Nou, wat vonden jullie ervan? (Sneak Preview R56)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2006, 07:47

Ik vond de prensentatie wel wat hebben.
Een beetje té lifestyle-achtig maar ala, daarvoorvoor waren de hapjes en de drankjes gratis :mrgreen: .
Nog wat leden gezien, o.a. Berthil, Arjan en Sleefje, MINIJCW en Benno, nice.

Oja, de nieuwe MINI, de Cooper niet mijn ding.
De CooperS moet ik nog eens beter gaan bekijken( natuurlijk in WORKS-versie :mrgreen: ).
Wel is de errug grote centrale klok te prominent aanwezig :shock:

En de bodypaintgirl was ook erg aantrekkelijk :wink: .
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

09 sep 2006, 08:03

Miniboard schreef:En de bodypaintgirl was ook erg aantrekkelijk :wink: .
Ik vind het toch wel minder dat ze alleen gebodypainte vrouwen rond hadden lopen. Van mij had een van de 2 wel een man mogen zijn. Hadden wij dames tenminste ook wat om naar te kijken :)
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

09 sep 2006, 09:09

Miniboard schreef:Nog wat leden gezien, o.a. Arjan en Sleefje, en Benno,
Alweer???? :mrgreen:
njuwdaij
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

09 sep 2006, 12:04

Nou, zoals ik het hier lees kan ik me straks bijna niet vertonen in mijn (bijna bestelde) enorm lelijke R56.... :? :? :? :? :?
Het wordt toch echt een Cooper, aangezien ik de MCS niet kan betalen (of wil betalen).

Natuurlijk zijn er een aantal dingen mooier aan de oude, maar ik wilde perse wachten tot januari ivm het kenteken op 2007. Toevallig komt er dan nu een nieuwe uit.
Ik zoek al jaren naar de uitvoering die ik wil, en die is nooit beschikbaar (ook niet in basis) of voor een 'bijna-nieuw'-prijs. Dat vind ik ook onzinnig met 40.000km op de teller.

En ik ben eigenlijk wel blij met de nieuwe kwaliteit inrichting (enorme klok daargelaten) en de motor. Ook vind ik de nieuwe leeropties wel gaaf.
De mindere dingen aan de Cooper zoals de roostertjes en de knipperlichten zijn toch te verhelpen?

Ik kan er niet zo goed tegen als ik bij voorhand al lees dat de auto te lelijk voor woorden wordt gevonden voor het clubje. :cry: (Mijn probleem ik weet het!) Ik wil wel dat mensen naar me zwaaien.... :D :D :D
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

09 sep 2006, 12:06

Gisteren ook geweest, erg leuk gedaan en gezellige avond gehad in het teken van de MINI met erg leuke mensen allemaal. Wat wil iemand nou nog meer :)
Mijn kater van 100%Design is hier ruimschoots mee goed gemaakt :)

De rit ernaar toe vanuit Delft was al leuk en het uur omrijden (samen met Coen) wel waard, alleen jammer er niet even gewacht werd toen red_devil en ik meteen achterbleven bij het eerste rode stoplicht, maar dat mocht later de pret niet drukken toen ik na 20 minuten doorknallen op de snelweg weer had aangesloten. Die GP is erg snel, zeker met Hans achter het stuur 8)

De MINI zelf kan me niet zo bekoren, maar daar is door anderen al veel over geschreven. Een aantal stijlelementen zijn flink opgeblazen terwijl ze eigenlijk niet eens meer een functie hebben (b.v. de side-vents).
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

09 sep 2006, 12:11

njuwdaij schreef:Nou, zoals ik het hier lees kan ik me straks bijna niet vertonen in mijn (bijna bestelde) enorm lelijke R56.... :? :? :? :? :?
Het wordt toch echt een Cooper, aangezien ik de MCS niet kan betalen (of wil betalen).

Natuurlijk zijn er een aantal dingen mooier aan de oude, maar ik wilde perse wachten tot januari ivm het kenteken op 2007. Toevallig komt er dan nu een nieuwe uit.
Ik zoek al jaren naar de uitvoering die ik wil, en die is nooit beschikbaar (ook niet in basis) of voor een 'bijna-nieuw'-prijs. Dat vind ik ook onzinnig met 40.000km op de teller.

En ik ben eigenlijk wel blij met de nieuwe kwaliteit inrichting (enorme klok daargelaten) en de motor. Ook vind ik de nieuwe leeropties wel gaaf.
De mindere dingen aan de Cooper zoals de roostertjes en de knipperlichten zijn toch te verhelpen?

