MINI HUNT: The Urban Rally www.minievents.nl
- FrenkyBoy
- Leerling Mini lid
Bericht
66e
Wij zijn 66e geworden met nr. 9. Team: Mini Cooper Cabrio.
We waren helemaal verkeerd gereden
Via het navigatie systeem wat straatnamen ingevoerd voor (opdr. 6) maar we konden niks vinden...
Bleek dat het een straat in Spaarnwoude was
En ik had met m'n navigatiesysteem in Amsterdam gezocht
Vandaar dat we het eerst niet konden vinden
Gelukkig kwamen we later nog 2 deelnemers tegen en zijn we toen met z'n 3en verder gegaan.
Ik had verwacht dat we bij de laatste 10 zouden zitten, maar dat viel dus allemaal heel erg mee.
Maja, zoals al eerder gezegd is, voor de prijs hadden we het toch niet hoeven doen.
Mn complimenten voor de organisatie! Het was echt een top dag!
Toch vond ik een ding echt wel vervelend, en dat waren al die f@*k%$g mega hoge drempels!
Echt iedereen moest daar heel langzaam overheen anders schuurde je banden tegen je wielkast... (Wat ik dus bij vele deelnemers hoorde). Ik hoop dat daar voor een eventueel volgende keer misschien rekening mee wordt gehouden.
We waren helemaal verkeerd gereden

Bleek dat het een straat in Spaarnwoude was

Ik had verwacht dat we bij de laatste 10 zouden zitten, maar dat viel dus allemaal heel erg mee.
Maja, zoals al eerder gezegd is, voor de prijs hadden we het toch niet hoeven doen.
Mn complimenten voor de organisatie! Het was echt een top dag!
Toch vond ik een ding echt wel vervelend, en dat waren al die f@*k%$g mega hoge drempels!
Echt iedereen moest daar heel langzaam overheen anders schuurde je banden tegen je wielkast... (Wat ik dus bij vele deelnemers hoorde). Ik hoop dat daar voor een eventueel volgende keer misschien rekening mee wordt gehouden.
- Skip
- Mod virus alert!
Bericht
Re: 66e
Bedoel je niet dat de voorbumper de verkeersdrempel raakte, doordat deze erop 'klapt'?FrenkyBoy schreef:Toch vond ik een ding echt wel vervelend, en dat waren al die f@*k%$g mega hoge drempels!

- FrenkyBoy
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik dacht dat dat de banden waren die tegen de wielkast aan schuurden...
Maja, dat kon ik niet zien omdat ik aan het rijden was
Hmz, toch de bumper maar es ff checken zo
Jup, zou ook nog kunnenSkip schreef:Bedoel je niet dat de voorbumper de verkeersdrempel raakte, doordat deze erop 'klapt'?FrenkyBoy schreef:Toch vond ik een ding echt wel vervelend, en dat waren al die f@*k%$g mega hoge drempels!

Ik dacht dat dat de banden waren die tegen de wielkast aan schuurden...
Maja, dat kon ik niet zien omdat ik aan het rijden was

Hmz, toch de bumper maar es ff checken zo

- FrenkyBoy
- Leerling Mini lid
Bericht
Jah, na ff in de garage op mn knietjes gezeten te hebben constateer ik dat dat inderdaad de voorbumper was
Het is een soort dunne plastic rand die over de grond schaaft.
Aangezien het ver onder de bumper zit kan dit geen kwaad (denk ik).
Maja, het is gewoon geen leuk geluid om te horen als je iets te hard over een drempel rijd

Het is een soort dunne plastic rand die over de grond schaaft.
Aangezien het ver onder de bumper zit kan dit geen kwaad (denk ik).
Maja, het is gewoon geen leuk geluid om te horen als je iets te hard over een drempel rijd

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Frank: hier een filmpje gemaakt door KAYA van de MINI-HUNT van gisteren. Daar hoor je dat schrapende geluid ook vaak op.
KAYA's impressie van de MINI-Hunt 2006
KAYA's impressie van de MINI-Hunt 2006
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- wickedwendy
- Enthousiast
Bericht
@red_devil: IK (wickedwendy) heb gevraagd of de twins even wilde instappen
(Benno durfde volgens mij niet
)

If things don't go right....go left!
red_devil schreef:IK BEN HEEL ERG JALOERSop je benno.
Onder welke smoes heb je ze erin gekregen?
Kijken of dat bij mij volgende keer ook werkt![]()
Neem ik ze direct mee naar huishaha
@red_devil: IK (wickedwendy) heb gevraagd of de twins even wilde instappen

- wickedwendy
- Enthousiast
Bericht

Heb ook nog een filmpje van het wegrijden van de MINI's uit de factory. Alleen moet ik nog uitvinden hoe ik het uit het fototoestel op de computer krijg
. Geduld dus!
@skip: je staat ook op dit het filmpje.

@skip: je staat ook op dit het filmpje.

