Testbankdag 11-02-2006: Beek Autoracing

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 feb 2006, 13:50

@Sleefje: cool jouw fimpje!! Heb ik meteen weer naar alles en iedereen doorgestuurd die ik ken.
Hoe doe je dat toch zo snel???
"Zoooo....die is goed met film"... :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

12 feb 2006, 14:08

- leeftijd van Ida... :mrgreen:

Ja Mensen:
Marco verschoot ervan dat ik nog zo jong bleek te zijn. :p :mrgreen: :mrgreen:
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

12 feb 2006, 15:44

Mooi filmpje Sleefje, "I like to move it" :shock: Gelukkig bleef indy wel stilstaan op de testbank 8)

maareuh , krijg hier wel de indruk dat ik wat gemist heb gisteren: wat een volk, dat lawaai en dan die geur van verbrande benzine >)

Dat de resultaten van sommigen wat tegenvallen maakt misschien duidelijk dat tuning een niet-exacte toepassing is van exacte wetenschappen (elektronica, mechanica). Er hangt blijkbaar veel onzekerheid over het exacte effect ervan ... :wink:

Groetjes,

Jan
Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

12 feb 2006, 16:35

@Grand_Cru, je het hebt zeker wat gemist er schijnt nog ergens een foto in de omloop te zijn (Benno!) dat ik op de grond lig om de lower strutbrace te monteren :?

En voor diegene die het zich afvragen: beide zitten er nog op, zijn er niet onderuit gevallen :mrgreen:
Afbeelding

Be Mini
Contacteer:

12 feb 2006, 17:36

Sleefje schreef:@Grand_Cru, je het hebt zeker wat gemist er schijnt nog ergens een foto in de omloop te zijn (Benno!) dat ik op de grond lig om de lower strutbrace te monteren :?

En voor diegene die het zich afvragen: beide zitten er nog op, zijn er niet onderuit gevallen :mrgreen:
Had ik wel eens willen zien ja :Foto Sleefje-de-auto-monteur.

Even Benno zes flesjes stevig Belgisch bier opsturen en ik krijg die foto ZO in handen :()

En dat die arme Mini zo mishandeld wordt :cry:

Greetz

Jan
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 feb 2006, 17:42

Erg leuke, dag, geen moment verveelt. Ontzettend mooi MINI's allemaal bij elkaar, dat is toch iedere keer weer ontzettend genieten om er zo veel bij elkaar te zien (rijden). Ik moet zelf eerlijk zeggen dat het me meer doet om de 24 MINI's van ons samen te zien dan de 3000 die ik er bij elkaar heb zien staan op de parkeerplaats in Misano.

Ik hoop dat het me vanavond nog lukt om het korte filmpje te maken, ik ben net thuis 'moet' al weer uit eten met collega's. Ik kneep hem wel even voor mijn vastgeplakte camera op het dak toen we met 140 de tunnel uitkwamen :)

Alle grafieken wil ook nog over elkaar leggen voor een leuke vergelijking. En dat de mijne toch een stuk minder vermogen had dan ik dacht viel wel ff tegen, daar ben ik ook nog niet klaar mee richting MTH dus wordt vervolgd (testbankdag nr2 :) ).

Hier van mij nog wat fotootjes (bovenop de andere 75 die al in de gallery staan :) ):

Een klein maar mooi stukje van de parking:
Afbeelding

Binnen werd aandachtig geluisterd naar het enthousiaste tuning verhaal van Beek Autoracing
Afbeelding

Grote opkomst met een aandachtig oor
Afbeelding

Het enigste wat hier nog ontbreekt is een carbon JCW vleugel :)
Afbeelding
jschip
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

12 feb 2006, 19:30

Wout schreef:@ Hans bedoel je mijn one :cry: nee toch stond hem om half acht te wassen :?
Dat kan niet bedoeld zijn met zo'n glimmende mini! :s

Afbeelding

Een uniek exemplaar trouwens, met alles in 1 kleur. In tegenstelling tot de meeste andere mini's in 1 kleur ziet hij er erg goed uit zo met die getinte ramen en S spokes.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2006, 19:54

