"Motor on Coentje" 30 maart '08

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 mar 2008, 21:35

Ben ook weer terug, het regende net behoorlijk zwaarder dan vandaag overdag dus misschien hebben we nog geluk gehad met het weer :)

Natuurlijk een dikke pluim voor de organisatie en op naar de volgende rit 8)

Nu maar duimen dat SBS er ondanks het slechte weer een leuk item van heeft kunnen maken waar we allemaal nog even van kunnen nagenieten.
De foto's zijn ook top, daar lukt het ook wel mee.
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 21:37

Organisatie en iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, super bedankt!!

Leuke rit met veel punten waarop je andere MINI's zag rijden op een andere weg 8) Lag wel veel modder maar dat had ook wel iets leuks :mrgreen:

Thanks!!
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mar 2008, 21:41

Organisatoren Bedankt.
Helemaal toppie.
Aan alle deelnemers ook helemaal toppie, veel plezier ondanks wat minder mooi weer.
Zal ook eens snel wat foto's posten :D
Afbeelding
annick
4 op een rij!
4 op een rij!

30 mar 2008, 21:41

DIKKE PLUIM voor de organisatie!
het was geweldig zoveel mini's bij elkaar! volgend jaar weer... :-))
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 21:43

jbcola, volgens mij neemt de moeder van chantal (smousje) het op dvd op.
Dan kan ik eventueel wel een kopietje maken.
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 mar 2008, 21:50

Voor het organisatieteam Petje af hoor ... Karma !
Super georganiseerd, het is niet niks om zo'n dag in elkaar te steken, zoveel geld op te halen voor het goede doel en zoveel mini's op de weg te kijgen ...
We hebben weer genoten, en zullen zeker bij komende ritten binnen acceptabele afstand nog vaker van de partij zijn.
We hebben vandaag ook het plezier en gemak ervaren van het gebruik van een portofoon (bedankt Katjan dat we jouw reserve mochten gebruiken) ... Erg leuk ! Volgende keer nemen we de onze zeker mee.

Op naar de volgende rit !
Francisca uit Axel.
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mar 2008, 21:56

Wat een fantastische rit! Ik heb het uitstekend naar mijn zin gehad. Erg leuk om zoveel MINI's tegen te komen die de ander kant op rijden, dat zorgde af en toe voor wat twijfel en hier en daar een verkeerde afslag... maar dat kon de pret niet drukken :D !

Hulde voor de organisatie :-)) Het was SUPER! Op naar volgend jaar!
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mar 2008, 22:34

Rood wit blauw :Clubman-style"

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

30 mar 2008, 22:36

Ik ben ook weer thuis, bangelijk dagje gehad. Het interieur is ondertussen al weer lekker door :P Ik moet zeggen is de eerste keer dat ik cabrio rijd in de regen. This eens iets anders :P Ook de griek daarna was super, heerlijk gewoon :D Ida heeft echt een super goede smaak :D. Ben benieuwd wie de eerste is die onze oranje revolutie wereldbekend maakt, die we maakte op het parkeerplein :D
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 22:42

Vandaag een fantastische rit gehad!! Ida, Coen, Kaj en alle andere hulpjes, super bedankt. Net het stukje op SBS6 gezien (zelfs jbcola wordt aan eht wordt gelaten, die belgen veroveren Nederland), jammer dat de clubnaam niet juist genoemd wordt, verder wel een leuk item.

Ondanks dat ik Coen niet persoonlijk heb gekend, "kerel, het gaat je goed!!!

Beeldmateriaal wordt komende maanden wel een keer verwerkt. Altijd leuk om het na een tijd weer terug te zien. tegen die tijd zal ik het in dit topic plaatsen.

marss
Laatst gewijzigd door marss op 30 mar 2008, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 22:44

Super mooi stukje op SBS jongens! Coen, kerel, erg netjes interview gedaan!! Ik ben helemaal in m'n nopjes na deze geweldige dag.

Ik heb veel positieve reacties mogen ontvangen en daar ben ik erg blij mee! Het was leuk om te organiseren en na dat enorme bedrag... Holy hell, dat had ik echt niet verwacht! 8) Had Coen top gevonden!!

Bedankt allemaal!! Laat die foto's en filmpjes maar doorkomen!!
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

30 mar 2008, 23:06

gaaaap, zo ik ben ook weer in het land van de levenden. Toch blij dat ik bij de fotoshoot kon zijn en de meesten nog even een handje geschud. Ik was te ziek en te brak van de afgelopen week om nog verder te gaan. Dus besloot eindelijk richting huis te gaan.

Voor de organisatie een hele dikke pluim!

Voor iedereen die ik inmiddels ken en niet de hand heb kunnen schudden, volgende keer ben ik er ook weer bij.

Voor alle auto's welke ik niet heb mogen aanschouwen; komt nog! (Daan, Menno...)

Ennuh toch nog ff gassen en handremmen als iedereen weg is is ontzettend lachen!

iDD......... waar blijven de foto's!?
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 mar 2008, 23:18

Mooie uitzending op SBS 6, daar mogen we trots op zijn !

