Waterlandtour

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
tysie
Be Mini
Be Mini

18 mei 2008, 22:33

BigD schreef:@tijs: ik geloof 42 of 43

Greetz BigD :mrgreen:
Wel @&^%*( !!!!!!!

.......we hebben een gok gedaan en 43 opgeschreven als het aantal bruggetjes :evil:

.......geen fouten gemaakt onderweg en als een streep naar de eindbestemming gereden :roll:

waar is onze prijs????? :zwaai
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2008, 22:35

Oh, dus echt geen 113? :s :mrgreen:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

18 mei 2008, 22:37

frankie schreef:

Oh, dus echt geen 113? :s :mrgreen:
miss als je zo veel gedronken hebt dat je dubbel gaat zien :lol: :mrgreen: trouwens mooie foto die ene waar mijn kart rijdens op staat 8)

@tijs: tsja jij wilde zo snel weg he :mrgreen:

Greetz BigD
Dave Joyce
Enthousiast
Enthousiast

18 mei 2008, 22:38

hahah nou wij hadden dus 37 ingevuld en de winnaar had dat ook en we hebben nog geen 100mtr omgereden dus ik weet ook niet hoe er geteld is!!!!

of is de wielomvang van een cooperS anders dan een One???? want dan kom ik ook aan een andere Km stand :D

ach onze prijs was de geweldige :ralley
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

18 mei 2008, 22:40

@Dave Joyce: zou niks uit moeten maken maarja miss heeft die wel gesmokkeld met opschrijven :lol: want niemand controleerde de eindstand he :wink:

maar waar blijven de foto's en filmpjes????? :mrgreen:

Greetz BigD
Dave Joyce
Enthousiast
Enthousiast

18 mei 2008, 22:42

voor foto's check ons fotoalbum.
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 mei 2008, 22:45

frankie schreef:Ik zou toch zweren dat er veel meer mensen met fotocamera's rondliepen :roll: :roll: :mrgreen:

ja ja ja... even geduld hoor.. nog even uit eten geweest en zo.. Zit net een beetje na te bewerken. :p
Marcel Always Open
Cabrio-King

18 mei 2008, 22:49

Leuke dag gehad :mrgreen: Samen rijden was erg leuk, maar niet als er een bejaarde meneer 40 km/u voor je rijdt op een smal dijkje terwijl de rest met 80 km/u aan de horizon verdwijnt :mrgreen: Dat was even :rijden om terug te komen.

@Jurgen, heb je soms last van je rug omdat je je vertilt hebt op de goodybag? 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 mei 2008, 22:55

Voordat ik het vergeet.. Organisatie en van Poelgeest... helemaal top.
:yeah :yeah :hoera :dansen :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2008, 23:02

@mr schreef:ja ja ja... even geduld hoor.. nog even uit eten geweest en zo.. Zit net een beetje na te bewerken. :p
Uit eten...lekker....terwijl jullie aan't genieten waren van jullie maal hebben wij hier het hele huis alweer gepoetst :s ! (morgen bezichtiging, huis is in de verkoop)

:mrgreen: :mrgreen:

BTW, ja dat heb je met zo'n mooie digitale spiegelreflex, dat wekt hoge verwachtingen, foto's moeten dan natuurlijk wel perfect zijn. Heb ik geen last van met m'n compact cameraatje, die wekt helemaal geen hoge verwachtingen dus knal ze zonder te bewerken zo op photobucket :mrgreen: :mrgreen: >)
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 mei 2008, 23:08

hehehehe... Ik schiet in RAW formaat.. ik moet alles nabewerken tot en met de scherpte en belichting aan toe. Met de klikklakklaar camera's van tegenwoordig wijk je niet veel af in kwaliteit.

Het was trouwens erg leuk om te zien dat de mensen die we tegenkwamen een telkens bredere grijns op hun gezicht kregen bij het zien van al die Mini's

Ar.
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 mei 2008, 23:36

Wet waren er inderdaad 41 :D Waren wij dan ook echt de enige die het goed hadden ??
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2008, 23:48

Haha, leuk dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben. Dat maakt al het werk het meer dan waard!!!.
Laat de foto's maar komen in ieder geval. Ik heb ook nog zo'n 150 foto's die ik probeer deze week te plaatsen.

Wat betreft de bruggen: 41 stuk precies
Wat bettreft de km's: 136,1 stuks.

Leuk dat jullie er allemaal bij waren in ieder geval en ik sluit me volledig aan bij floris om de goede hulp te bedanken.
Foto's komen snel!!

Gr,

PP
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 mei 2008, 23:59

Nog een paar fotootjes dan...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mei 2008, 08:04

Zo dan! :shock: 8)

Dat was me een leuk ritje :)

Gistermorgen door Ivo en TBL opgewacht in Amersfoort-Noord tussen de hamburgers en chocolademelk en daarna in een leuk tempo richting Amsterdam. Onderweg een hele vieze, dikke, vette regenbui en na Amsterdam gelukkig weer de zon.

Tussen Hoofddorp en Heemstede werden we ineens ingehaald (a.k.a. voorbij geraced) door Sid en Des :lol: en werd het rijtje MINI's achter ons ineens een stuk groter.
Bij Van Poelgeest aangekomen een lekkere bak koffie en een superlekkere gevulde koek gegeten. Daarna nog even tussen de MINI's gesnuffeld en de DVD van de Oxford-rit in ontvangst genomen. Wat waanzinnig gaaf! Alle fotografen bedankt en ook Wim, Kees en Annet voor de productie. Hij is echt cool!!

Daarna maar eens in de MINI voor de Waterland-rit. We zijn 1 minuut na Jurgen gestart maar in de eerste 80 km geen MINI gezien en ik heb me niet echt aan de snelheid gehouden. Waar Jurgen en Werner zijn gebleven is me nog een raadsel. Gelukkig kwamen ze wel aan bij het tussenpunt.
De rit was geweldig. Mooie route langs de Meije. Lekker bochtig en lekker groen. Ook de nodige brugjes gehad en van sommige had je het idee dat je even los kwam van de grond :)

De lunch was prettig geregeld aan de Lek. Lekker gegeten en daarna achter BigD aan richting het eindpunt in Waddinxveen.

PP en Floris, heel hartelijk dank voor de zeeeeeeeer gave goodie-bag, de erg leuke rit, en Van Poelgeest bedankt voor de gastvrijheid.
De rest van de aanwezigen natuurlijk ook bedankt voor de gezelligheid.

Op naar een van de volgende ritten: 31 mei de nachtrit en 8 juni de rit van de acht heerlijckheden 8) 8)

Heren, nogmaals bedankt!!! :feest
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Afterparty”