Dat was best gezellig gisteravond.
Een aantal heel mooie mini's mogen bewonderen.
Ook weer een aantal mods gezien die de moeite waard zijn.
Leuk om de clubman al rollend op de foto te zien, prachtig.
Nog even met een leuk clubje mensen staan napraten en toen weer fijn een poosje in de file terug naar huis.
Het was zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
De fotografen bedankt voor de super mooie piccies, helemaal top!
Hier doen we het voor, wat een gave foto's. Al was dit een experimentele fotoshoot, ze zijn enorm goed gelukt.
De volgende keer zijn we weer van de partij, maar dan moeten we wel duidelijke afspraken maken mbt de snelheid (dus niet met 160 km foto's schieten), eindbestemming en dat iedereen bij elkaar blijft. Bij de eerste stoplicht waren we de meesten al kwijt.
Toevallig dat ik meekreeg dat we richting Breda moesten rijden anders was het snel afgelopen voor een aantal.
@mushrob:
Damn..wat een lekkere rit terug naar huis, twee zwarte stealth Mini's kriskras door het verkeer met een iets te hoge snelheid.
Zelf ben ik niet aan toegekomen om foto's te maken, had het te druk met rijden.
rick zei al een paar keer dat we gingen toen stonden we vervolgens nog 10minuten te wachten op de weg naast het parkeerterrein en vervolgens zijn we met 80km/u op de snelweg gaan rijden met kleine uitschieters tot 110/120 omdat het verkeer zich op hoopte achter ons.ik begreep juist niet waar iedereen bleef!
da's wel waar wat Maurice zegt, Ossie. We hebben het eerste stuk tijdens het shooten niet harder gereden dan 80/85km/h. Daarna even 110 gereden voor het verkeer achter ons......
Je moet gewoon gas geven Ossie
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ik was hier gisteren over aan het nadenken. Het is al snel zat als je dit doet aan 50/u.
Als we het opnieuw zouden doen binnen een maand of twee, zou ik voorstellen om het in een rustig industriepark oid te doen.
Ergens waar er plaats zat is om met twee (of meer?) naast elkaar te rijden en waar er dus niemand wordt gehinderd..
Voordeel is ook dat het binnen 2 maand ook een pak langer licht is ;-)
My 2cents.. En ik moet erbij zijn volgende keer.. :-D
ps: zou complimentjes uitdelen over de foto's, maar op de iPhone komen ze zowiezo niet tot hun recht en er komen er een paar niet door..
Wat een gave foto's nu al!
ben benieuwd wat er nog meer in zit!
ik vond het super leuk om te doen gister. Vooral omdat ik weer even camerawagen mocht spelen voor Wim
De volgende keer wil ik hier weer bij zijn!
Maar inderdaad, er moet dan wel iets duidelijker besproken worden hoe en wat.. Want het was jammer dat we vrij snel uit elkaar vielen op de snelweg.
Maar verder echt top om dit met een groepje te kunnen proberen!
Volgende keer probeer ik ook mee te gaan met mijn zoon die van fotograferen houdt.
Dan misschien een stukje driebaans snelweg uitzoeken waar je 100 moet.
En dan ook wat foto's nemen schuin van achteren
En een goed verlicht tunneltje
Wat Cobra's/Motorolla's is dan ook een must zodat je onderweg kunt communiceren.