Afterparty Photoshoot Doel 6-8
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mooie foto's peter!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die gasten zaten met z'n allen achter mij te zwaaien dat ik aan de kant moest, ging ik naar rechts en boos/vragend kijkend, beginnen ze allemaal te lachen en duimpjes op steken... mafketelsJJJJ schreef:Hele mooie foto's Peter, zelfs met je Iphone!
@Willem
Was wel ff lache ja, Volvootje pestenen dan die fransoos met die X5......
die dacht ons ff eruit te rijden, NOT.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat heb ik even gemist, zag wel een man heel driftig weer een hek dichtmaken bij dat grotere pompstation met die loods erachterClubhouse schreef:Rammen zeg je! Die cowboy heeft de Politie op ons afgestuurd.franklyn85 schreef: Zo jonguhs ik heb genoten vandaag,gelachen echt super.....en heel veel mooie fotos gemaakt en ja jammer van die clint eastwood die ons wel even zou rammen....![]()
Toffe dag thanks WJ voor de goede organisatie

- GreyCooperS
- Forum Junky
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
ik ben ook thuis uhm allang
was een gezellig dag mensen, thanks WJ voor de organisatie en de rest voor de gezelligheid en de fotografen voor het werk
verbaas me altijd dat ze zoiets gewoon hebben in belgie, zou in NL allang plat hebben gelegen lol.
Foto;s gaan volgen al zie ik nu al leuke voorbij komen
see you next time
BigD

was een gezellig dag mensen, thanks WJ voor de organisatie en de rest voor de gezelligheid en de fotografen voor het werk

verbaas me altijd dat ze zoiets gewoon hebben in belgie, zou in NL allang plat hebben gelegen lol.
Foto;s gaan volgen al zie ik nu al leuke voorbij komen

see you next time
BigD
the F56 story of Brenda