Mini United '09

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 mei 2009, 18:00

Nice Pics! Ow en uhm... leuk dat je die uit het restaurant er ook bij zet 8) :mrgreen:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 mei 2009, 18:43

Op www.telegraaf.nl nog wat foto's

foto 121 is Gregje! 8)
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

25 mei 2009, 19:25

Zoo, pff ik ben ook weer een beetje bijgekomen.

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid dit weekend tijdens MU!! Het was echt top! Weer een hoop nieuwe mensen leren kennen, maar heb nog steeds moeite met de combinatie forumnaam en echte naam.

Voor ons (Paul, Ida, Coen, Damaris en Floris) begon het feest donderdag al. Om half 4 verzamelt bij Paul en Ida en daar nog de laatste mod aangebracht. Helemaal leuk en lekker girly :D bedankt Paul voor het halen maar ben bang dat je binnenkort nog wel een keer bij die man langs kan want ik wil die kroontjes ook wel heel graag. Daarna op ons gemakje, met een vol bepakte MINI (haha zal voortaan niet zoveel kleren en schoenen meenemen maar ja ik wil wel wat te kiezen hebben :mrgreen:) naar Hazeldonk gereden en daar stonden Coen en Damaris al te wachten. In Calais aangekomen gelijk het hotel opgezocht, er waren meer MINI`s bij het hotel. Volgens mij stond een groot deel van de Duitse club er ook. Ook een Nederlandse man die gelijk naar ons toekwam en zei dat ie me vorige week in Den Haag had zien rijden, wat is de wereld toch klein... `s Avonds lekker in Calais een hapje gegeten en op tijd naar bed gegaan. In tegenstelling tot Paul, Ida, Coen en Damaris hadden wij een prima hotel met een goed ontbijt.

Toen wij `s ochtends bij de boot aankwamen stond iedereen er al dus we konden gelijk aansluiten. Gaaf gezicht al die MINI`s bij elkaar. In Engeland waren we elkaar jammer genoeg erg snel kwijt. Ik zat bij de snelle groep en reed achteraan, pff heb stukken 150 gereden, op zich niks mis mee maar als het druk is, je aan de andere kant rijdt, je rechts in moet halen en je je moet focussen op MINI`s is het wel ff een ander verhaal. Gelukkig snel een punt afgesproken om te verzamelen en daarna ging het beter.

Het hotel was prima, gelukkig hebben Linda en ik geen last gehad van de rumoerige Engelsen op de gang. De car wash bij het hotel was helemaal relaxed. Vijf pond en ze hebben hem met z`n vijven gewassen. Een goeie wasbeurt was ook wel ff nodig want het was een heel kerkhof op de voorkant. Bij MU zag het er weer goed uit, idd erg goed geregeld allemaal. Jammer dat ik niet op de infield stond, je stond nu best ver weg op een parkeerterrein. Gelukkig had ik voor zaterdag en zondag wel een parkeerkaart dat ik iets dichter bij kon staan. Net als Ida was ik voornamelijk in de shop te vinden :D en heb ook wel het een en ander gescoord. Tja, en het was ook allemaal zo goedkoop he Annet :mrgreen: Wat hebben we een mazzel gehad met het weer, het is echt 3 dagen super weer geweest en dat was ook duidelijk aan alle gezichten te zien.

Jammer dat we gisteren alweer terug moesten, die fatboys lagen heerlijk zo in de zon 8) De terugreis was best vermoeiend. Vooral dat laatste stuk van Calais naar huis. Pfff ik heb nog last van mijn blaas, wat moest ik nodig plassen. Als het nog iets langer had geduurd dan was ik echt die sloot ingegaan haha. Onderweg in Belgie nog wel een steen tegen mijn ruit gekregen, er zit een behoorlijke ster in, morgen Carglass bellen maar ik hoop dat ze het nog kunnen repareren. Net iets over twaalven was ik thuis. Gelukkig was ik vandaag vrij dus kon ik lekker uitslapen…….

Nogmaals iedereen bedankt voor het gezellige weekend en op naar MU 2011!!!!
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2009, 21:11

Berthil schreef: De live muziek vond ik zwaar k*t, eigenlijk de reden dat we beide avonden niet zo lang zijn gebleven.
Helemaal gelijk Berthil :? erg jammer was dat!!
In de middag was het nog goed met de dj, het zonnetje en de drankjes, maar 's avonds was het echt om te janken!
Wij waren op zaterdagmiddag al redelijk op tijd naar het hotel gegaan om ons op te frissen en vooral om de auto's weg te brengen. Toen met de taxi terug naar het circuit.. vol goede moed maar die was snel verdwenen daar :( we hadden wat gegeten en wat cocktails gedronken maar toen maar weer de taxi gepakt, naar Northampton. Gelukkig hebben we ons daar nog erg goed vermaakt met die gekke Engelsen :mrgreen: geweldig!!!
Ook nog even Dick en Blackline langs de club zien scheuren :lol: zag er cool uit!!
Mini Edwin
4 op een rij!
4 op een rij!

