@ Floris: Zelfs voor de aanwezige leden van de MMC waren de ex aequo vragen niet te doen hoor. Dat is het jaar van oprichting van de MMC geweest en de leden die meegereden hebben, waren er in die tijd nog niet bij.
Voor mij een leuke rit met mijn classic en die van Mr. Bean tussen al die nieuwe. Ik merk alleen wel dat ik een nog sneller blok moet laten bouwen voor de classic. Ik kon de New Mini's net niet helemaal bij trekken als ze eenmaal gas gaven.
BirthDayRun 2008
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zooo, ik ben ook weer boven water 
Gisteren een leuke MINI-dag gehad die qua tijd niet bepaald MINI was
Eerst naar de Nachtrit van Jan de Jong MINI in Zuid-Holland en daarna nog even door naar de rit in Breda van Renova.
Leuk om weer zoveel MINI's te zien. Ida, bedankt voor je enthousiasme hier op het forum want daardoor waren er toch weer een hoop MINI's op afgekomen.
Route was prima te doen, alleen wel heeel lang (voor iemand die al vanaf 0200uur wakker is) dus halverwege maar met Sleefje mee naar huis gereden
Op naar editie nr. 8
@ Ida: bedankt!
@ Paul: strakke bak die clubman
@ Luv2xlr8: goede keuze die seat (en je bent en blijft natuurlijk enthousiast newminiclub-lid)
@ All: op naar de volgende meet!!

Eerst naar de Nachtrit van Jan de Jong MINI in Zuid-Holland en daarna nog even door naar de rit in Breda van Renova.
Leuk om weer zoveel MINI's te zien. Ida, bedankt voor je enthousiasme hier op het forum want daardoor waren er toch weer een hoop MINI's op afgekomen.
Route was prima te doen, alleen wel heeel lang (voor iemand die al vanaf 0200uur wakker is) dus halverwege maar met Sleefje mee naar huis gereden

Op naar editie nr. 8
@ Luv2xlr8: goede keuze die seat (en je bent en blijft natuurlijk enthousiast newminiclub-lid)

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
sow ook ik ben weer boven water na een hele dag werk weer vandaag
maar ik heb mezelf gisteren zeer goed vermaakt. Was een hele leuke dag. Mooie route veel bekende en onbekende mensen gezien en gesproken. Was zeer gezellig
De dag begon voor mij niet heel vroeg gezien de start toch een thuis race was
maarja moest wel heel mn kart nog onderhande nemen en gezien de dag ervoor laat was was het toch vroeg genoeg.
Bij aankomst eerst lekker voor koffie en worstenbrood gegaan, hmm lekker. Toen beetje babbelen en mini's kwijlen
nog effe met FLORIS mijn modelletje gerolen omdat ik een blauwe had en hij een rode nogmaals dank floris
Daarna lekker gaan karren. Mooi route door leuk bochtig landschap
met een heel leuk groepje de route gereden al was navigeren zeker in het gedeelte na de stop in oude tongen niet onze sterkste kant

Toch hebben we veel gelachen en zeker veel gezien. Alleen mochten de bruggen ons niet mee zitten, ach dan is er wel tijd voor foto's

Toen het later en later werd en we de weg verder en verder kwijt raakte toch maar op de navi naar het restaurant gereden

hier nog lekker nagepraat en heerlijk gegeten.
Kortom super dag dus ik zeg tot de volgende keer
Mensen bedankt, floris nogmaals voor de ruil
Cin bedankt voor het navigeren
Renova bedankt voor de organisatie en de andere mensen die er moeite in hebben gestoken
Greetz BigD

maar ik heb mezelf gisteren zeer goed vermaakt. Was een hele leuke dag. Mooie route veel bekende en onbekende mensen gezien en gesproken. Was zeer gezellig
De dag begon voor mij niet heel vroeg gezien de start toch een thuis race was

