"Motor on Coentje" 30 maart '08

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 mar 2008, 23:35

Goeie Tip Francisca 8)

Maar ik ben sneller dan uitzending gemist :mrgreen:

Helaas net iets te laat met opnemen zodat de naam van Coen is weggevallen.
Verder staan we er goed op, iedereen heeft het netjes verwoord (behalve mijn twee zinnen).

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8047&hl=nl[/GVideo]
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mar 2008, 23:40

Zo ik ben ook weer thuis! Doordat me fiets gejat is moest ik van m'n garage nog 25 minuten door de regen naar huis lopen :evil: Daardoor heb ik het stukje op SBS6 helaas gemist :|

Coen, Kaj & Ida (en natuurlijk Paul en Damaris): Super bedankt voor het uitzetten en organiseren van de rit en deze dag! Het was weer fantastisch om met zo'n mooie en grote groep Mini's door het Nederlandse land te touren. De lengte en route waren perfect en leverde toch wel een aantal zeer mooie momenten op! Alleen ging het rijden, navigeren en foto's maken tegelijk niet altijd even goed, maar dat lag niet aan jullie :wink:

@Daan, MR en Berthil: Speelkwartiertje bij prologic was lachen! En Daan thanks voor de red bulls op de terugweg, had ik echt ff nodig!

@Mitchell: De *kluun* nog gehoord vandaag? Heb niet meer met je meegereden, maar je auto is nog zo nieuw, gewoon even langs de dealer rijden dan lossen zij het wel op!

@Turbootje & marcel: Leuk dat jullie er toch waren! Succes de komende maand!

@Alle Oxford-gangers: Heel veel plezier daar!

Iedereen die foto's en filmpjes heeft, ik ben heel benieuwd! Ik zal zo mijn foto's proberen te posten, heb ook nog wat filmpjes maar die post ik later wel.
Laatst gewijzigd door Des op 31 mar 2008, 00:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mar 2008, 23:47

Thanks voor het posten Berthil!

Top filmpje! Jammer dat de media weer is laat zien dat ze zoveel fouten maken, want het is toch debiel dat ze de naam van de club twee keer fout noemen en het een race noemen waarbij de snelste zou winnen?! Maar de inzet van de deelnemers, Motor on Coentje en het goede doel is natuurlijk uiteindelijk wat telt! Goed gesproken iedereen!
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 23:57

Zelf kon ik er helaas vandaag niet bij zijn, maar mijn ouders zijn wel geweest en die hebben zich prima vermaakt 8). Ze hebben me flink jaloers gemaakt met de verhalen en de foto's :mad:. Erg gave foto's komen er hier ook voorbij en het stukje bij Hart van Nederland is erg leuk geworden! Top gedaan!

Namens mijn ouders bedankt voor deze superrit en geweldig dat het zoveel heeft opgeleverd voor het Aidsfonds :-))! Mijn moeder heeft flink lopen fotograferen, dus ik zal eens even wat gaan uploaden.
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mar 2008, 00:06

Met die muziekMINI is Daan nu zijn buren gek aan het maken denk ik tijdens een fuif! :mrgreen:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mar 2008, 00:08

De electrische deuren van da ding zijn levens gevaarlijk .... :lol: :lol: :lol:

MR
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mar 2008, 00:08

echte suïcide doors dan :mrgreen: :mrgreen:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

31 mar 2008, 00:09

karretje schreef:Mede dankzij Pretty was het een geslaagde dag, he pretty!? :() :rijden

:oops: :oops: Jullie ook, super bedankt, Karretje!!!!!!!!!!!!!

Ik ben trots op jullie. ****Coen Kaj en Ida**** Gewelding alles was tot in de puntjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SBS 6: mooie shotjes en mooie woorden luitjes :D Onze zuiderburen ook nog in beeld. Leuk jbcola en jurgen 8).

Het was een heugelijke dag!!!!
THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voor iedereen die deze dag mogelijk hebben gemaakt :-))

Snoepjes van de week :D
Afbeelding

Eindelijk een PW-shoot. Nou PW :wink:

Afbeelding

MINI's everywhere

Afbeelding

Jurgen was nou even blijven staan. Was zo'n mooi plaatje!!!!!!!!!

