Het kon natuurlijk niet uitblijven he. Na de bangelijke dag toen, heeft de nederlandse staat nog een extra cadeautje voor mij 134 euro boete. Ik reed 133 waar ik maar 100 mocht (herleid naar 128). Wat doet holland met wanbetalers?
Gewoon 135 euro over maken en het betaalbewijs goed bewaren. Dan wordt het terug gestort omdat het bedrag niet overeenkomt. Ze kunnen dan niet bewijzen dat je nooit betaald hebt.
Adegeest schreef:Gewoon 135 euro over maken en het betaalbewijs goed bewaren. Dan wordt het terug gestort omdat het bedrag niet overeenkomt. Ze kunnen dan niet bewijzen dat je nooit betaald hebt.
Adegeest schreef:Gewoon 135 euro over maken en het betaalbewijs goed bewaren. Dan wordt het terug gestort omdat het bedrag niet overeenkomt. Ze kunnen dan niet bewijzen dat je nooit betaald hebt.
Haha, ik kan het eens proberen he , wat gaan ze doen? Mijn verbannen uit holland? Hehe. En dan nog de boete is naar de zaak gestuurd Ze wordt enkel intern doorverwezen
stonden ze laatst voor de deur omdat er in belgië te hard was gereden en m'n pa er hetzelfde over dacht als hierboven.
contant betalen of sleutels afgeven meneer.
Jurgen schreef:Haha lol als het dat maar is. Ja in Belgie worden buitenlanders die niet betalen, gewoon "vergeten"...
Ech nie!!!!!!!!!!!!! Ik heb ook een keer een boete laten aan sudderen. Uiteindelijk kwam de politie(nederlands) aan de deur. Paar weken later zat ik in de rechtbank op de Warande in Turnhout. Vet betalen dus.
Jurgen, da's lullig joh. Jammer. Maar wie weet werkt die betaaltruc SUCCES
Lieve verwenners denken jullie nog aan je nabehandeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet meer lamballen. ontdeksel je potje hup en weer eens lekker je MINI verwennen. Doet je MINI goed als ik zo eens in het "vies viezer viest-topic"kijk!!!!
De betaaltruc heeft eventjes gewerkt, maar men bij het CJIB heeft de procedure aangepast waardoor dit niet meer kan voorkomen. Ook in Leeuwarden lezen ze de krant
Het laten ´sudderen´ van boetes binnen de EU is ook niet echt werkbaar meer, aangezien justitie tegenwoordig samenwerkt (zélfs de Belgische Justitie)
Het zou misschien werken als je in een Oostblokland zat of zo.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"