Afterparty rollenbankdag 29-11

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 nov 2008, 13:06

Che schreef:
florisvandam schreef:beetje late reacties maar ook ik heb weer een super dag gehad bij Beek.

Was erg laat geworden vrijdagmorgen (lees 6 uur de laatste uit huis geschopt) maar stond om 10.30 uur bij MINIbeardi voor de deur met toch wel een aardige kater.
Eenmaal Beek aangekomen eerst lekker een bakkie koffie en een stuk heerlijke appeltaart genomen en toen ging het wel weer :wink:

Weer een hoop nieuwe gezichten gezien en een hoop mooie MINI's, wordt ook voor deze jongen maar eens is tijd voor een Sje :wink:

Nou Hans bedankt voor de organisatie, en Beek voor de gast vrijheid.

gr.
floris

gr. ben nu pas een beetje ontdooid want wat was het koud man!!!!
Zullen de honden van Beardie blij mee zijn geweest...met jouw kater !!
Ben je de antenne nog kwijtgeraakt ?
ben niet binnen geweest Che, was beter voor mij hoofdje :wink:

En antenne heb ik aan Werner gegeven, was echt de enige van alle MINI's die nog geen Alta Antenne had :D

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MiniBeardie
Be Mini
Be Mini

30 nov 2008, 13:45

Een kater komt er inderdaad bij ons niet in :mrgreen:
De Beardies zijn trouwens heel waakzaam Afbeelding

Groetjes, Ron
jbcola
Brugse zot

30 nov 2008, 14:33

remco schreef: @jbcola: Mag ik je velgen overnemen incl de complete Clubman? :wink: echt een mooie wagen!
Mits een kleine opleg kunnen we wel es klappen :mrgreen:

Thx :wink:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 nov 2008, 16:03

Zijn er nog meer foto's gemaakt??? Ben wel benieuwd of de onze er tussen zit. :D
(R50, Indi-blue, aeropack, milltek, r95 :wink: )
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 nov 2008, 16:24

Ik heb hem er in ieder geval niet opstaan Sven, was al weg voor dat ze er waren.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 nov 2008, 16:27

Sven schreef:Zijn er nog meer foto's gemaakt??? Ben wel benieuwd of de onze er tussen zit. :D
(R50, Indi-blue, aeropack, milltek, r95 :wink: )
Niemand wil foto's nemen omdat je ook geen show 'n shine topic wil aanmaken :p

:)
Paul Broere
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

30 nov 2008, 16:30

mijn pa was gisteren aanwezig met zijn Porsche 911 993 Carrera 4... via Driving-Fun.nl zag ik dat Hans deze dag georganiseerd had en het leek me leuk eens op een rollenbank te gaan. Helaas mag mijn auto er niet op (Porsche 911 Turbo... de intercooler achterin krijgt geen koeling...)
Trouwens, ik moet werken ook op zaterdag.
Mijn vader is dus in plaats van mij gegaan.

De Porsche 993 Carrera 4 uit 1995 zou standaard 272pk leveren.

aangepast:
- supersprint einddempers
- K&N vervangingsfilter
- RS (lichter) vliegwiel (maar dat zou voor het vermogen niet uit mogen maken)
- een standaard chip

omdat de auto net op zijn winterbanden staat was er wat slip tijdens het meten, waardoor het gemeten vermogen iets lager zou kunnen zijn dan de echter waarde omdat er (meer) velries optreed dan normaal.

De gehaalde waarde is 285pk... iets teleurstellend omdat Porsche vaak iets meer pk leveren dan de fabrieksopgave en er al wat kleine aanpassingen aan de auto zijn gedaan.

Klaas gaf aan mogelijk wat modificaties te hebben die nog wat vermogenswinst opleveren. In combinatie met aanpassing van de software op de rollenbank moet de 300pk zeker gehaald gaan worden (wellicht 310-315). Hij zou e.e.a. voor ons uitzoeken... ik ben benieuwd

Ik kon er zelf helaas niet bij zijn vanwege mijn werk op zaterdag... de video maakt iets goed! (mijn pa heeft gefilmpt). Echter is het geluid erg matig. Echter vanwege het type rollenbank (steeds vasthouden op een toerental) klinkt het minder specatulair dan hem in 1 x door zijn toeren heen trekken.

