Wow, wat een enthousiasme. Luitjes, wij hebben dit met heel veel MINI-liefde en plezier gedaan!!!
Wat een genot al die verwennerij. Het gaf me een superblij gevoel dat jullie allemaal met een geweldig gepoetste cq gerestylde MINI bij Van Leeuwen wegreden.................
Een prachtig pand, 4 geweldige restylers, Marly en ik en natuurlijk jullie allemaal waren DE ingrediënten voor een geweldige dag!!!!
John, jij ook bedankt voor je inzet!!
Ragnar, thanks for the design!!
Applaus voor de restylers, jongens jullie waren geweldig! Non-stop bezig geweest!!!!!!
Marly, heel hartelijk dank voor je gastvrijheid.
@Dave, thanks for the hot-pink
@Timo, dat gaat een gave mod worden, wie eerst??? Was ook fijn om jou weer te zien, super dat je gekomen bent
@MiniCat, I'm sorry. Shaved legg's??
@Beate, wow helemaal uit Heerenveen. Super!!
@Jurgenheeeeh, mmmm I love the ........boy bonbons en jetons nice combi... Juli?
@Annet, jij smeertum thanks
@Bas, voortaan je auto verwennen hoor... Was het gezellig??
@Toine, wow wat een clubman! Leuk je ontmoet te hebben!
@Youri, amazing wrap. Nu ik nog
@Maaij, komt goed! Still my fav.
@Ries, finally.......!
@Marss, PW is beautiful. Ben benieuwd wat er op je neus gaat komen. Ik vind het zo!
@Angel, zo hè dat ziet er gelikt uit!
@Peggy, ik ben ook op jouw MINI verliefd
@Nathalie, vrijdag gaat onze dag worden
@kastja0, dank je wel heel lief, super dat je er blij mee bent!
@Mike, stoer hoor die sticker!
@Marcel, m'n hulp heeft niet mogen baten, maar jij krijgt die rolbeulgels vast wel goed
@BlonT, gewoon standaard dat roze emmertje in je kleppie Thnx!
Was een erg gezellige dag gister. Huib en ik waren er alleen wel al snel achter dat poetsen niet echt ons ding is!
Verder nog even de van Jurgen overgekochte JCW strut gemonteerd na wat tips bij onze stoepsleutelaar gevraagd te hebben! (Thanks Coen)
Omdat ik toch wel erg veel teer op de zij en achterkant had zitten toch maar bij de autoshop een kleikitje gehaald. Dat ga ik vrijdag maar eens proberen denk ik. Daarna nog even met Kees en Annet naar Renova geweest om een nieuwe X5 (ik bedoel natuurlijk velgen...) uit te zoeken. Hier kwamen we Paul tegen waardoor de ogen van de X5 opeens op de nieuwe M3 kwamen te vallen.
Iedereen super bedankt maar ik denk dat ik de volgende x alleen kom kijken!
ik zal morgen wel even goed reageren, maar ik heb genoten!
Auto weer mooi gepoetst en klaar voor de zomer
nu de binnen kant nog even aanpassen.
nu nog even nieuwe bonnets bestellen
(terug weg trouwens best snel gedaan.....werd begeleid door 2 volvo's van de plisie.....toevallig lui die ik ken...dus mooi met een volvo voor en achter scheuren richting enschede , was met anderhalf uur thuis
Mooie foto's , Bas.
Kan zowaar zien dat ook Annet aan het poetsen was...
Het was weer een gezellig dagje, de auto is weer netjes (van buiten dan) en de rolbeugels van de mini komen ook wel weer netjes binnenkort. Dank Marjon voor de hulp!
@ BadSmini Youri, mooie wrap, ik was onder de indruk van hoe netjes het erop zat (en wil ook niet weten hoeveel uur je daarmee bezig zou zijn )
@Coendek, yes sir, "Always open" it is. Jouw gele kanon moet je gewoon nooit meer wegdoen trouwens !!!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ziet er echt erug goed uit mensen... zo verdomd vervelend dat ik WEER niet kon... Mijn MINI had echt een "verwenbeurt" nodig Hoop dat ik niet een jaar op de volgend moet wachten! Desnoods laat ik de MINI afzetten door een autoambulance