Ik heb me ook super goed geamuseerd. Ik had er wat schrik voor omdat ik alleen zat maar de vershillende pauzes deden dat weer goed oplossen. Ik was vooral samen met, ja geen namen eventjes, al ken ik de naam nog wel van anouk, roy, luc, en de nick van pretty cooper. Maar de rest sorry ik kan echt geen namen onthouden. Het is echt een privelege voor de mensen van hierboven die hun naam lazen . Savonds dan nog met luc mee naar A'pen gereden voor mijn matte zwarte spiegelkappen te vervangen door blinkende zwarte. Staat hem echt goed. Eht foto's heb ik niet. Ja en dat is dan fotograaf zegt . Maar ik heb een filmpje geschoten het is niet vet, verre van. Amauteurachtiger kan niet maar soit.
Uiteraard wil ik ook nog even mijn verhaaltje over gisteren doen!
's Ochtends veel te laat uit m'n bed gevallen, dus ik moest me verschrikkelijk haasten. Godzijdank was het stil op de weg en kon ik lekker doorknallen.
Lekkerrrrrrrrrr knallen!!
Eenmaal aangekomen bleek het dat ik nog niet eens de laatste was. Stond overigens al een enorme hoeveelheid MINI én eigenaren geparkeerd bij een gesloten McDonalds.
Snel, maar uiteraard véél te laat richting het koffiepunt in Nederweert. Daar stond mij navigator (Roy, het neefje van Coentje) al te wachten op zijn vervoer. Na de normale gang van zaken met z'n allen richting het beginpunt, BMW/MINI Keram bij Maastricht Airport, gereden.
Na rond kijken, inschrijven en niet-te-vergeten een lekkere punt taart met koffie hielden we tijdens het startsein een minuut stilte voor Coentje. Daarna sprongen we allemaal in onze MINI's om de rit, waar we zo lang op hadden moeten wachten, te gaan ervaren.
Een leuke doe-rit met vele mooie wegen, haarspeldbochten en gigantisch veel fietsers in een werkelijk schitterende omgeving. Mooi samenvatting van de door MINI-paul, kwiebje en smousje uitgezette route.
Een van de weinige foto's die ik heb gemaakt. Roy heeft er namelijk ongeveer 500 geschoten.
Nog even een klein stukje in Maaij z'n MINI gereden om zijn turboback ALTA te beluisteren. Een strak geluidje zit er zeker wel in, maar voor mij wel wat overdreven. Ik moet trouwens zeggen dat de MINI van Maaij weer werkelijk een plaatje is geworden door al die mods. Ben jalours op je Maaij!
Na afloop een hapje gegeten bij de plaatselijke McDonalds. Coendek en Ida reden nog helemaal mee naar de woonplaats van Roy. Wat overigens leuk was onderweg is dat we zo'n snel Renaultje Clio tegen kwamen waar zowel coendek als ik nog even mee hebben zitten sporten. Heerlijk!
Nadat we Roy hadden afgezet en afscheid hadden genomen van coendek, nam ik Blondie mee naar Breda om vanuit daar mijn weg naar huis te vervolgen. Netjes op een tank kunnen rijden die dag. Was echt fantastsich!
Uiteraard een hele grote BEDANKT aan de organisatie. Het was héél goed geregeld! Ik en Roy hebben het gruwelijk naar ons zin gehad! Wanneer weer?!