Bij aankomst eerst lekker voor koffie en worstenbrood gegaan, hmm lekker. Toen beetje babbelen en mini's kwijlen

Daarna lekker gaan karren. Mooi route door leuk bochtig landschap

Toch hebben we veel gelachen en zeker veel gezien. Alleen mochten de bruggen ons niet mee zitten, ach dan is er wel tijd voor foto's

Toen het later en later werd en we de weg verder en verder kwijt raakte toch maar op de navi naar het restaurant gereden

hier nog lekker nagepraat en heerlijk gegeten.
Kortom super dag dus ik zeg tot de volgende keer
Mensen bedankt, floris nogmaals voor de ruil

Greetz BigD
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Super graag gedaan! Voel me vereerd!
En volgend jaar gaan we zeker weer ons best doen om nog meer NewMINIclub reclame te maken tijdens en voor de BD-run
Arjan schreef:Zooo, ik ben ook weer boven water
Op naar editie nr. 8
Super graag gedaan! Voel me vereerd!

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Hoi Watje, Arjan
Wij hebben dezelfde ritten gereden maar hoor je ons klagen.
En ik liep nog wel met 2 krukken. en nu bedoel ik niet k\k
Ik moet wel toegeven dat wij een prive chauffeur hebben ingeschakeld.
Die ons fijn de omgeving heeft laten zien. Helemaal perfect.
Verder was het echt een mooie rit. De omgeving was ook heel erg mooi.
Alles was strak georganiseerd.
En de bbq was ook erg goed.
Kort samengevat, een hele mooie mini dag.
Annet
Wij hebben dezelfde ritten gereden maar hoor je ons klagen.
En ik liep nog wel met 2 krukken. en nu bedoel ik niet k\k

Ik moet wel toegeven dat wij een prive chauffeur hebben ingeschakeld.
Die ons fijn de omgeving heeft laten zien. Helemaal perfect.
Verder was het echt een mooie rit. De omgeving was ook heel erg mooi.
Alles was strak georganiseerd.
En de bbq was ook erg goed.
Kort samengevat, een hele mooie mini dag.
Annet

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

- geintje -

(eens kijken wat er gebeurd als je de palletjes van de kruk op 'halverwege' zet zonder dat te melden aan de bekrukster)

- geintje -

Laatst gewijzigd door Yvon op 15 sep 2008, 19:58, 3 keer totaal gewijzigd.

- Contacteer:
Bericht
Was weer een hele leuke rit, prachtige omgeving (ben weer op plaatsen geweest die ik nog nooit eerder heb gezien!). Af en toe flink op het gas om Kees en Annet bij te houden, waarbij we de hobbel bij een brug even over het hoofd hebben gezien (kwam behoorlijk hard aan):shock: . D
Onderweg heerlijk op een terrasje(s) gezeten en zelfs een besloten feest verstoord
.
Helaas wat averij opgelopen op de kasseien, de 'flap' onder mijn bumper is in het midden gescheurd
(valt gelukkig nog mee)
@Kees&Annet, Mellow Ron (leuk kennis met jullie gemaakt te hebben), Arjan&Sleefje en Kaij: was gezellig om met jullie de rit te hebben gedaan (de navigatie was top!) en te babbelen op de zonnige terrasjes
@Cooperdriver: leuk je weer even gesproken te hebben, de veren bevallen prima!
@Maaij: mat zijn je velgen ook mooi
!
@Remco: was heel kort, maar nu weet ik wie er aan de andere kant van rijksweg werkt
!
@iedereen: gaaf dat we met zoveel MINI's waren
!
Mijn co-piloot en ik hebben een superdag gehad. Tot volgend jaar!
Onderweg heerlijk op een terrasje(s) gezeten en zelfs een besloten feest verstoord

Helaas wat averij opgelopen op de kasseien, de 'flap' onder mijn bumper is in het midden gescheurd

