Er zit een vlek(Vingerafdruk waarschijnlijk) op je lens.
Rolling Shoots Lelystad
- thomas.beckers
- Enthousiast

Bericht
nice!
Is dat een echte WC50?
En waaw dat zijn mooi gefilterde foto's! Setting om te onthouden!
Serieus spijt dat ik er niet bij was
Volgende keer represent!
Is dat een echte WC50?
Serieus spijt dat ik er niet bij was
- Aantje
- Bijna verslaafd

Bericht
@MaVaEe, Die foto is echter super!
Yes, is een hele mooie auto die WC50, Die Clubman is van dezelfde persoon.thomas.beckers schreef:nice!
Is dat een echte WC50?
Serieus spijt dat ik er niet bij wasVolgende keer represent!
@MaVaEe, Die foto is echter super!
- sander.vw
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
.
Thanks voor het bewerken van die foto! Super
Haha, heb even gekeken en je had gelijk! Is nu keurig schoon.. ook al hebben we daar niet erg veel meer aanMaVaEe schreef:@ Sander
Er zit een vlek(Vingerafdruk waarschijnlijk) op je lens.
Thanks voor het bewerken van die foto! Super
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
@allemaal
Zo wat was dat gaaf zech!!!
dit is voor herhaling vatbaar, en wat een coole foto's
Volgende keer doen we het alleen wel ff anders: drankje, BBQ aan, muziekje enzovoort!
En ook namens mijn ouders: jullie zijn allemaal nog een keer welkom, ze vonden het erg mooi allemaal.
Mijn pa is helemaal weg van Rob zijn ride, geheel in het zwart en zo laag bij de grond... en dat voor kerel tegen de 60
En de volgende keer, aangien mijn buren het allemaal erg mooi vonden staan er helemaal geen andere auto's in de straat, zodat die de foto's niet verpesten
Nogmaals: ik vond het erg tof, en ik ga proberen bij meer meetings aanwezig te zijn...
Allemaal toffe mensen, niet van die mannetjes die alleen maar met rokende banden en te veel herrie rond scheuren, echte liefhebbers!
Dit is wel ff wat anders dan toen de tijd bij de saxo club!
badankt allemaal, en tot meets!
Arjen
Zo wat was dat gaaf zech!!!
dit is voor herhaling vatbaar, en wat een coole foto's
Volgende keer doen we het alleen wel ff anders: drankje, BBQ aan, muziekje enzovoort!
En ook namens mijn ouders: jullie zijn allemaal nog een keer welkom, ze vonden het erg mooi allemaal.
Mijn pa is helemaal weg van Rob zijn ride, geheel in het zwart en zo laag bij de grond... en dat voor kerel tegen de 60
En de volgende keer, aangien mijn buren het allemaal erg mooi vonden staan er helemaal geen andere auto's in de straat, zodat die de foto's niet verpesten
Nogmaals: ik vond het erg tof, en ik ga proberen bij meer meetings aanwezig te zijn...
Allemaal toffe mensen, niet van die mannetjes die alleen maar met rokende banden en te veel herrie rond scheuren, echte liefhebbers!
Dit is wel ff wat anders dan toen de tijd bij de saxo club!
badankt allemaal, en tot meets!
Arjen
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sven is een maatje van Chris, dus een andere Sven dan "onze" SvenSven schreef:
mushrop schreef:Dus voor de foto's moeten we nog even wachten op Chris, Sven, Geo of Aantje..![]()
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors