MINI HUNT: The Urban Rally www.minievents.nl

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2006, 18:26

Volgens mij had ze een pruik op om niet op te vallen :wink:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
FrenkyBoy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

66e

02 okt 2006, 19:07

Wij zijn 66e geworden met nr. 9. Team: Mini Cooper Cabrio.

We waren helemaal verkeerd gereden :? Via het navigatie systeem wat straatnamen ingevoerd voor (opdr. 6) maar we konden niks vinden...
Bleek dat het een straat in Spaarnwoude was :? En ik had met m'n navigatiesysteem in Amsterdam gezocht :lol: Vandaar dat we het eerst niet konden vinden :mrgreen: Gelukkig kwamen we later nog 2 deelnemers tegen en zijn we toen met z'n 3en verder gegaan.
Ik had verwacht dat we bij de laatste 10 zouden zitten, maar dat viel dus allemaal heel erg mee.

Maja, zoals al eerder gezegd is, voor de prijs hadden we het toch niet hoeven doen.

Mn complimenten voor de organisatie! Het was echt een top dag!

Toch vond ik een ding echt wel vervelend, en dat waren al die f@*k%$g mega hoge drempels!

Echt iedereen moest daar heel langzaam overheen anders schuurde je banden tegen je wielkast... (Wat ik dus bij vele deelnemers hoorde). Ik hoop dat daar voor een eventueel volgende keer misschien rekening mee wordt gehouden.
Skip
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: 66e

02 okt 2006, 19:15

FrenkyBoy schreef:Toch vond ik een ding echt wel vervelend, en dat waren al die f@*k%$g mega hoge drempels!

Echt iedereen moest daar heel langzaam overheen anders schuurde je banden tegen je wielkast... (Wat ik dus bij vele deelnemers hoorde). Ik hoop dat daar voor een eventueel volgende keer misschien rekening mee wordt gehouden.
Bedoel je niet dat de voorbumper de verkeersdrempel raakte, doordat deze erop 'klapt'? :?
FrenkyBoy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

02 okt 2006, 19:28

Skip schreef:
FrenkyBoy schreef:Toch vond ik een ding echt wel vervelend, en dat waren al die f@*k%$g mega hoge drempels!

Bedoel je niet dat de voorbumper de verkeersdrempel raakte, doordat deze erop 'klapt'? :?
Jup, zou ook nog kunnen :shock:
Ik dacht dat dat de banden waren die tegen de wielkast aan schuurden...

Maja, dat kon ik niet zien omdat ik aan het rijden was :lol:

Hmz, toch de bumper maar es ff checken zo :o :)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2006, 19:32

Het is de kunstof strip onder je bumper. Zie je niets van dat je de grond hebt geraakt.
FrenkyBoy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

02 okt 2006, 19:34

Jah, na ff in de garage op mn knietjes gezeten te hebben constateer ik dat dat inderdaad de voorbumper was :?

Het is een soort dunne plastic rand die over de grond schaaft.
Aangezien het ver onder de bumper zit kan dit geen kwaad (denk ik).

Maja, het is gewoon geen leuk geluid om te horen als je iets te hard over een drempel rijd :oops:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2006, 19:38

@ Frank: hier een filmpje gemaakt door KAYA van de MINI-HUNT van gisteren. Daar hoor je dat schrapende geluid ook vaak op.

KAYA's impressie van de MINI-Hunt 2006
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2006, 22:13

Sid schreef:jan de jong nieuwjaarstrit iemand?
:)) IKKE IKKE IKKE IKKE!!! :)(
OK...Ik ga er dan wel even vanuit, dat ik mijn mini dan heb natuurlijk! :mrgreen:
MINI..what else?! :))
Afbeelding
wickedwendy
Enthousiast
Enthousiast

02 okt 2006, 22:14

red_devil schreef:IK BEN HEEL ERG JALOERS :wink: op je benno.
Onder welke smoes heb je ze erin gekregen?
Kijken of dat bij mij volgende keer ook werkt :wink:
Neem ik ze direct mee naar huis 8) haha

@red_devil: IK (wickedwendy) heb gevraagd of de twins even wilde instappen :D (Benno durfde volgens mij niet :mrgreen: )
Afbeelding
If things don't go right....go left!
wickedwendy
Enthousiast
Enthousiast

02 okt 2006, 22:34

Heb ook nog een filmpje van het wegrijden van de MINI's uit de factory. Alleen moet ik nog uitvinden hoe ik het uit het fototoestel op de computer krijg :oops: . Geduld dus!
@skip: je staat ook op dit het filmpje.
Afbeelding
If things don't go right....go left!
niels coopers
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

de fotograaf ???

03 okt 2006, 09:47

hey kent de fotograaf ??? ben wel erg benieuwd wat voor foto's hij heeft ???

ik vond het wel leuke dag !!!

greetz niels
Mini is a life style !!!! :)

R56 i'm loving it !!!
niels coopers
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

kent iemand de fotograaf ????

03 okt 2006, 09:48

kent iemand de fotograaf ????

ja is nog vroeg he
moet nog ff wakker worden !
Mini is a life style !!!! :)

R56 i'm loving it !!!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2006, 10:57

welke fotograaf? ik heb er ontzettend veel met een camera langs de kant van de weg zien staan :D
ingridt
Nieuw Lid
Nieuw Lid

03 okt 2006, 11:40

Wij zijn 79e geworden, viel nog mee :o
Toen we eindelijk de 1e opdracht gevonden hadden waren we al ruim een uur verder pffff Ook met het vinden van halfweg hadden we heel veel moeite maar dat was mijn schuld want ik had halfweg niet ingevuld op de tom tom (vrouw hé) Voor de rest ging het wel met hulp van het thuisfront.
Het was misschien beter geweest als ze bij de opdrachten stempelposten hadden neergezet want wij hebben verschillende vragen door het thuisfront op laten lossen zodat we opdrachten over konden slaan (anders hadden we nu nog rond gereden) Hoe de cocktail smaakt weet ik dus niet maar de naam hadden we goed. Na het laatste smsje programmeerde we de tom tom om naar de eindbestemming te rijden met een stuk of 6 mini's achter ons aan vertrokken we. We waren zo onder de indruk van alles dat we klakkeloos deden wat tom tom aangaf :shock: Zo belande we op een trambaan waar je helemaal niet mocht rijden (was nog eenrichting ook) OOps ik keek in de buitenspiegel en zie daar achter ons nog zeker 6 mini's over de trambaan hobbelen.
Ik vond het een super geslaagde dag en de hapjes en drankjes waren helemaal toppie.
het gaafste vond ik de stoet van mini's door amsterdam. De reacties onderweg waren grappig : Iemand vroeg of: Amsterdam er in zo'n mooi koekblik ook daadwerkelijk anders uitziet .
Op de parkeerplaats bij de eindbestemming botste er nog 2 mini's op elkaar ik weet niet of dat mensen van het forum hier zijn? De finishlocatie vond ik in een woord Geweldig.
Ik heb wat foto's gemaakt, ze zijn niet allemaal even duidelijk maar mischien dat er leden of auto's van miniclub leden opstaan.
We vonden het een zeer geslaagde dag en petje af voor de organisatie.

http://www.mijnalbum.nl/Album=KYDEJAZ6
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2006, 11:47

Ha Ingridt,

Die stoet door Amsterdam was inderdaad gaaf. Vooral als het wat meer donker zou zijn zou het nog gaver zijn denk ik.
Balen zeg dat er twee MINI's op elkaar gezeten hebben op het einde :(

Op naar de volgende meeting? retro-event 22 oktober?

Terug naar “Afterparty”