Mini United 2007

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
P. de Gast
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

25 jun 2007, 09:16

Allemaal erg leuke foto's..

Het waren hele leuke dagen kon alleen de laatste er niet bij bij zijn helaas...
Iedereen bedankt voor de gezelligheid..

En tot Meetz....
Afbeelding
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

25 jun 2007, 09:31

Super, het was helemaal TOP.. Kan niet wachten tot de volgende keer.. Heb me echt prima vermaakt.. :D :D
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 09:43

zo, wat een weekend zeg !!

ik sluit me aan bij al het bovenstaande, bespaard me een typ-blessure :D
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 09:44

Tjonge Jonge! wa was da cool! 8) (wordt mijn Brabants al beter?) :lol:

Vrijdagmiddag eerst een "date" met 6 MINI's bij een veel te kleine Texaco-pomp net voor Haarlem. Die gozer daar ging uit z'n plaat van zoveel moois wat hij voorbij zag komen en stond meer buiten zijn betaalhokje dan erin. (geef 'm eens ongelijk).
We waren in stillen afwachting van "het lint uit Breda" wat keurig op tijd arriveerde :() (drie brabantse kwartiertjes meegerekend) :mrgreen:

Net voor het Circuitpark hergegroepeerd en samen het terrein op. Zag er toen al heel smakelijk uit.
In de middag wat lopen rondneuzen, Yvon heeft de shop nog even geplunderd (2 erg leuke dingen gekocht) en daarna zijn we nog wat rond gaan lopen. Wat een relaxed sfeertje! Nog even op een Fatboy gelegen en gekeken hoe Sleefje in de touwen hing :P Lekker kleurtje opgedaan (Hè Kaj) en daarna even snel wat pillen gescoord in Heemstede (zonder navigatie). Daarna een telefoontje van MINI Nederland of we een radio-interview wilden geven voor BNR. Tuurlijk willen we het overige Nederlandse volk de naam NewMINIclub laten horen dus even wat tijd voor vrijgemaakt. De BBQ-tijd kwam al aardig in zicht dus maar eens gekeken op het CenterParcs-terrein. Daar waren we niet de enige ;)
Heerlijk geBBQ-ed onder de bezielende leiding van Floris en onder toeziend oog van Berthil :wink:
Het was toppie geregeld Kaj! Die bordjes en het bestek waren ook een uitkomst Ida!!
'savonds genoten van de muziek van Erick E en daarna het nest in. Zaterdag lekker rustig aangedaan en ingeschreven voor de MINI Driver training. Heel erg gaaf om te doen en zeker ook samen met veel andere NewMINIclubbers!
Ook nog bij Kaj in de MINI MR de stuipen op het lijf gejaagd >) in een rondje circuit. DAMN! wat kan Kaj rijden! Deze keer LIVE vanuit de MINI gezien hoeveel MINI-beheersing hij heeft! één en al controle over zijn MINI (heb goed opgelet dus weer wat dingetjes geleerd).

Heb er van genoten!!

Tot in 2009 (in Spanje of Portugal)!!!! 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 10:12

Het was weer leuk!! Wel een gemis van de Clubman.. Maar ik heb me prima vermaakt dit weekend.. weer een hoop nieuwe clubleden en andere minigekken ontmoet..
En de feesten waren natuurlijk ook top! Alleen Maxi Jazz was echt een aanfluiting :evil: wat viel dat enorm tegen!! zo stoned als een garnaal zet die zijn ipod maar aan ofzo..
Zondagochtend nog een spannende race gezien en Jeroen bleekemolen ging er weer met de eerste prijs er vandoor 8) Na een paar hele mooie inhaalakties recht voor onze neus! Kortom het weer gaaf!

Even wat foto's:

Afbeelding

De nieuwste Beek(er) uitlaat..

Afbeelding

Neem nog een bakkie rob!

Afbeelding

Welke was het ook alweer?
darkwave
4 op een rij!
4 op een rij!

Zandvoort 2007

25 jun 2007, 11:44

Mooie foto's allemaal, de sfeer druipt ervan af. Wij hebben enorm genoten. :mrgreen: De organisatie was top.

Tot in 2009 :wink:
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 12:24

Wat een weekendje..., Superrrr!
Alleen een beetje kort, ondanks het weinig slapen. :wink:
Gelukkig is het meeste al gezegd, en rest mij weinig anders dan iedereen onwijs te bedanken!
Leuk om al jullie verhalen zo door te lezen! :D
Wat een geslaagd weekend is het geweest, jammer dat de volgende M-U pas weer over 2 jaartjes is.
Als het inderdaad in Barcelona is, dan hebben we een leuk tripje te gaan, want daar ben ik zeker bij, met of zonder MINI.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Wint op 25 jun 2007, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 12:32

Wint schreef:Afbeelding
Ik heb nog nooit zo VEEL mensen gezien die met hun rug naar de auto van IDD staan!!! :lol: :lol:

MR
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2007, 12:43

Hoe is het eigenlijk afgelopen met het ophalen van de bbq spullen, heeft de NewMINIclub nu ze eigen bbq's :lol:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 13:09