@Kees&Annet, Mellow Ron (leuk kennis met jullie gemaakt te hebben), Arjan&Sleefje en Kaij: was gezellig om met jullie de rit te hebben gedaan (de navigatie was top!) en te babbelen op de zonnige terrasjes

@Cooperdriver: leuk je weer even gesproken te hebben, de veren bevallen prima!
@Maaij: mat zijn je velgen ook mooi

@Remco: was heel kort, maar nu weet ik wie er aan de andere kant van rijksweg werkt

@iedereen: gaaf dat we met zoveel MINI's waren

Mijn co-piloot en ik hebben een superdag gehad. Tot volgend jaar!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
dus jij kunt er niets aan doen toch??
Annet.
Jij bent ook gewoon een kei.Sleefje schreef:Ik voel me dus zeker NIET aangesproken![]()
Voel me zeker niet aangesproken
dus jij kunt er niets aan doen toch??
Annet.

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Chantal en ik hebben ook een leuke dag gehad. Bij de aankomst de meeste bekende mensen even gedag gezegd en daarna met een select gezelschap op weg gegaan. De route zat leuk in elkaar met mooie bezienswaardigheden onderweg. Totdat die ene bewust weg kwam. Carl reed voor me en liet de mini voor zich stoppen. Hij ging aan de voorbumper kijken maar daar was niks te zien. Dus ik riep van wat is er....Ja, er komt olie uit die MINI. Ondertussen wat ik ook uit de auto gekomen had ik even onder de auto gekeken. Alle olie was er binnen een minuut er uit. De peilstok er maar eens uitgehaald maar daar zat zelfs niks meer op. Naja, toen besloten om met een aantal de mensen de auto aan de overkant te duwen. Dit ging ook nog niet zonder slag of stoot bij zo'n drukke weg. Een heel oliespoor op de weg en met een paar motoren in de aankomst niet echt handig. Eenmaal aan de overkant hebben de mensen de MINI service gebeld. Wij zijn doorgereden om de route nog af te maken. Helaas was het al best laat en maar gekozen om de rit op de tomtom af te rijden naar het eindpunt.
Vind het een beetje jammer dat er op het forum gezegd wordt dat de MINI wel te hard gereden zal hebben. Nou ik kan jullie vertellen dat dit niet het geval is.
Ik hoop iig dat de mensen die dit overkomen is er goed vanaf komen en snel weer met de MINI kunnen rijden zonder grote kosten.
Ook jammer dat het een "echte MMC" vraag was en dat daar flink reclame voor werd gemaakt, misschien toch maar eens proberen om de NewMINIclub ook maar eens in de organisatie te betrekken om er nog een leukere dag van te maken.
Al met al hebben wij een leuke dag gehad!! Ook even op het terrasje gezeten en onderweg mooie dingen gezien....
De BBQ was erg goed en dit was INCL. drank. Dit was van te voren niet bekend anders hadden denk ik nog meer mensen ingeschreven.
Wat mij betreft een gezellige en een geslaagde dag.
Tot de volgende keer!!!
Vind het een beetje jammer dat er op het forum gezegd wordt dat de MINI wel te hard gereden zal hebben. Nou ik kan jullie vertellen dat dit niet het geval is.
Ik hoop iig dat de mensen die dit overkomen is er goed vanaf komen en snel weer met de MINI kunnen rijden zonder grote kosten.
Ook jammer dat het een "echte MMC" vraag was en dat daar flink reclame voor werd gemaakt, misschien toch maar eens proberen om de NewMINIclub ook maar eens in de organisatie te betrekken om er nog een leukere dag van te maken.
Al met al hebben wij een leuke dag gehad!! Ook even op het terrasje gezeten en onderweg mooie dingen gezien....
De BBQ was erg goed en dit was INCL. drank. Dit was van te voren niet bekend anders hadden denk ik nog meer mensen ingeschreven.
Wat mij betreft een gezellige en een geslaagde dag.
Tot de volgende keer!!!
Onze sponsors