Hoe doe je dat toch zo snel???
"Zoooo....die is goed met film"...

Had ik wel eens willen zien jaSleefje schreef:@Grand_Cru, je het hebt zeker wat gemist er schijnt nog ergens een foto in de omloop te zijn (Benno!) dat ik op de grond lig om de lower strutbrace te monteren![]()
En voor diegene die het zich afvragen: beide zitten er nog op, zijn er niet onderuit gevallen
Dat kan niet bedoeld zijn met zo'n glimmende mini!Wout schreef:@ Hans bedoel je mijn onenee toch stond hem om half acht te wassen
![]()
Zo was de mijne ook bijna geweest, maar dan met chromensiegels en chromen grill en ja gefacelift. Maar het peperwit was...jschip schreef: Een uniek exemplaar trouwens, met alles in 1 kleur. In tegenstelling tot de meeste andere mini's in 1 kleur ziet hij er erg goed uit zo met die getinte ramen en S spokes.
En dan te bedenken dat ik als poetsfanaat de minst blinkende MINI hadjschip schreef:Dat kan niet bedoeld zijn met zo'n glimmende mini!![]()
Alvast bedankt!dick schreef:en even voor nexus binnenkort meer foto's van mijn park lane.
Hieronder hoe het eigenlijk is begonnen:Maaij schreef:Al met al een hele geslaagde dag wat zeker voor herhaling vatbaar is. Het enige wat tegenviel was het resultaat van de testbank (122pk, Max. koppel 160) Scheelt niet veel van een MTH tunerfile zonder spruitstuk. Zal een nakijken af alles wel klopt.
Geweldig idee destijds en wat hebben we allemaal genoten!Maaij schreef in het MTH-topic schreef: Geplaatst: Wo Nov 16, 2005 20:32
Ik heb een Cooper (geen S) en binnenkort ook een spruitstuk met speciaal software van MTH. Theoretisch 144 BHP. Ben benieuwd hoeveel dit werkelijk is. Hoeveel kost zo'n dyno test en waar kan je dit eventueel laten doen?
Onze sponsors