door de verlaging van mijn mini heb echt ontiegelijk veel drempels geraakt en gesraped maar omdat ik originele side skirts had viel het wel mee ondanks dat het op sommigen stukken heel erg was net als die bergkam omhoog.
dat was er op rijden en net dat het voorwiel zakte was het plank gas er over heen anders zat ik vast.
maar kees en annet volgens mij die hangt iets hoger als die van mij maar die hadden jcw skirt en ik dacht echt van die rijden hun kapot.
gelukkig bij de lunch hadden hun alles nog heel.
en heeft iemand ook nog een vriendelijke mountainbiker tegen gekomen.
die riep naar mij stelletje eikels.
Afterparty Maasrit 2013
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
! dat was een heerlijk stukje weg!
Mooie fotoBerthil schreef:Deze was gelukkig wel redelijk scherp

- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
..de eerste van een aantal pano's. Alleen het contrast is een beetje aangepast. En de grootte.. hij is nou naar 25% van de originele grootte verkleint

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Allereerst Sander en Richard bedankt voor de organisatie! Heb een hele leuke dag gehad. Maar wat dat lowriderfriendly betreft.....ik heb nog nooit op 1 dag zoveel drempels gehad... Ik heb m'n dorpels gelukkig nog maar ik heb flink de boel lopen schrapen. Niet normaal!
Hoe dan ook, thnx iedereen voor de leuke dag!
Hoe dan ook, thnx iedereen voor de leuke dag!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is meer dat je niet gewoon lekker door kon toeren.
Ik had vorige week bij Spenki de achterkant een klein beetje omhoog gedraaid, net genoeg om overal probleemloos overheen te kunnen met beleid. Alleen de voorlip schraapt dan, maar die kan daar prima tegen...speedy schreef:![]()
kan mij voorstellen dat het voor jou een helse rit was wat dat betreft ....
ik had al een paar keer dat ik dacht "o jesus weer een drempel" maar kwam er gelukkig vrij makkelijk overheen.

- Ian
- Be Mini
Bericht
Lekker door kon toeren. Je hield de hele boel op manMartijnGizmo schreef:Ik had vorige week bij Spenki de achterkant een klein beetje omhoog gedraaid, net genoeg om overal probleemloos overheen te kunnen met beleid. Alleen de voorlip schraapt dan, maar die kan daar prima tegen...speedy schreef:![]()
kan mij voorstellen dat het voor jou een helse rit was wat dat betreft ....
ik had al een paar keer dat ik dacht "o jesus weer een drempel" maar kwam er gelukkig vrij makkelijk overheen.Het is meer dat je niet gewoon lekker door kon toeren.

- Friso89
- Mod virus alert!
Bericht
Namens mij en m'n bijrijdster (Liz) ook bedankt voor de topdag gister!
Lowrider friendly was het inderdaad niet... we moesten soms veel geduld hebben met de lowriders die alleen in slakkengang over de drempels konden. Kwam daarna niet altijd tot een heel sociale inhaalpoging
Lowrider friendly was het inderdaad niet... we moesten soms veel geduld hebben met de lowriders die alleen in slakkengang over de drempels konden. Kwam daarna niet altijd tot een heel sociale inhaalpoging

Huidig - MY12 R57 Cooper S Highgate
Verkocht - MY10 R56 Cooper S 50 Mayfair
Verkocht - MY05 R53 Cooper S
Verkocht - MY10 R56 Cooper S 50 Mayfair
Verkocht - MY05 R53 Cooper S
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nummer twee! Lekker bijkletsen
Aanpassingen, hetzelfde als de eerste pano.

Aanpassingen, hetzelfde als de eerste pano.

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.