Des schreef:Thanks Berthil! Wist niet dat jij daarachter zatKeep up the good work
Bij deze situatie was ik niet aanwezig, dus kan ik daar niet over oordelen.Boos schreef: maar je reed godverdomme wel bijna mijn zoontje die notabene naast mijn eigen mini staat het licht uit zijn ogen en wel met een snelheid die ver boven het sociale uit kwam. Ik vind het jammer dat er altijd weer van die figuren komen die het voor de anderen verpesten en een slechte naam aan de new mini's geven.
Ik denk juist dat dat niet de bedoeling is van dit soort dagen om zoiets aan te moedigen. Daar hebben we de circuitdagen toch voor?Ik heb het al ergens gelezen om evt. met een volgende rit een snelle groep te vormen( met alle respect voor diegene die dat dus leuk vinden, mag gerust van mij)
...of je had ff stukje kunnen wandelen naar de toiletten in het restaurantje bij het museum (het terrasje waar we langsreden toen we weer vertrokken)Demelza schreef:Voor mij was het grote minpunt trouwens de WC's. 1 Dixie voor 180 Mini's... Sorry, maar das ten eerste veeeeel te weinig en ten tweede gewoon smerig.
Ja, dat is ook zo Arjan, je heb gelijk.Arjan schreef:Ik denk juist dat dat niet de bedoeling is van dit soort dagen om zoiets aan te moedigen. Daar hebben we de circuitdagen toch voor?Ik heb het al ergens gelezen om evt. met een volgende rit een snelle groep te vormen( met alle respect voor diegene die dat dus leuk vinden, mag gerust van mij)
Onze sponsors