Voor allen die het gemist hebben: Via de site van Hart van Nederland bestaat de mogelijkheid om uitzendingen terug te kijken. Misschien dat morgen de uitzending van vandaag er ook wel bij staat.

www.hartvannederland.nl/uitzendinggemist

Ondertussen kan ieder het filmpje al op onze site bekijken !
Laatst gewijzigd door Francisca op 31 mar 2008, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Francisca uit Axel.
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 23:28

Leuk stukje op SBS, zag mezelf ook nog voorbij komen rijden :D

Die foto's op kleur bij de tussenstop, kan iemand mij vertellen waar of wanneer die ergens te zien zijn? 8)
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 23:35

Zo we zijn weer thuis.....!! Als eerste natuurlijk iedereen bedanken die dit allemaal heeft mogelijk gemaakt... de rit was ondanks het weer (GODVER, wat ziet me auto er nu uit zeg) schitterend.... lengte lang zat en deze keer met wat meer tempo gereden achter Daan en Des aan....

Eerste stuk was lekker cruisen samen met een grote groep. Rick voorop, Mitchell erbij (tering rood staat wel heel dik op een R56 MCS, vooral als het opdoemt in de spiegel), Des, Daan, Ralph...... Voordat we het wisten zaten we achter een groep die aangevoerd werd door mellow_ron.... 30 mini's achter elkaar.... De wagen werd maar viezer en viezer... weet nu hoe Hans zich voelt.... :D:D:D

Toen ik doorkreeg dat we in Oosterhout op een groot speelterrein belandde gingen we los. Ok asfalt was niet echt fantastisch, maar wel goed genoeg om voor het eerst die Cooper van mij eens te laten ruiken...... en dan vooral de banden! Ff handrembochtje kennen oefenen, ja moet nog veel leren :mrgreen: :mrgreen: Coendek cursus? Uiteindelijk ging ie een beetje Wat is een Mini toch een cool ding...

Toen kwam het idee, ach laten we eens gek doen... One en Cooper Beek getuned tegen elkaar.... 4 gereden, 1 keer gewonnen en 1 keer gelijk... 2 keer verloren. De start deed het hem.... die Daan is zo gek als eens een deur.... en reed op slicks onderhand.... Voor nog maar 1.9 mm op zijn banden :s :s Geen verschil gemerkt tussen beide, opvallend hoe snel ze beide waren.... idem gewoon!

Het was wel vet om dit voor het eerst te doen op een stuk afgesloten asfalt. Voor de mensen die toekeken en het leken er wel steeds meer te worden en overal doken camera's en videocamera's op... dus we verwachten filmpjes en foto's!!!! :D:D vooral die opdoemende loods was een leuk gezicht :) Volgende keer graag zo'n lekker ding met een vlag die ons afschiet :wink: :wink: :wink: als da zou kennen.....

Daarna ff parkeren in groepjes... en wat bijkletsen. Rein was er ook nog... klasse gast vooral omdat je nu zoveel moet werken.... Daarna zo snel mogelijk naar de Macro gereden. Wat een weggetjes... Volgens mij heb ik de bumper strip niet meer onder me auto... :s :s :s en ik ben nie de enige...

Uiteindelijk aangekomen bij de Marco lekker de uitslag, wat eten, bijkletsen en toen door naar de Griek.... heerlijk zitten beppen met Kaj (wat een dikke wagen heb je gast, die challenge Z4 vleugel zou ik toch overwegen hahahah :mrgreen: :mrgreen: Ken je daarop je tentamens leren. Idee?) en Marss! Super gezellig!! Voldaan rustig teruggereden naar A'dam... Nieuwe Tiesto plaat op en relaxen... morgen weer aan de slag!

Was weer een fanatistiche dag... Ida, Damaris, Coen, Paul en Kaj!! Echt waar briljant! Zo hoort een dergelijke dag te zijn! Volgende keer gaan we drag racen ergens... Ida -> vliegveld weet je nog :D:D Heb de smaak nu wel te pakken en het wordt hoog tijd dat ik die Oranje met blauwe nu eens inpak!

@Coen, SBS6 was goed gast!! Ik zie een talent opkomen.... ik zoek nog een presentator... lijkt het je wat bekende nederlander? :D:D

@Ida, bedankt voor de goodie bags... zat lekker vol... muts was lekker warm....

@maker van het routeboek, schitterend mooi zeg.... woooow!!

Trouwens super stukje bij SBS. Ik was zelf ook nog te zien :( ja achter een deur gezellig zeg... auto stond er ook op, Daan's was natuurlijk het middelpunt van de belangstelling.... da oranje met blauw en dan ook nog als avatar gebruiken :D:D Briljant.... ik heb een abonnement om er half op te staan of zo.... Mini blad met mini united alleen koplamp en nu weer zo half... ik sta altijd naast de meest opvallende Mini's.... :D:D

Verder ff Beek mailen.... wil toch wel wat doen aan da geluid met stationair lopen da is nie lekker.... irriteert voor het stoplicht.... kan nie anders dan software zijn. Garantie ook ff regelen met ze! Verder topbakkie en het geluidje bevalt me steeds beter.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Minpunten: het weer :(

Hoogtepunten: organisatie, racen op het grote opslagterrein! Super, de Unox Mini van Smousje en Jurgen, de onverklaarbare snelheid van Daantje's oranje One, de verbazing die vele mensen hadden over de deuren van IDD en het feit dat Des Berthil bij hield op een kort stukje ......

MR
Laatst gewijzigd door MR op 31 mar 2008, 00:05, 3 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Afterparty”