Ik kan er niet zo goed tegen als ik bij voorhand al lees dat de auto te lelijk voor woorden wordt gevonden voor het clubje. :cry: (Mijn probleem ik weet het!) Ik wil wel dat mensen naar me zwaaien.... :D :D :D
Ach het zal allemaal wel een kwestie van wennen zijn. En straks in het echt buiten bij beter licht zal het allemaal nog mooier ogen. Het is maar net waar je blij mee bent. :wink: Er zijn er maar zat die je zullen benijden. :P Enne ikke zal zekers :)) hoor.
njuwdaij
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

09 sep 2006, 12:16

Dank je Blond-007. ;) Ik vind jouw auto juist zo mooi!
PW is altijd goed! Zeker met hoe je je naam op het dak hebt gezet. Heel leuk!

Daarnaast ben je na donderdag de enige van wie ik de auto bij de persoon kan plaatsen, omdat je zo mooi op de hoek stond geparkeerd én ik je later blijk te hebben gezien (nadat Arjan de foto van jullie heeft geplaatst).
Dat vond ik nog eigenlijk het leukste (ook al heb ik je helemaal niet ontmoet...)
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

09 sep 2006, 12:22

Bedankt voor het compliment :oops:
Enne PW is natuurlijk al een hele goede kleur :mrgreen: idd. daaraan kan je al zien dat je smaak 8) hebt dusse met die nieuwe Mini komt het heus allemaal wel goed hoor. Iedereen hier moet gewoon ff wennen. :p Kom je 23 september ook dan kan je met iedereen kennismaken want dan zijn we er bijna allemaal. :P
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

09 sep 2006, 12:24

njuwdaij schreef:Nou, zoals ik het hier lees kan ik me straks bijna niet vertonen in mijn (bijna bestelde) enorm lelijke R56.... :? :? :? :? :?
Zeker niet zo natuurlijk, de R56 is een mooie auto en je moet een echte kenner zijn wil je het verschil zien met de 1e generatie. Dat is ook het probleem, er zitten hier veel teveel kenners en die kennis zit ons in de weg :)
Ik ben erg benieuwd naar de eerste keer dat ik de R56 in het wild zal zien rijden, hij zal met veel liefde worden opgenomen in de 1e generatie community zonder last te hebben van een generatiekloof :D
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

09 sep 2006, 12:29

Wat een geslaagd event!
De MINI zelf moet ik nog eens goed bekijken, was een beetje afgeleid :wink:
Laatst gewijzigd door the blue lobster op 09 sep 2006, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
njuwdaij
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

09 sep 2006, 12:30

Kom je 23 september ook dan kan je met iedereen kennismaken want dan zijn we er bijna allemaal.
Nee, want ik wil pas komen als ik écht in een Cooper rijdt. Maar dan zal ik zeker zo nu en dan van de partij zijn. Lijkt me erg leuk.
Jullie heel veel plezier!
hij zal met veel liefde worden opgenomen in de 1e generatie community zonder last te hebben van een generatiekloof
Gelukkig maar.... :) Ik ben weer helemaal gerustgesteld. :) :wink:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

09 sep 2006, 12:32

Zwaaien zullen we zeker. Het is tenslotte gewoon een MINI :)
Ik zelf vind de Cooper wel erg mooi. Zoals Ida al zei, moeten de meeste er nog gewoon aan wennen. Is meestal zo bij nieuwe auto's :) Het belangrijkste is dat jezelf het mooi vind.

Maak je maar niet zo druk. Bekijks krijgt je er zeker mee en ik weet zeker dat je er veel plezier mee hebt :)
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2006, 13:16

Was gisteren een erg geslaagde dag. 17 uur in Tilburg met Berthil afgesproken en daarna door naar Delft. Stukje binnenstad van DenHaag meegenomen ivm file. Bij de mac stonden de kanonnen er al, en had al meteen het gevoel dat de rit naar Maarssen wat harder zou gaan dan normaal :mrgreen: Met Hans samen nog even een keer terug geschakeld en de GP is toch wel wat sneller. Moest alle zeilen bijzetten, maar dat ie wegreed van me dat nu ook weer niet :wink:

De preview was leuk, met allerlei grappige drankjes en hapjes. Op een gegeven moment dacht ik lekker koffie, was het champignonsoep :roll:

Even over de minis. Als eerste de S gezien. Die mocht er voor mij toch wel wezen. Met het navigatie systeem lijkt de klok wat compacter, maar hij is groot. Ik denk zo rond eind 2007 dat je er ook weer een leuke mini van kan maken. Althans dan komt darksilver pas :D

Bij de cooper kwam de kleur gewoon slecht over in dat kunstlicht, maar bij mij zou de grille van de cooper toch ook op de S komen. Vind van de S de zwarte grille niet mooi.

Nog even flink gekletst en weer lekker naar huis.

Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

09 sep 2006, 14:50

Ik zag een van de fotomodellen (een man) met een bijzonder mooie Mini-trui (blauw, met op de lange mouwen motiefjes van "versnellingsbak". Heeft er toevallig iemand een foto van die trui? Hij staat niet te koop bij de site van mini2.nl (helaas)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

09 sep 2006, 15:41

Ik denk dat die trui tot de nieuwe collectie behoort. Van deze winter en dat die nog moet komen dus. :wink:

Terug naar “Afterparty”