BBQ is als het goed is vanmorgen opgehaald.
Receptie heeft hun een sleutel gegeven van het huisje.
Je hebt de smaak lekker te pakken met het BBQ-en geloof ik floris? 8)
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2007, 13:11

nou zullen we dan maar gelijk de volgende bbq meeting gelijk afspreken, ik flip wel :roll:
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

25 jun 2007, 14:26

Hallo iedereen!!! :) Wij zijn ook weer thuis (waren we gister ook al hoor :lol: ) Maar nu eindelijk de tijd om een stukkie te schijven. 8)

Ondanks de tegenslag van de buttons, heb ik me uitstekend kunnen vermaken op de MINI United!
Op vrijdag eerst samen met een hele club erheen gereden. In Zandvoort aangekomen, is het net alsof je in een totaal andere wereld terecht komt!! Alleen maar MINI's!! En (bijna) iedereen zwaait terug!! haha. Dat doet niet iedereen hier in de buurt! Zoveel MINIs en niet 1 dezelfde.
Veel fotos gemaakt op het parkeerterein, en veel ideetjes op gedaan!!

Alleen super jammer dat het vrij rijden op de beide dagen zo snel was vergeven aan andere mensen. We hadden dat heel graag gedaan!! Maarja. De eerste dag hebben we veel gekeken en geshopt. Shirtjes, petjes :)

De tweede dag, was het een stuk drukker, na de heenweg weer in Zandvoort aangekomen, bleek de parking vol te zijn. Lekker handig, zeker 5 keer langsgereden te zijn en van ket kastje naar de muur gestuurd te zijn hebben we de auto weggezet op Parkeerterein Zuid, en met de pendelbus naar de MU, waar we eigenlijk al meteen spijt van hadden. Dus een parkeerkaart gescoord bij Ida en hem zo toch nog op het terrein konden. Jammer dat we niks hoefden te kopen, anders konden we ook het MU park op, echt super jammer!! Nog geprobeerd een kaart te scoren, maar helaas.

Maar uiteidenlijk was het parkeren op Zuid niet zo heel erg. Koste 5 euro, en we hadden alleen briefjes! Gelukkig was er een wissel apparaat voor briefjes, dus Mike 20 euro erin! En daar ging de automaat ... pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling.. Mike wat ben je aan het doen??? pling..pling..pling..pling..pling..pling.. Uhhh...kom eens even vasthouden, past niet meer in het bakje pling..pling..pling..pling..pling..pling..pling.. Heb je de Jackpot?? pling..pling..pling..pling.. Geen idee .... hier houd even vast ... pling..pling..pling..pling..pling.. He he....en toen stopte de automaat. Voor 50 euro terug gekregen in muntjes van 1 en 2 euro. Hahaha KASSAHHHH.
Koste het parkeren dus -25 euro!!

Terug aangekomen zijn we meteen naar de Challenge gaan kijken! Echt super leuk dat eens gezien te hebben!! :)
Filmpjes en fotos komen nog!!

Nog even geshopt en we zijn weer naar huis gereden! Volgende keer gaan we zeker weer mee!! En dan wel mee in de huisjes (was deze keer lastig af te spreken ivm mijn nichtje in Australie die dat weekend zou optreden in de Efteling) Maar we hebben echt weer wat gemist hoor ik wel, grrrr .... balen. En omdat we een week van tevoren te horen kregen dat het Concert niet op Zaterdag was, maar op vrijdag, viel de BBQ ook in het water voor ons! Die was inmiddels al vol. :| Tja, erg jammer allemaal, maar de volgende keer hopelijk meer geluk! En het irritanste is dan nog wel dat het met het concert ging plenzen, en het uiteindelijk niet doorging! Mijn nichtje gelukkig wel 2 liedjes horen zingen, maar niet in de 'hoofdact'. :cry:

Maar de MU was zeer geslaagd!! Fotos en filmpjes volgen nog!!

Trouwens nog veel ideeen op gedaan voor nieuwe Striping!! Even mike overhalen :roll: Maar het wordt geweldig mooi! (hopelijk)

Thanks iedereen voor het gezellige weekend!!
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 14:48

Even wat facts van MINI Nederland:
MINI UNITED 2007 meer dan 8000 bezoekers (in 2005: 6000), 50 nationaliteiten en 3000 MINI's.
Heb ook even aangegeven dat veel NewMINIclubbers de prijzen van de drankjes en de catering wat hoog vonden (en dan bedoelen we niet de catering bij CenterParcs ;) ) en dat we nog zitten te wachten op de presentatie van de Clubman (die hadden toch velen daar wel willen zien/hadden verwacht).
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 14:52

je kan mss bij je mini nederland contactpersoon aangeven dat we een enquete wel zien zitten :wink:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2007, 14:53

Gelukkig hadden een Mini GP Bar vlakbij staan.. maar idd die prijzen waren niet normaal :shock: Dat betaald je in Amsterdam in een toptent niet eens..

Terug naar “Afterparty”