als laatste deelnemer (?)dan ook mijn reactie. Was erg gezellig en een mooie rit. Moest helaas snel vertrekken want de familiebak moest nog weg voor de APK vandaag. (dat is trouwens een redelijk drama geworden)..
Harry en Marian bedankt voor de goede organisatie en deelnemers voor de gezellligheid. Tot de volgende keer, dan neem ik me sirene ook weer mee Groet, Huib
Ik ga nu eerst, in de baas zijn tijd , een berichtje tiepelen De helft van het bedrijf zat gisteren voetbal te kijken en ik braaf achter mijn bureau dus deze minuutjes mag vast wel
Afgesproken bij Eemnes en vandaaruit richting Emmeloord geblazen. Het was best lang geleden dat ik bij een ritje aanwezig was. Wat was het heerlijk om al die mini's te zien! Lekker kunnen crossen over de friese dijkjes en genoten van het de sliert mini's (en de mensen die hun huizen uitkomen en kijken en wijzen).
Nadat we op een terrasje hadden gezeten (dank Harry!) stuurde ik mijn bolide richting huis. Ik had nog een laptop staan met werk en familiefun (wat resulteerde in een voetbalwedstrijd wat ik verloor). Maar de verslagen heb ik kan afmaken ;-)
Foto's moet ik van mijn iPhone plukken (mijn fotocamera is het kabeltje kwijt...iemand nog een Samsung PL85 kabel?? ).
Harry en Marian: het was top! Ik heb genoten van de mooie omgeving. Op naar volgend jaar