Die niet helemaal schone MINI was volgens mij van een journalist van een welbekend autoblad. Hij had over de testbankdag gehoord via Beek Autoracing en aangezien hij er zelf ook een (vieze) :wink: MINI heeft kwam hij even langs.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
jschip
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

12 feb 2006, 19:58

ah! er gaat nu ook een belletje rinkelen :X
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 feb 2006, 20:06

jschip schreef: Een uniek exemplaar trouwens, met alles in 1 kleur. In tegenstelling tot de meeste andere mini's in 1 kleur ziet hij er erg goed uit zo met die getinte ramen en S spokes.
Zo was de mijne ook bijna geweest, maar dan met chromensiegels en chromen grill en ja gefacelift. Maar het peperwit was... :-PP

Een tijd daarna heb ik wel getwjijfeld of ik er wel goed aan gedaan heb, maar toen 'ie uiteindelijk bij de dealer stond om op te halen was alles weer goed.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 feb 2006, 20:07

Damn ik heb wel wat gemist gister zo te zien....! :evil:
jedi
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

12 feb 2006, 20:39

vond het ook een leuke dag inderdaad is het fantastisch om al dat moois
bij elkaar te zien. :-PP
mijn broertje die mee was wil nu ook een mini,vond vooral die witte mooi.
en even voor nexus binnenkort meer foto's van mijn park lane.
hoop dat er binnenkort weer wat te doen is.
mcs mellow yellow
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 feb 2006, 20:41

jschip schreef:Dat kan niet bedoeld zijn met zo'n glimmende mini! :s
En dan te bedenken dat ik als poetsfanaat de minst blinkende MINI had :oops:
Mijn smoezen: geen tijd gehad, en in de wijk wordt gebouwd... :mrgreen:
dick schreef:en even voor nexus binnenkort meer foto's van mijn park lane.
Alvast bedankt! :D
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

12 feb 2006, 23:26

Beetje late reactie :oops:

Was echt SUPER gisteren. Was mijn eerste meet met de MINI en heb met veel NMCers gesproken. Nu weet ik wat er achter de nickname schuilt ;) Wist niet dat er zo veel mensen en MINI's aanwezig zouden zijn :) Heb nog nooit zoveel MINI's bij elkaar gezien. Zaten echt hele mooie tussen. Begon met een super leuke rit naar Den Haag met al die mini's op een rij. De mensen op de weg allemaal kijken :shock:

Leuke mensen bij Beek Autoracing met veel kennis. De koffie en gebak was erg lekker en de rollerbank was erg 8) Was erg leuk om alle MINI's in actie te zien en de verschillende uitlaten te horen brullen. @LUV en Sleefje, vond die van jullie erg gaaf klinken.

De tunnels blazen in Leidschendam was een mooie afsluiter. Met hoge snelheid door de tunnels scheuren :mrgreen: Het geluid was echt verslavend. Je moest de reacties van de mensen zien. Echt >)

Al met al een hele geslaagde dag wat zeker voor herhaling vatbaar is. Het enige wat tegenviel was het resultaat van de testbank (122pk, Max. koppel 160) Scheelt niet veel van een MTH tunerfile zonder spruitstuk. Zal eens nakijken af alles wel klopt.

Tot de volgende meet :)(
Laatst gewijzigd door Maaij op 12 feb 2006, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2006, 23:35

Maaij schreef:Al met al een hele geslaagde dag wat zeker voor herhaling vatbaar is. Het enige wat tegenviel was het resultaat van de testbank (122pk, Max. koppel 160) Scheelt niet veel van een MTH tunerfile zonder spruitstuk. Zal een nakijken af alles wel klopt.
Hieronder hoe het eigenlijk is begonnen:
Maaij schreef in het MTH-topic schreef: Geplaatst: Wo Nov 16, 2005 20:32
Ik heb een Cooper (geen S) en binnenkort ook een spruitstuk met speciaal software van MTH. Theoretisch 144 BHP. Ben benieuwd hoeveel dit werkelijk is. Hoeveel kost zo'n dyno test en waar kan je dit eventueel laten doen?
Geweldig idee destijds en wat hebben we allemaal genoten!

Thnx! Maaij en Hans
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Afterparty”