Zandvoort 29 april.....

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

29 apr 2010, 19:49

Wie zit er hier nu achter je te drukken? :mrgreen:

Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

29 apr 2010, 19:56

En de laatste.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Nootdorp
Berichten: 1777
Lid geworden op: 01 mei 2008, 22:30

29 apr 2010, 20:03

Ook weer terug en een beetje bijgekomen. En wat vond ik er van ....

Heeft iemand nog een setje velgen met semi slicks liggen :mrgreen:

Was echt cool!! .. Hans bedankt voor de instructies.

Autotje heeft zich goed gehouden .. banden waren alleen de laatste 2 sessies soep .. ging alle kanten op.

Aan alle fotograven en filmers .. ziet er super uit!! en deze gaat boven me bed .. thnx ossie!

Afbeelding
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

29 apr 2010, 20:21

Wij (Rosalie, Mika, Tygo en ik) zijn vanmorgen ook eventjes geweest. Het was erg leuk, lekker warm, superrelaxt sfeertje, helemaal prima! Alleen werd Mika ineens ziek en zijn we dus vlotjes weer richting Amstelveen vertrokken. Ondanks ons bliksembezoek toch Olaf nog wat rondjes zien maken en natuurlijk Marcel. Respect voor beide heren, het zag er erg gaaf uit!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Nootdorp
Berichten: 1777
Lid geworden op: 01 mei 2008, 22:30

29 apr 2010, 20:30

MiniBeardie XL schreef:Wie zit er hier nu achter je te drukken? :mrgreen:

Afbeelding
Voelde me een beetje opgejaagd ;)
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

29 apr 2010, 20:49

Hahahahaha MarcelAlwaysOpenHaasje! :mrgreen:

Die foto is erg cool Ossie, en Olaf boven het bed is geen plek :lol: :mrgreen:
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

29 apr 2010, 20:51

ducks schreef: Aan alle fotograven en filmers .. ziet er super uit!! en deze gaat boven me bed .. thnx ossie!

Afbeelding

@Ron:

Wauw! Wat een foto's, Nikon is leuk speelgoed he?
Al vind ik mezelf totaal geen fotomateriaal/model. :mrgreen:

@Olaf:

Ik ben vereerd. Echt tof dat je hem mooi vindt. :oops:
Wil je hem full-size naar je toegestuurd hebben?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

29 apr 2010, 20:55

Wow Ron mooie plaatjes hoor. :shock: :shock:


Ik heb echt een SUPERDAG gehad vandaag. Een keertje het circuit op stond al heel lang op het lijstje.

Vanochtend bewust de ochtendsessie gekozen omdat het dan minder druk is, en 's middags was ik ook wel content met die keuze. Het weer was geweldig, we hebben heerlijk kunnen rijden. Er werd goed rekening met elkaar gehouden op de baan. Ik ben door iedereen ingehaald behalve de marshal-auto, maar dat mocht de pret niet drukken (ik reed op "heelhouden"). De banden zijn er wel aan, zoals ook op de foto's van Ron te zien zijn.
Een keer een Ultima die vlak voor me gespind was, dat was een hairy moment, en de Audi-S bocht is niet mijn favoriet gebleken. Ik was echt blij met de uitleg die ik vanochtend van Mathieu kreeg, dat is echt waardevol. Ossie heeft zich opgeofferd om bij mij twee sessies mee te rijden, dat erg handig was om te waarschuwen voor achteropkomend verkeer. Ik meen dat hij geen doodangsten uitgestaan heeft :wink:
Heb ook nog een anderhalve ronde achter Olaf aangereden maar toen besloot hij dat de Mini warmgereden was en ging hij er ineens als een speer vandoor op het rechte stuk en heb ik hem pas in het paddock weer teruggezien.

Dank aan Hans, Mathieu, Peter, Ossie voor organisatie, voor uitleg, voor mentale ondersteuning.
Dank aan alle cameramensen die hun tijd opgeofferd hebben om mooie foto's en films te maken.
Ook dank aan alle supporters vandaag, was echt gezellig met een goede afsluiting bij de strandtent voor een hapje eten (eat)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Nootdorp
Berichten: 1777
Lid geworden op: 01 mei 2008, 22:30

29 apr 2010, 21:04

@Ossie: als het kan graag :D
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

29 apr 2010, 21:13

Rob & Rosalie jammer dat jullie alweer snel weg moesten, maar daar zag het al wel een beetje naar uit met de "grieperigheid" van de kids
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

29 apr 2010, 21:30

Thomas schreef:@Ossie: Jammer dat ik jou niet even ontmoet heb, kan ik ook een keer de eigenaar spotten, en niet alleen de auto!
Ik heb je nog een hand gegeven gozert, daarbij de Tarzanbocht op de grashelling. Maar het was erg kort en krachtig.
Komt wel goed bij de volgende meeting. :wink:
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 7339
Lid geworden op: 08 nov 2016, 21:15

29 apr 2010, 21:47

Thomas schreef: @Mark: Zodra jullie die Cabrio hebben kunnen we wel ff een stukkie gaan rijden samen?!
ja lijkt me een heel leuk idee....

er zit alleen 1 heel grote MAAR aan... :P ik verwacht de eerste tijd die auto niet zo 1,2,3 mee te krijgen, me pa is erg zuinig op zijn nieuwe speelgoed :mrgreen: dat doe jij toch beter :P

maar als ik hem een keer mee mag nemen, dan gaan we samen wel een stukkie rijden :wink:

@ ossie... heb je het steentje al gevonden in je band?? of vrees je toch voor een spijker oid?? :?
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

29 apr 2010, 22:04

Ik ben blij dat jullie hebben genoten! :D Was een top dagje, ook leuk om een keer instructie te geven.
Ik heb ook erg genoten, de Lotus deed het weer perfect vandaag!
8)

Terug naar “Afterparty”