Clubspecial 16 juli

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 jul 2006, 18:43

MG ZT-T schreef: Zonder MGF's waren er ook geen nieuwe Mini's geweest. Dus misschien kunnen we volgende keer wat gezamelijk doen.
Even is er "gestoeid" met een MG-F bij de ontwikkeling van de MINI, maar daar is van afgehaakt. De MINI heeft niks met de MG-F gemeen.

Niks tegen de MG-F, deze is namelijk ook bij mij de revu gepasseerd bij de keuze van auto. :wink:

Om iets samen te doen: altijd prima, volgens mij, als het maar gezellig is...
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2006, 19:01

Ik heb wel een paar foto's gemaakt van de ingehaalde mg's. Zal ze wel even plaatsen hier.
droeftoeter
Nieuw Lid
Nieuw Lid

18 jul 2006, 21:07

He allemaal,wilde eigenlijk alleen nog maar ff zeggen dat ik t helemaal top vond!!Vast tot snel op de volgende meeting.... 8)
Sander
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

18 jul 2006, 22:56

kwiebje schreef:Die auto met die blauwe velgen, die kapot was gegaan naar 2 rondjes is dat ook een lid van jullie club ??
Die is van MG-R.nl. Deze wagen heeft er een K4 turbo blok in zitten wat normaal gezien fabrieks af 160pk geeft. Er zijn nog wat problemen met het motor management dus hij komt er nog niet aan. Hij (de wagen is overigens van een zij) viel uit doordat de homokineten stuk gingen. het blok ging dus nog wel maar de wielen wilden niet meer mee ;)
MGF.be forum member
Sander
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

18 jul 2006, 23:49

De video vanuit mijn F gemaakt is hier te downloaden:

ftp://MGF:[email protected]

In de map "MGF" met als naam "Clubspecial" Ik zal de server een aantal dagen proberen aan laten staan Verder gaat hij normaal gezien iedere dag vanaf 15:00u automatisch aan en als ik ga slapen weer uit.
MGF.be forum member
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2006, 12:14

Hee ik kom daar voorbij nadat je versnelling eruit ligt. Dat heb ik dus op film staan. Vond het al zo raar dat er zoveel zooi uit je uitlaat kwam. Die zag je met schakelen echt knallen.

Mijn filmpje is bijna geupload. Er zit net zulk onfatsoenlijk commentaar in, met name van mijn Co over andere rijders als het filmpje van jou! :lachuh

Alvast mijn oprechte excuus daarvoor!
Afbeelding
Carl
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 jul 2006, 13:49

Hey die Sander,

Mooi filmpje... sonde van de versnellingsbak op het einde. Ik zie mezelf de hele tijd bij jullie in de buurt rijden. Zwarte Cooper met wit dak, reed gelijk op met de cabrio.
Sander
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

19 jul 2006, 15:59

CooperS-indiblue schreef:Hee ik kom daar voorbij nadat je versnelling eruit ligt. Dat heb ik dus op film staan. Vond het al zo raar dat er zoveel zooi uit je uitlaat kwam. Die zag je met schakelen echt knallen.

Mijn filmpje is bijna geupload. Er zit net zulk onfatsoenlijk commentaar in, met name van mijn Co over andere rijders als het filmpje van jou! :lachuh

Alvast mijn oprechte excuus daarvoor!
Hehe, het commentaar is "in the heat of the moment hè ;)

Die troep vraag ik me af wat dat is, het zal zeker niets met de bak te maken hebben. Was het toevallig witte rook ? dan zou het koelwater kunnen zijn, het pijl was een beetje gedaald en ik weet niet waar het is gebleven... Misschien de koppakking. Geen nood, ik ligt hier toch een nieuwe kop klaar. Met grotere poorten, grotere kleppen, scherpere nokkenassen EN variabele kleptiming :mrgreen:

Anderzijds heb ik ook een 4-2-1 ("spaghetti" uitlaat spruitstuk) kat bypass en een redelijk open demper. Het kan dan natuurlijk zo zijn dat er zo af en toe nog iets verbrand halverwegen de uitlaat 8)
MGF.be forum member
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

19 jul 2006, 19:24

CooperS-indiblue schreef:.... Mijn filmpje is bijna geupload. ....
Ben erg benieuwd naar je film, waar heb je hem ge-upload dan???
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2006, 19:28

Zo net terug uit Arnhem! Mijn filmpje is inmiddels online en dit is de link;

Alvast en nogmaals excuus voor het commentaar op sommige circuitgangers, ik zal het voortaan voor mezelf houden! :lachuh

Mijn filmpje van 16 Juli!

(p.s. ik wilde hem op het mgf.be forum zetten, maar zo te zien is er iets mis, want ik krijg geen forum meer te zien)
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jul 2006, 20:08

Even het hele filmpje bekeken en ondertussen een pizza weggewerkt (hadden er ook twee kunnen zijn) :)

Dat is toch Carl die daar in het begin 'irritant in de weg zit' :)
En even later kom je er haast niet voorbij :)
Pluimpje voor Carl!

