2e editie Waterlandtour

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

15 jun 2009, 15:06

BMW X3 schreef:
Jurgen schreef:Lol zo vaak? Had ik nog eens niet door, maar ik heb die lip nog he :D Dus :D

En binnenkort toch een aero pakket!! :D :P :D
Ja dat aero pakket is een must hoor.

Die metertjes van jou zien er ook helemaal :-PP uit.
(ik ben gewoon jaloers)

Annet
Greg kan ze installeren hoor :D
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

15 jun 2009, 15:39

Jurgen schreef:Lol zo vaak? Had ik nog eens niet door, maar ik heb die lip nog he :D Dus :D

En binnenkort toch een aero pakket!! :D :P :D
Ja dat was ik achter het stuur, dat mocht toch van je he Jur? :mrgreen: :wink:

Ja idd die metertjes. Zaaaaaaalig al die G-krachten :wink: en dan heb ik nog niet over die overgebleven lucht..... :P 8) :)) En ik maar denken dat er de eerste 20 km een bus achter ons zat :s :mrgreen:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

15 jun 2009, 15:48

Zo hier mijn aandeel aan foto's en verslag!

Al vroeg stonden Marjon en Jurgen bij me op de stoep, en Marss had natuurlijk weer last van het Brabants Ochtend Kwartier, de BOK hahaha dus die zagen we bij Lage Zwaluwe tot onze verbazing al voor ons bij het tankstation. Daar aangekomen gelijk doorgekacheld richting Naatje.
De TomTom bracht ons vlotjes tot voor haar deur, Naatje ingestapt en richting Heemstede gegast!. Daar aangekomen vroeg Yvon of ik me vergist had in de tijd, waarop ik antwoorde Nee ik heb Paul niet bij :mrgreen:

De rit stak goed in elkaar maar wat een takke eind was het zeg!
Volgende x maar een korter ritje, maar omdat het zo lang geleden was
heb ik toch enorm genoten.
Wat een mooie omgeving en leuk al die kleine bruggetjes!
Nog gezwaaid bij de vakgarage van PPCS zijn vader alleen zwaaide er niemand terug! :? :lol:

De Pont was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend want in die cabrio zie je geen zak en achteruit die pont op was toch wel voor mij het
hoogtepunt van de dag!.

Daarna ergens fout gereden en toen maar op de TomTom naar het eindpunt gereden.
Daar waren het er meerdere eens dat we lekker ergens anders een hapje
moesten gaan doen........gelukkig hihi, dus lekker naar Zandvoort gereden.

En toen buikje rond gegeten en weer richting huis, en nu is het alweer maandag haha, hier mijn foto's!

Geen hoogstandjes want kletsen en autorijden is al vermoeiend genoeg! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2009, 17:47

Hier nog mijn foto's :Foto:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ri
Rini

15 jun 2009, 18:38

Blont-007 schreef:Geen hoogstandjes want kletsen en autorijden is al vermoeiend genoeg! :mrgreen:
En dan moet je zo af en toe ook nog een stukje navigeren.
Ida, Nathalie en Marss. Nog bedankt voor het wachten na het pontje en het navigeren na de middag :wink:

Gr. Rini

Zojuist de MINI weer even ontdaan van alle vuiligheid :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

15 jun 2009, 19:59

Zooo ook nog ff een stukje van mij. Floris en Peter Paul, weer bedankt voor het organiseren! Het was weer goed geregeld allemaal.

`s Ochtends werd ik opgehaald door Ida en een hele stoet MINI`s, was een erg leuk gezicht zo in mijn straat. Maar pff wat een weer. Gelukkig konden Ida en ik na de lunch met de kap open rijden. Wat een heerlijkheid zo`n cabrio en wat krijg je een aandacht :D Na de lunch ging het navigeren een stuk minder. Tja, vrouwen kunnen dus ook geen meerdere dingen tegelijk, dat bleek wel weer.....kletsen en navigeren gaan niet samen :lol: Een aantal keer verkeerd gereden maar dankzij de Tom Tommie toch uiteindelijk bij het eindpunt terecht gekomen.

Daarna nog met een groepje gaan eten op het strand van Zandvoort. Marss, Jurgen, Marjon en Ida bedankt voor het thuis brengen. Het was een super gezellige dag!! Ida, nogmaals super bedankt dat ik met je mee mocht rijden. Het was erg gezellig 8) en heb erg gelachen. Marjon bedankt voor de goodybag :D, Kees voor de sticker :D en Ida voor de roze badge :D

Hoogtepunt van de dag was idd net zoals bijna iedereen al aangaf, het pontje!! Ida, je bent een bikkel! Heb je toch maar weer mooi ff gefixt :wink:

@iedereen: bedankt voor de gezellige dag!!!

Tot de volgende meet!!
:))

hieronder nog een aantal foto`s

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mini=fun
One wheel wonder
One wheel wonder

15 jun 2009, 21:07

PPCS schreef:Haha die weg met dat paaltje zit niet in de route hoor :wink: . Hoe zijn jullie daar terecht gekomen..............
In ieder geval goed nieuws dat jullie het leuk gehad hebben. Keep the pictures coming 8) .

