Ook ik ben ooit eens voor het eerst naar een Meet gegaan en toen afgelopen op de paar gasten naast een Mini

We zijn echt wel een aardig clubje, dus we kijken naar je uit...als jij dan even kenbaar maakt wie je bent, komt het goed

O waren hun dat?Tijntjuh schreef:Ben jij niet diegene die heel laat kwam omdat je verkeerd was gereden?
Je hebt heel ff bij ons gestaan, maar toen wij weer aansloten bij de grotere groep, bleven jullie bij jouw auto staan..
Op zich niets mis mee, maar dan moet je ons er ook niet van beschuldigen dat we geen gesprek met jullie zijn aangegaan. Je kon immers toch aansluiten bij de grote groep?
Kom op Gert. Zet je er overheen en kom nog een keer langs.Gertvs schreef:Altijd even vriendelijk ook hier op 't forum.. Ik heb idd even bij een groepje gestaan, maar dat groepje ging dan ook gewoon terug bij de grote groep staan, verder heeft ook niemand zich voorgesteld aan mij.Woosh! schreef:doeiii!!!
als jij je niet netjes voor kan stellen, hoor je hier blijkbaar niet thuis!
wij ontvangen mensen met open armen, maar er komen nou eenmaal meer mensen bij de McD als clubleden.
toedeloe en fijn leven verder!
Best leuk forum hier, maar daar heb je 't mee gezegd wat mij betreft.
haha, dat was wel heel toevallig inderdaad!!Governorrob schreef:Gert, voor mij was het ook de eerste meeting. Een beetje rondgehangen en wat mensen zelf gaan praten. Ik ging met een goed gevoel weg en kwam een dag later al de eerste bekende bij de AH tegen. Ik weet ook dat het moet groeien, ik ga gewoon weer naar een meeting. Voor degene die mij niet kunnen plaatsen. Rode cabrio en rood trainingsjasje!
Gr.
Rob
Onze sponsors