Vertrekken jullie nou allemaal tegelijk in het begin? Ze kunnen toch veel beter iedereen één voor één uit de pits laten vertrekken met 10 seconden verschil? Of waren daar teveel auto's voor op de baan?

Kan wel zeggen dat het 6 juli véél harder ging met veel mooiere ideale lijnen, maar het was dan ook niet zo druk op de baan. Zeker op die snelle slinger omhoog na de eerste drie bochten naar die blinde bocht naar rechts.

Blijft een mooi geluid Hans, eens kijken of die GP dat ook heeft straks :)

Ik denk dat ik volgend jaar in ga schrijven voor de sportieve dag(en), of doen daar zo'n beetje alleen Porsches aan mee?

Het filmpje van Sander ook aan het bekijken.
Goed gecoached door de bijrijder die er al vaker gereden heeft
(hier kan je em pakken he) :)
Laatst gewijzigd door Berthil op 19 jul 2006, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2006, 20:15

Berthil schreef:Even het hele filmpje bekeken en ondertussen een pizza weggewerkt (hadden er ook twee kunnen zijn) :)

Dat is toch Carl die daar in het begin 'irritant in de weg zit' :)
En even later kom je er haast niet voorbij :)
Pluimpje voor Carl!

Vertrekken jullie nou allemaal tegelijk in het begin? Ze kunnen toch veel beter iedereen één voor één uit de pits laten vertrekken met 10 seconden verschil? Of waren daar teveel auto's voor op de baan?

Kan wel zeggen dat het 6 juli véél harder ging met veel mooiere ideale lijnen, maar het was dan ook niet zo druk op de baan. Zeker op die snelle slinger omhoog na de eerste drie bochten naar die blinde bocht naar rechts.

Blijft een mooi geluid Hans, eens kijken of die GP dat ook heeft straks :)

Ik denk dat ik volgend jaar in ga schrijven voor de sportieve dag(en), of doen daar zo'n beetje alleen Porsches aan mee?

Het filmpje van Sander had ik vannacht al gedownload, straks ook even kijken.
Ja Carl verdient zeker een pluimpje! Ik hield hem met name niet bij als het omhoog ging, dan moest ik in z'n 3, eigenlijk te hoog, maar ja 2 was te laag.

Ik ga volgende keer ook in Sportief!

Ja we vertrokken allemaal tegelijk en het schoot inderdaad niet op, veeeel te veel man op de baan dat was wel jammer. Maar dit ga ik een keer overdoen en de Nurburgring ga ik ook zeker op met de MINI, daar heb je niet per se een dure sportwagen voor nodig, want de MINI kan het prima, dat is ook weer eens wat anders dan een Porsche, BMW of Ferrari.

Als er mensen gaan, ik doe mee!
Afbeelding
Carl
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 jul 2006, 21:43

:mrgreen: Toffe film !! :mrgreen: Die zwarte MINI in het begin ben ik niet, heb eigenljk grotendeels met hans opgereden, vanaf een miniuut of 15 in de film ben ik het die voor de filmcamera rijdt.

Krijg er zo weer zin in als ik het filmpje terug zie..

Geweldig commentaar overigens !!! :mrgreen:

Die auto kan niet standaard zijn :mrgreen:

Ik wil graag het filmpje een keer op dvd van je overnemen.. Misschien op de volgende meeting :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2006, 22:37

Leuk he, dat commentaar? Kan me voorstellen dat er andere zijn die er hun vraagtekens bij zetten...

Doe ik, ik zet hem meteen op DVD, neem hem mee naar de eerstvolgende meet waar we beide bij zijn!
Afbeelding
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

19 jul 2006, 23:16

Mooie film hoor, Kay!
Was die andere MINI niet van Laurens? Die had een beetje last van hoge luchtweerstand, denk ik; bij terugkomst in het paddock was zijn luchtrooster (onder de ruitenwisser) pleitte...

En inderdaad met de hele meute tegelijk vertrekken. Wat een mierenest van wagens. En eigenlijk bleef dat zo gedurende de tijd dat we konden rijden. In het begin ging het allemaal wel redelijk. Later toen iedereen het circuit begon te kennen, vloog iedereen in elk gaatje wat er maar viel. Lastig met al die lage Westfields, Donkervoorts, en Caterhams... Zo af en toe ben ik dus ook aardig van het gas gegaan omdat ik het niet echt tof vond dat sommige wagens op 5 cm van mijn achterbumper reden. (Wilde graag zonder schade weer huiswaarts...)
Maar zeker heel veel lol gehad op het circuit en in de paddock!

Nu nog op zoek naar nieuwe voorbanden, waren al redelijk aan vervanging toe. Maar die ronden op Zandvoort op het hete asfalt eisen behoorlijk wat van de Pirelli's....hehehehe

Terug naar “Afterparty”