Ik begreep dat verschillende mini's de 200pk grens doorbraken... COOL!!

namens mijn pa:

Hans en de mensen van Beek bedankt voor deze mogelijkheid!!

p.s. indien iemand de rode 993 nog gefilmpd heeft zou ik het resultaat graag zien!

Volgende keer ben ik er zelf bij :wink:

edit: een Mini Cooper S blijft één van mijn favoriete auto's :lol: in zijn klasse zou het zeker mijn keus zijn (wel de compressor versie)
Laatst gewijzigd door Paul Broere op 30 nov 2008, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
jbcola
Brugse zot

30 nov 2008, 16:31

Er zijn idd wel véél meer foto's getrokken dan hetgeen hier al gepasseerd is, komaan gasten!!??!!

Was zelf mijne kodak alweer vergeten... :oops:

@ Paul Broere, aangename man die pa van je! Ook een zeer mooie Porsche, ben normaal niet echt voor dit type maar toen ie op de bank stond was het toch effe :-PP :hap
Had em ook op film maar mijn schoonbroer is er in geslaagd de film te vern**ken :evil:
Paul Broere
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

30 nov 2008, 16:46

@ jbcola: ik zal het doorgeven... :lol: het is ook wel een blijvertje, de Porsche

hij heeft nog 2 stukjes video van 2 sevens (we hebben vroeger zelf een westfield super7 gehad).
Ik zal deze t.z.t. wel even op youtube zetten (reken er btw niet op dat dat vandaag nog gebeurd :wink: )

Helaas was de accu van de camera erg leeg (wa leeg 's ochtends, ik heb hem nog een kwartiertje kunnen opladen voordat hij weg moest)

Had em ook op film maar mijn schoonbroer is er in geslaagd de film te vern**ken das altijd flut*... definitief alles gewist?
jbcola
Brugse zot

30 nov 2008, 16:49

Paul Broere schreef:
Had em ook op film maar mijn schoonbroer is er in geslaagd de film te vern**ken das altijd flut*... definitief alles gewist?
Bandje is doormidden gebroken.... :?
MiniBeardie
Be Mini
Be Mini

30 nov 2008, 17:44

Paul Broere schreef: p.s. indien iemand de rode 993 nog gefilmd heeft zou ik het resultaat graag zien!
Jazeker. Is met de fotocamera gemaakt, dus kwaliteit is niet echt geweldig.

Porsche bij Beek

Groetjes, Ron
Laatst gewijzigd door MiniBeardie op 01 dec 2008, 22:20, 2 keer totaal gewijzigd.
bas-sandra
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

30 nov 2008, 19:41

wij zijn zaterdag ook even wezen kijken, eigenlijk alleen met jbcola( thanx voor carbondash) kennis gemaakt

voor ons dus verder allemaal onbekende, was pas onze 2 de keer dat we bij een 'mini meeting' aanwezig waren, maar dat mocht de pret niet drukken, was leuk om te zien hoe de mini's het op de rollerbank deden :mrgreen:

wie weet voor ons in toekomst ook de rollerbank als we aan chippen beginnen 8)
jbcola
Brugse zot

30 nov 2008, 19:52

En? Zit em er al in?? 8)

Tegen dat ik door had dat jullie het waren :? was er effe met m'n gedachten niet bij :oops: :D
bas-sandra
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

30 nov 2008, 20:17

@ jbcola

nee nog niet, vandaag eerst de mini op wintervelgen gezet(ook zaterdag opgehaald) , van de week gaan we proberen het carbondash erin te zetten :lol:

Had in de gaten, je was druk met van alles tegelijk, volgende keer beter :wink:
jbcola
Brugse zot

30 nov 2008, 21:31

bas-sandra schreef: je was druk met van alles tegelijk
Doe ik de laatste tijd wel meer, ga toch moeten beginnen inzien dat ik geen vrouw ben :lol: :lol:

Terug naar “Afterparty”