25 mei 2009, 21:13

Mellow_Ron schreef:Hier zijn de foto's dan!

Afbeelding

Hahaha... Die daar lopen, die komen bekend voor :P Mijn foto's en filmpies komen snel!

Groetjes,

Edwin
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2009, 21:44

Mooie verslagen en bijbehorende foto's. :D

Geven een goede impressie van het gebeuren, en er omheen. 8)
Heb toch wat gemist als ik dit zo bekijk. :(
coendek
Stoepsleutelaar

25 mei 2009, 21:45

Edwin, goed je gezien te hebben jongen!! :D

laat die pics maar komen!! :D

mijne komen ook zo!

Coen
coendek
Stoepsleutelaar

25 mei 2009, 22:07

pics pics pics

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

25 mei 2009, 22:18

sowee ik ben ook weer een soort van onder de levende :s jeetje heb vanmorgen tot aan de middag pauze zitten knikkebollen op kantoor :lol: daarna ging het opzich wel maarja :mrgreen:

heb echt een geweldig weekend gehad mensen echt heb me super vermaakt 8) dit werd ook versterkt door het super clubbie waar we mee waren echt super gezellig 8) maar morgen komt mijn verhaal en mn foto´s want ga zo effe beetje op tijd tukken :roll: :lol: :?

@coen: die flesjes ken ik ergens van :lol:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
shopalicious
Be Mini
Be Mini

25 mei 2009, 22:26

Wat een leuke foto's en verhalen allemaal. Daar is duidelijk vanaf te zien dat jullie het goed naar je zin hebben gehad. Maar wel een overdosis MINI hahaha.
Wel leuk dat een aantal van jullie nog even in de spotlight hebben gestaan. Toch een leuk compliment.
Afbeelding
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2009, 22:30

Welke MINI had er zoveel koelvloeistof(WKD) nodig dan? :P :D
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2009, 22:32

Erg leuk weekend!
Het was erg vroeg vrijdagochtend (vooral laat geworden, dank je Greg ;) ) maar we hebben ons super geamuseerd.
De foto's lopen op tot 780 exemplaren waarvan een dikke 500 zeker de moeite zijn. 130+ ervan staan op mijn Photobucket, waarvan hier alvast enkele exemplaartjes ;)

De rest staat op http://s498.photobucket.com/albums/rr345/GeoBem007/Mini Cooper D/Silverstone 09/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
daamen
Nieuw Lid
Nieuw Lid

mini united 2009

25 mei 2009, 22:39

Mijn eerste mini united is een feit en wat een ervaring was dat zeg, zoveel mini's en zulke mooie ook. Ook de stuntshow vond ik gaaf. Tevens geslaagd in mijn zoektocht voor een stuur: een jcw leer/alcantara, vandaag de aibag daarvoor besteld. Deze hadden ze niet. De groene John Cooper
Afbeelding vond ik echt prachtig. Maar ook deze italiaan mocht er wezen

Afbeelding

mijn mini viel wel op zag de kleur verder niet staan,

Afbeelding maar misschien heb ik m over het hoofd gezien.

Zondag was ik wat later toen ik kwam ging er een grote groep net weg ben nog niet zo thuis in de namen maar zag blont 007 en volgens mij ook coendek dus lekker lopen toeteren :D nou dat was mijn ervaring met Mini United 2009 en is zeker voor herhaling vatbaar voor meer foto's kun je in mijn gallery kijken Groetjes daamen (Mark)
live life drive mini
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

25 mei 2009, 22:39

Ik heb niet zo veel foto's gemaakt maar hier mijn bijdrage bij al die andere mooie foto's van iedereen.

Wachten in het zonnetje op de boot naar Dover. Geen drupje regen gezien het hele weekend:
Afbeelding

Aankomst Dover. De vorige keer dat ik er was was alles grijs door regen en mist:
Afbeelding

Chantry Coach House op loopafstand van het circuit.
Afbeelding

Klaar voor de kwalificatie:
Afbeelding

De Classics zijn hier net klaar met hun kwalificatie:
Afbeelding

Toch leuk om een Concept Car eens met eigen ogen te aanschouwen, de Crossover stond er tegenover:
Afbeelding

Volgende modificatie aan de Cabrio (en dan niet de kleur)?
Afbeelding

Zondag op de terugweg nog even Folkestone aangedaan:
Afbeelding

Toch een fris windje en net boven de 20 graden maar de Engelsen doen net of het 30 graden is :s
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Berthil op 25 mei 2009, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

25 mei 2009, 22:42

Daar zitten heel vette foto's tussen geo en coen
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”