Gr,

PP
Wij zagen jullie staan voor het paaltje, stond toch echt een bordje doodlopend :D
Wij vroegen ons wel af of jullie dat paaltje nou nog uit de grond hebben gekregen of dat jullie terug moesten rijden...
MaVaEe
Koeien-teller

15 jun 2009, 21:36

Mini=fun schreef:
PPCS schreef:Haha die weg met dat paaltje zit niet in de route hoor :wink: . Hoe zijn jullie daar terecht gekomen..............
In ieder geval goed nieuws dat jullie het leuk gehad hebben. Keep the pictures coming 8) .

Gr,

PP
Wij zagen jullie staan voor het paaltje, stond toch echt een bordje doodlopend :D
Wij vroegen ons wel af of jullie dat paaltje nou nog uit de grond hebben gekregen of dat jullie terug moesten rijden...
Heel erg helaas moesten we helemaal terug... :(
Afbeelding
Dave Joyce
Enthousiast
Enthousiast

15 jun 2009, 22:40

MaVaEe schreef:
Mini=fun schreef:

Gr,

PP

ook wij zagen ze staan en konden het niet laten om even te toeteren :)
maar schetste onze stomme verbazing bij aankomst bij de finish stond uitgerekend die groep al op het parkeerplaats :( maarhet was de tomtom die ze daarheen had gebracht........

leuke foto's zijn er gemaakt, zodra mijn navigator die van hem klaar heeft dan zal ik ze plaatsen.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

15 jun 2009, 22:55

Hhahaha Naat gelachen hebben we zeker!
Wij zijn toch niet zo BlonT :lol:
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jun 2009, 22:57

Blont-007 schreef:Hhahaha Naat gelachen hebben we zeker!

:shock: :shock:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Kees en Annet
Racende reporter

15 jun 2009, 23:02

Dave Joyce schreef:
MaVaEe schreef:
Mini=fun schreef:

ook wij zagen ze staan en konden het niet laten om even te toeteren :)
maar schetste onze stomme verbazing bij aankomst bij de finish stond uitgerekend die groep al op het parkeerplaats :( maarhet was de tomtom die ze daarheen had gebracht........

leuke foto's zijn er gemaakt, zodra mijn navigator die van hem klaar heeft dan zal ik ze plaatsen.
Wie niet sterk is moet ...................................................... :lol:
Wij waren zelf ook heel verbaasd dat er nog niemand was hoor.
We hebben zelfs Peter Paul zijn middag dutje in het water laten lopen. Hij lag zo lekker in de zon daar.

Volgende rit gaan we zonder Tomtom doen.

Annet
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2009, 23:22

Soww, er is inmiddels al heel wat geschreven, maar ik wil ook even laten weten dat ik het helemaal naar mijn zin heb gehad.

's Ochtends was het echt ff te vroeg en ik heb me een (klen) beetje verslapen. Gelukkig kon ik die tijd op de snelweg rap inhalen (@ Mitchell, waar stonden ze nu te controleren? Bij 29,9? Dat is in ieder geval niet het stuk waar ik mijn tijd moest inhalen. Vandaag ff gecontroleerd :wink: ) en was ik niet als laatste bij the meetingpoint. Vandaar in een klein treintje naar Nathalie gecruised (voor iedereen die het niet weet, daar staat in de buurt een PAARD in de voortuin (in een tuin ter grote van 1,5 x 3 mtr) :s ). Van daaruit naar Heemstede, gelukkig wisten we het adres waar we naar toe moesten, dus Tommie navigeerde. Mooi op tijd in Heemstede aangekomen waar we werden verwelkomd door veel bekenden en ook onbekende gezichten.

De rit was helemaal leuk. De regen was ECHT jammer, want de route had ECHT nog leuker geweest om in de zon te rijden!! (Al hadden we dan wel meer fietsers gehad). Heerlijke dijkjes, smalle weggetjes en idylische bruggetjes en het leuke pontje, echt een toptocht!!!

Mijn dank aan mijn navigatie Annet & Kees, een ander stuk Mitchell & Floris en het grootste stuk (waar we helaas met regelmaat fout reden, maar zonder hun was ik niet aangekomen) hebben BlonT en Nathalie voor mij genavigeerd.

ff wat foto's (mij enige foto's)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na de lekker lunch was het eindelijk droog en is mijn dak open gegaan. De rest van de middag was het toppie. De dijkjes waren snel droog en we hebben heerlijk kunnen rijden.
Uiteindelijk de dag afgesloten met een etentje in Zandvoort, lekker aan het strand, in de zon, HEERLIJK!!!!

Nogmaals, Floris & Peter Paul; BEDANKT!!!!!

Alle deelnemersl ook julie bedankt voor de gezelligheid.

@ Ducks, tering rij eens door!! :mrgreen:

marss
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

15 jun 2009, 23:30

Mac Mini schreef:
Blont-007 schreef:Hhahaha Naat gelachen hebben we zeker!

:shock: :shock:
:lol:

Rag vraag aan Miranda ff of ze nog in de stad is geweest ? :lol:

Terug naar “Afterparty”