Afbeelding

gr, PC :))
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 31 mar 2008, 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 mar 2008, 00:17

@PC: Coole foto die laatste!

Afbeelding

Erg gaaf die streepjes zo naast elkaar!
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

31 mar 2008, 00:22

Des schreef:@PC: Coole foto die laatste!

Afbeelding

Erg gaaf die streepjes zo naast elkaar!
Ja gaaf hè. Ik was te laat, Jurgen sjeesde al weg. Was echt super om te zien!!!!!!!!!!

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mar 2008, 00:57

Hier alvast een deel van de foto's. Ik zal later nog een link plaatsen naar een album met alle foto's die mijn moeder heeft gemaakt (140 stuks).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
boeing767
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

31 mar 2008, 07:58

Nou dat was mij het dagje wel, ben nog steeds gaar. Anyway ik en mijn vriendin heb genoten van het dagje, jammer van het weer, maar volgende keer beter!

Vanavond maar is de modder van mijn auto afwassen, want het lijkt wel alsof ik de auto al weken niet meer gewassen heb en dat terwijl ik dat zaterdag nog gedaan had 8)

Tot de volgende keer dan maar weer ;)
Oscar
4 op een rij!
4 op een rij!

31 mar 2008, 08:25

Ook een geweldige dag gehad! Mede dankzij de uitstekende organisatie. Bijvoorbeeld het routeboek zag er super uit en misrijden was bijna onmogelijk :p Bedankt daarvoor.

Ons avontuur begon al vroeg. Oma kwam oppassen en Tjalling ging nog mee voor de fun en als navigator. om 9 uur vertrokken we. We reden op een doodstille A27, en net toen we een oud Peugot 106je in gingen halen kwam deze langzaam naar links zetten, ondanks dat wij en de 106 de enige twee auto's waren in de buurt. Ik het gas los gelaten en toen ik zag dat die 106 ook nog verder ging dan de meest linkerbaan op de rem getrapt. En ja hoor: 106 vol in de vangrail, onderdelen vlogen in het rond. vervolgens kreeg die 'm weer in bedwang en bleef netjes rechts met 100 km/uur verder rijden. Toen wij 'm opnieuw inhaalden zagen we 4 donkere medelanders stoicijns voor zich uitkijken. IK denk dat ze niet weten hoeveel geluk ze gehad hebben en dat ze zich afvragen waar die deuken en strepen vandaan kwamen. :oops:

Aangekomen bij de boot eerst maar de Mini's van anderen bewonderd. Een hoop bekende modelletjes gezien! Even koffie gedronken en ingeschreven. Daarna in een sliert vertrokken. Hilarische momenten beleefd als er ook een sliert te gemoed kwam en mensen dachten dat ze fout gingen, hele groepen die keerden, kruispunten blokkeerden etc. We zagen ook nog een checkmate op een auto ambulance voor bij komen met een korte voorkant...

OP de grote P plaats genoten van een paar mensen die donutjes probeerden te draaien (toch maar een echte BMW kopen heren :lol: ) en wat sprintjes deden. Prachtig! Ook de kleur bij kleur plaatsingen leverden mooie plaatjes op.

Daarna de rest van de rit door het boerenland. Nog even verkeerd gereden bij de rotondes aan het einde en toch de Makro bereikt. Al met al een hele leuke dag gehad! Was gezellig en we hopen er volgend jaar weer bij te zijn.

Hieronder een keuze uit wat plaatjes, de rest op de link:

http://s219.photobucket.com/albums/cc90 ... je%202008/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groet,

Edith, Tjalling en Oscar
darkwave
4 op een rij!
4 op een rij!

31 mar 2008, 08:26

Wat een geweldige dag, erg goed georganiseerd :mrgreen:
We hebben genoten, ondanks het weer :cry:
Onder weg nog een Audi op z'n dak gezien, zo hoort dat >)
We hebben ook nog wat foto's gemaakt: http://www.aartsengel.nl/Motor-on-coentje/index.html
Zie de laatste foto voor die Audi......
weer teveel kilometers gemaakt deze maand....

Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

31 mar 2008, 08:29

Organistatie, Echt fantastisch georganiseerd!!!! :D

Mooi stukje van SBS6! Je BRG zal maar zo op TV staan! :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”