- niels coopers
- Nieuwsgierig
Bericht
hey kent de fotograaf ??? ben wel erg benieuwd wat voor foto's hij heeft ???
ik vond het wel leuke dag !!!
greetz niels
de fotograaf ???
hey kent de fotograaf ??? ben wel erg benieuwd wat voor foto's hij heeft ???
ik vond het wel leuke dag !!!
greetz niels
Mini is a life style !!!! 
R56 i'm loving it !!!

R56 i'm loving it !!!
- niels coopers
- Nieuwsgierig
Bericht
kent iemand de fotograaf ????
ja is nog vroeg he
moet nog ff wakker worden !
ja is nog vroeg he
moet nog ff wakker worden !
Mini is a life style !!!! 
R56 i'm loving it !!!

R56 i'm loving it !!!
- ingridt
- Nieuw Lid
Bericht
Wij zijn 79e geworden, viel nog mee
Toen we eindelijk de 1e opdracht gevonden hadden waren we al ruim een uur verder pffff Ook met het vinden van halfweg hadden we heel veel moeite maar dat was mijn schuld want ik had halfweg niet ingevuld op de tom tom (vrouw hé) Voor de rest ging het wel met hulp van het thuisfront.
Het was misschien beter geweest als ze bij de opdrachten stempelposten hadden neergezet want wij hebben verschillende vragen door het thuisfront op laten lossen zodat we opdrachten over konden slaan (anders hadden we nu nog rond gereden) Hoe de cocktail smaakt weet ik dus niet maar de naam hadden we goed. Na het laatste smsje programmeerde we de tom tom om naar de eindbestemming te rijden met een stuk of 6 mini's achter ons aan vertrokken we. We waren zo onder de indruk van alles dat we klakkeloos deden wat tom tom aangaf
Zo belande we op een trambaan waar je helemaal niet mocht rijden (was nog eenrichting ook) OOps ik keek in de buitenspiegel en zie daar achter ons nog zeker 6 mini's over de trambaan hobbelen.
Ik vond het een super geslaagde dag en de hapjes en drankjes waren helemaal toppie.
het gaafste vond ik de stoet van mini's door amsterdam. De reacties onderweg waren grappig : Iemand vroeg of: Amsterdam er in zo'n mooi koekblik ook daadwerkelijk anders uitziet .
Op de parkeerplaats bij de eindbestemming botste er nog 2 mini's op elkaar ik weet niet of dat mensen van het forum hier zijn? De finishlocatie vond ik in een woord Geweldig.
Ik heb wat foto's gemaakt, ze zijn niet allemaal even duidelijk maar mischien dat er leden of auto's van miniclub leden opstaan.
We vonden het een zeer geslaagde dag en petje af voor de organisatie.
http://www.mijnalbum.nl/Album=KYDEJAZ6

Toen we eindelijk de 1e opdracht gevonden hadden waren we al ruim een uur verder pffff Ook met het vinden van halfweg hadden we heel veel moeite maar dat was mijn schuld want ik had halfweg niet ingevuld op de tom tom (vrouw hé) Voor de rest ging het wel met hulp van het thuisfront.
Het was misschien beter geweest als ze bij de opdrachten stempelposten hadden neergezet want wij hebben verschillende vragen door het thuisfront op laten lossen zodat we opdrachten over konden slaan (anders hadden we nu nog rond gereden) Hoe de cocktail smaakt weet ik dus niet maar de naam hadden we goed. Na het laatste smsje programmeerde we de tom tom om naar de eindbestemming te rijden met een stuk of 6 mini's achter ons aan vertrokken we. We waren zo onder de indruk van alles dat we klakkeloos deden wat tom tom aangaf

Ik vond het een super geslaagde dag en de hapjes en drankjes waren helemaal toppie.
het gaafste vond ik de stoet van mini's door amsterdam. De reacties onderweg waren grappig : Iemand vroeg of: Amsterdam er in zo'n mooi koekblik ook daadwerkelijk anders uitziet .
Op de parkeerplaats bij de eindbestemming botste er nog 2 mini's op elkaar ik weet niet of dat mensen van het forum hier zijn? De finishlocatie vond ik in een woord Geweldig.
Ik heb wat foto's gemaakt, ze zijn niet allemaal even duidelijk maar mischien dat er leden of auto's van miniclub leden opstaan.
We vonden het een zeer geslaagde dag en petje af voor de organisatie.
http://www.mijnalbum.nl/Album=KYDEJAZ6
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha Ingridt,
Die stoet door Amsterdam was inderdaad gaaf. Vooral als het wat meer donker zou zijn zou het nog gaver zijn denk ik.
Balen zeg dat er twee MINI's op elkaar gezeten hebben op het einde
Op naar de volgende meeting? retro-event 22 oktober?
Die stoet door Amsterdam was inderdaad gaaf. Vooral als het wat meer donker zou zijn zou het nog gaver zijn denk ik.
Balen zeg dat er twee MINI's op elkaar gezeten hebben op het einde

Op naar de volgende meeting? retro-event 22 oktober?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors