druk dan op de 4 pijltjes rechtsonderin)
[video width=688 height=387]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id= ... &sec=&hd=1[/video]
Kees
dit is het tweede filmpje
De film is ook in HD kwaliteit te zien. (aanrader)
als je over het filmpje gaat verschijnt er rechts verschillende knoppen,
op de onderste van de 3 HD is off kan je dan drukken voor HD is on en druk daarna op het grote HD logo,
je wordt dan doorgelinkt naar de site van Vimeo, de kwaliteit ziet er dan veel beter uit.
(en fullscreen is dan ook mogelijk druk dan op de 4 pijltjes rechtsonderin)
[video width=688 height=387]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id= ... &sec=&hd=1[/video]
Kees

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuke video's Kees en Annet
Ook die van Ronald (DutchmanX), op pag. 2, is erg leuk met de muziek erbij

Ook die van Ronald (DutchmanX), op pag. 2, is erg leuk met de muziek erbij

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2!maus105 schreef:@dutchmanX:leuk filmpje zeg!!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan nog wel ff snel camera pakken en schieten.
Werd op tijd gewaarschuwd door Bas via de Cobra'smaus105 schreef:@minibeardie:Jij hebt hem er alleen wel beter opgezet de nms fabriek![]()
Dan nog wel ff snel camera pakken en schieten.
Graag gedaan. Jammer van dat nummerbord op je zijruit.maus105 schreef:Thx voor de foto van mijn mini gave pic!!!